was niet vergetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet in de verleiding gekomen om daar in mee te gaan had al gauw door dat het geen nut had
Bartje kom daar maar in danquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is Bart er ook nog, want die was pas om 22:00 uur wakker las ik ergens
Wat doet Marielin nou bij Pimquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Rellen wat Pim begint, of Pim zoenen met Eline
Ik snap joequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:24 schreef bamby het volgende:
Doe het even zo truste voor alle die slapen gaan anders blijf je bezigIk blijf nog even wakker
Ja ja jij wilt gewoon dat ik mijn stream nog een keer probeer op te starten en dan het ik misschien 2 seconden bewegend en met geluid beeldquote:
anders ik wel en zo zit ik dus al bijna 23 dagen hèquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik hoop dat er nog een nachtelijke onderbreking komt voor ze
Ze heeft nu anders wel Pims penis in d'r mondquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja jij wilt gewoon dat ik mijn stream nog een keer probeer op te starten en dan het ik misschien 2 seconden bewegend en met geluid beeld
heb je trouwens die nacht van 1 op 2 mei gezien? dat we de jigsaw puzzle moesten doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
anders ik wel en zo zit ik dus al bijna 23 dagen hè
Jij zegt alleen maar wat je zelf graag wil doen, ik heb je wel door hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft nu anders wel Pims penis in d'r mond
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar wat je zelf graag wil doen, ik heb je wel door hoor
Ja en dat is echt zonde.Maar kan wel begrijpen dat je er in mee gaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben heel hard voor Jeroen gaan strijden en wist eigelijk wel dat bij de 4e ronde het geen nut meer had maar liet me toch weer verleiden en bracht hem zowaar weer naar de 3e plaats, totdat iemand ineens hem keihard in de min ging stemmen en had hem misschien nog wel omhoog gekregen maar ben wijs geweest en heb niet nog meer gestemd. ik had de volgende ronde toch niet weer zoveel credits er tegenaan kunnen gooien
Nou laat ik je nou vertellen dat ik gewoon in slaap ben gevallen, dat was niet mijn bedoeling. Mijn Mac lag in mijn waterbed en het geluid stond wel aan. Ik werd om 6.00 uur wakker maar heb me toen toch maar even weer omgedraaidquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
heb je trouwens die nacht van 1 op 2 mei gezien? dat we de jigsaw puzzle moesten doen?
waar ik geen reet van snapte met m,n slaperige kop
en wij maar met z'n allen dachten dat het wel zou lukken met 2 kaarsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |