Ik heb wel 6 kussens die me rechtop moeten houden, maar soms glij je toch wegquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nou.. een waterbed is nie slechtdan begrijp ik jou wel hoor!
Als dat nodig is om de bunker te winnen, why notquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee meer iets van zijn Piep in haar parkeren
ik ben meer van de wodka puur, ernaast dan maar graagquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hmmm en een scheutje whisky erbij
nog steeds geen beeld alleen een plaatje van de tank stom hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik a nu etage hoger.
Toedels en sie joe soen![]()
![]()
Droom ze en doe voorzichtig aan met klimmenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik ga nu etage hoger.
![]()
Je doet toch heul niet mee, voor wie ben jij trouwens nog?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dat nodig is om de bunker te winnen, why not
Later LS![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik ga nu etage hoger.
![]()
Marielin heeft het meeste afgezien in mijn ogenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je doet toch heul niet mee, voor wie ben jij trouwens nog?
Wow en waarom zie ik niksquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
En nu komen er mannen binnen in witte pakken en een mondkapje voor.. het luchtalarm gaat af.. en er word grote paniek gecreerd... er is fictief een nare griep uitgebroken door de laatse gasaanval en iedereen word in quarantaine gezet
wie maakt deze zin af?
Volgens mij is die zin al af, je mist een puntquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
En nu komen er mannen binnen in witte pakken en een mondkapje voor.. het luchtalarm gaat af.. en er word grote paniek gecreerd... er is fictief een nare griep uitgebroken door de laatse gasaanval en iedereen word in quarantaine gezet
wie maakt deze zin af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |