Heb jij nog vertrouwen in dat er wat gaat gebeuren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Oke dan ligt dus aan de streammaar ja waren toch al stil staande beelden.Hoop morgen weer oke.Wil de laatste 2 dagen toch nog wel mee maken
Niet echtquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in dat er wat gaat gebeuren?
Ik ben bang dat het hier ook snel uitgestorven isquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het met jullie wel gezellig en de stream kan me nu gestolen worden
echt? ui met appel, mijn combinatie is het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar klinkt goed. Wanneer is het?
Hoi renate was een beetje te snel als het een vrouw is mag de camera wel omhoogquote:
Heb jij wel beeld dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
toch hoop ik dat er nog wel iets gaat gebeuren van8anders verkies ik ook m,n mandje
Denk niet dat dat er nog inzit...quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
toch hoop ik dat er nog wel iets gaat gebeuren van8anders verkies ik ook m,n mandje
Dat is nou jammer, gelukkig kan ik nog meer dan 100 zetten doen op mijn spelletjes site en dan kan ik altijd nog een film gaan kijken...en jij?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier ook snel uitgestorven is
Waar zijn de mid-nachtse opdrachten?![]()
Weet het niet maar wil i.i.g wel de finale mee makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in dat er wat gaat gebeuren?
Nou uhhhm je hebt PMquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er nog inzit...
ik ook hoor, gelukkig kost het me nu geen bakken met credits meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet het niet maar wil i.i.g wel de finale mee maken
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:18 schreef tonja het volgende:
Hm voor het eerst is de stream hier ook dood.
Derhalve, weltruste.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
enne Bamby je hebt groot gelijk en je avatar is lief
hier nog eenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Heel af en toe krijg ik een beeldje binnen
[ afbeelding ]
Wow U is geweldigquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Heel af en toe krijg ik een beeldje binnen
[ afbeelding ]
Ben gelukkig in de verleiding gekomen om daar in mee te gaan had al gauw door dat het geen nut hadquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ook hoor, gelukkig kost het me nu geen bakken met credits meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |