Blijf dan ook van de whysky afquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow dan zie ik het allemaal niet meer zo duidelijk sorry
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen streams meer : B&B hebben de stekker eruit getrokken. De overlevers mogen naar huis, geen 9000 euro voor de winnaar. De familie is gebeld, ze kunnen de bewoners ophalen bij de snack-automaten naast station Beukenlaan.
Ik heb geen whiskey op joh, ik zeg nog net dat ik liever pure wodka drink.quote:
Laten we dat dan maar hopen wil de laatste twee dagen wel mee makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Er zal wel iets mis zin bij de aanlevering v/d stream
(encoder is vastgelopen)
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen welquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen streams meer : B&B hebben de stekker eruit getrokken. De overlevers mogen naar huis, geen 9000 euro voor de winnaar. De familie is gebeld, ze kunnen de bewoners ophalen bij de snack-automaten naast station Beukenlaan.
Ik wacht wel op de TBO II mag ik dan wel alsjeblieft mijn credits daarvoor bewarenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen wel
Ja hoor, dat mag je. Ik heb geen bezwaar. Zorg wel dat je ze goed droog bewaard en niet in het felle zonlicht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de TBO II mag ik dan wel alsjeblieft mijn credits daarvoor bewaren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen whiskey op joh, ik zeg nog net dat ik liever pure wodka drink.
Gewoon hard gewerkt en nu te koppig om te gaan slapen dat kan toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |