slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik ga nu etage hoger.
Toedels en sie joe soen![]()
![]()
Marielin heeft het meeste afgezien in mijn ogenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je doet toch heul niet mee, voor wie ben jij trouwens nog?
Wow en waarom zie ik niksquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
En nu komen er mannen binnen in witte pakken en een mondkapje voor.. het luchtalarm gaat af.. en er word grote paniek gecreerd... er is fictief een nare griep uitgebroken door de laatse gasaanval en iedereen word in quarantaine gezet
wie maakt deze zin af?
Volgens mij is die zin al af, je mist een puntquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
En nu komen er mannen binnen in witte pakken en een mondkapje voor.. het luchtalarm gaat af.. en er word grote paniek gecreerd... er is fictief een nare griep uitgebroken door de laatse gasaanval en iedereen word in quarantaine gezet
wie maakt deze zin af?
Wel een beetje mee eens maar kon die gast echt niet zien als een smaakmakerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft dus juist voor alle reuring gezorgd waardoor ik wilde blijven kijken, ik heb zelfs mijn sociale leven op hold gezet omdat ik geen moment wilde missen.
Jammer hoor nu krijgen we alleen nog maar saaiheid.
Tjeetje jij houdt van zuigers cq klagersquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Marielin heeft het meeste afgezien in mijn ogen
Ja, had ik ook evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
omdat het hopeleijk nog moet gebeuren zie het als een brainstorm
ooh jammer had gehoopt dat iemand het aanvult.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is die zin al af, je mist een punt
Hm maar dan moet ik wel beeld anders lukt dat niequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
omdat het hopeleijk nog moet gebeuren zie het als een brainstorm
Als ze maar niet klaagt op de juiste momentenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tjeetje jij houdt van zuigers cq klagers
Nee hoor net als met DGK heb ik al weer woorden dat ik niet sociaal genoeg bezig benquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens maar kon die gast echt niet zien als een smaakmakerEn mijn sociale leven zet ik niet er voor op zij om stream,s te volgen dat gaat me toch voor
Heb je het woord dat met een Q begon gegoogeld?Niet eens raar hoor, zou ik ook doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
wie maakt
deze zin af?
Ja ja dat snap ik welquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze maar niet klaagt op de juiste momenten
Heeeeeeee ben geen openbaar cafe hoor gewoon koffie voor de rest zorgen jullie zelf maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben meer van de wodka puur, ernaast dan maar graag
Truste tot morgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb je het woord dat met een Q begon gegoogeld?Niet eens raar hoor, zou ik ook doen![]()
doei doei trusteh
eensch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hm maar dan moet ik wel beeld anders lukt dat nie
Uhhhhhhhhh en toen gingen ze allemaal slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
wie maakt deze zin af?
Nou het was toch te proberen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:00 schreef bamby het volgende:
[..]
Heeeeeeee ben geen openbaar cafe hoor gewoon koffie voor de rest zorgen jullie zelf maar![]()
trustehquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb je het woord dat met een Q begon gegoogeld?Niet eens raar hoor, zou ik ook doen![]()
doei doei trusteh
dat lijkt me best spannend, kan jij niet beter de volgende keer in de regie?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
eensch.
de overlevers zijn inmiddels in quarantaine en krijgen het persbericht te lezen wat is uitgegegaan B&B komen binnen in eveneens witte pakken met mondkapjes en gaan vervolgens dna d.m.v. speeksel afnemen
er komen opdrachten die ze apart van elkaar moet volbrengen maar gezamenlijk ene geheel vormen als de opdracht mislukt volgt er een fictieve arrestatie...
ik ook al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:03 schreef annie68 het volgende:
[..]
nu heb ik helemaal geen beeld meer wat een zooitje daar
ik kwam met de whiskeyquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou het was toch te proberen?![]()
Jij begon met wishkey
wie weet.. ik zou het niet afslaan als ze me vragenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat lijkt me best spannend, kan jij niet beter de volgende keer in de regie?
Oeps tja tijdes de g.k heb ik ook regelmatig het weer licht zien worden.Wilde de geboorte van het veulen niet missen.Is dus ook niet gebeurdquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hoor net als met DGK heb ik al weer woorden dat ik niet sociaal genoeg bezig ben![]()
Ze weten gelukkig wel dat het bijna afgelopen is.
Ikke nee hoor alleen koffiequote:Op donderdag 21 mei 2009 03:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou het was toch te proberen?![]()
Jij begon met wishkey
Zal toch nie???Streams gaan toch niet via fox keurig netjes betaald en kijk dus ook wel uit naar de tweede bunker hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen steentjes meer denk Bart, dan ook geen stream
Ja maar waar mag ik aanklagen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen steentjes meer denk Bart, dan ook geen stream
Blijf dan ook van de whysky afquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow dan zie ik het allemaal niet meer zo duidelijk sorry
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen streams meer : B&B hebben de stekker eruit getrokken. De overlevers mogen naar huis, geen 9000 euro voor de winnaar. De familie is gebeld, ze kunnen de bewoners ophalen bij de snack-automaten naast station Beukenlaan.
Ik heb geen whiskey op joh, ik zeg nog net dat ik liever pure wodka drink.quote:
Laten we dat dan maar hopen wil de laatste twee dagen wel mee makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Er zal wel iets mis zin bij de aanlevering v/d stream
(encoder is vastgelopen)
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen welquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen streams meer : B&B hebben de stekker eruit getrokken. De overlevers mogen naar huis, geen 9000 euro voor de winnaar. De familie is gebeld, ze kunnen de bewoners ophalen bij de snack-automaten naast station Beukenlaan.
Ik wacht wel op de TBO II mag ik dan wel alsjeblieft mijn credits daarvoor bewarenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen wel
Ja hoor, dat mag je. Ik heb geen bezwaar. Zorg wel dat je ze goed droog bewaard en niet in het felle zonlicht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de TBO II mag ik dan wel alsjeblieft mijn credits daarvoor bewaren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen whiskey op joh, ik zeg nog net dat ik liever pure wodka drink.
Gewoon hard gewerkt en nu te koppig om te gaan slapen dat kan toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |