Jij suggereert dat hidi de piemel van Pim in zijn mond wil hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar wat je zelf graag wil doen, ik heb je wel door hoor
Hij heeft dus juist voor alle reuring gezorgd waardoor ik wilde blijven kijken, ik heb zelfs mijn sociale leven op hold gezet omdat ik geen moment wilde missen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja en dat is echt zonde.Maar kan wel begrijpen dat je er in mee gaatIk wilde juist jeroen er uit sorrie had het echt gehad met hem.Hou niet van gluiperts en de druppel was echt het pikken van het eten over de rest van zijn acties,s maar niet te spreken.Bij mij gingen van het eerste moment dat de bunker starte mijn haren over eind bij hem
nou.. een waterbed is nie slechtquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou laat ik je nou vertellen dat ik gewoon in slaap ben gevallen, dat was niet mijn bedoeling. Mijn Mac lag in mijn waterbed en het geluid stond wel aan. Ik werd om 6.00 uur wakker maar heb me toen toch maar even weer omgedraaid
18+ beeldenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:42 schreef annie68 het volgende:
[..]
waarom doen de streams het niet ik zie steeds het zelfde beeld met een tankwagen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft nu anders wel Pims penis in d'r mond
Nquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij suggereert dat hidi de piemel van Pim in zijn mond wil hebben?
Je kan bij HiDiHo de stream van vannacht opvragen dan mag je nog van geluk spreken voordat we wat gaan missenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:42 schreef annie68 het volgende:
[..]
waarom doen de streams het niet ik zie steeds het zelfde beeld met een tankwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |