Je hebt er een nachtje over geslapenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Onder opties kun je zelf een achtergrondkleur instellen als je wilt. Verder ga ik er een nachtje over slapen en voor mezelf een beslissing nemen mbt een aantal zaken, op basis van gebeurtenissen van niet alleen de laatste tijd, maar zeker op basis van gebeurtenissen van vandaag.
Maar dat horen jullie snel genoeg. Geniet van het feestje.
Ik postte dat je er juist NIET in zit en dat je daarom gewoon je mening kunt geven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
vergeef me mijn egotripperij dat ik denk dat het over mij gaat, maar ik zag Marrije ook al posten dat ik in de redactie zou zitten, terwijl dat toch echt niet zo is.
Maar er zijn ook vrijwilligers die uit naam van 'we' posten en dan weer weglaten uit wiens naam ze posten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik postte dat je er juist NIET in zit en dat je daarom gewoon je mening kunt geven.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:48 schreef Hobby het volgende:
duidelijke storing ,ik had net beeld en geluid nu weer stilstaand.
[ afbeelding ]
Die dagje meeloopfokkers (en of dat nou 1 dag is of bijna alle) zouden helemaal niet vanuit WE moeten postenquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrijwilligers die uit naam van 'we' posten en dan weer weglaten uit wiens naam ze posten.
Duidelijker zou het niet kunnen. Moeten we wel eerst deze volspammenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:01 schreef Stefan het volgende:
Zal ik een nieuw COS deel openen met de kop: streams doen het niet
Eens, strak plan! Moppermodusquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijker zou het niet kunnen. Moeten we wel eerst deze volspammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |