Nee, skippyballen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:10 schreef Kaat38 het volgende:
Enneh: leuke opdrachten? weer puzzelen of zo?
Je krijgt steeds weer een paar seconden hetzelfde. Geen idee waar de storing zit, misschien weer bij de KPN server, zoals bij de storing in het begin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of iedereen nog slaapt. Maar wie weet waar de storing zit, bij KPN of bij de redactie.
Ik meen me te herinneren dat Bram geen taalwonder is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:10 schreef Disana het volgende:
Meldingen mbt beelden/of audio haperingen,kunnen wij niet verwerkenen hoeven derhalveniet gemeldt te worden,dit wordt door KPN gecontroleerd.
Gemeld met dt... verwerkenen i.p.v. verwerken... derhalveniet aan elkaar...
Typisch in elk geval dat zoiets weer op een vrije dag gebeurt. Ik hoop in elk geval dat er iemand wakker is die er werk van maakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt steeds weer een paar seconden hetzelfde. Geen idee waar de storing zit, misschien weer bij de KPN server, zoals bij de storing in het begin.
Zou hij dat hebben geschreven?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Bram geen taalwonder is.
Heeeee hallooooo: precies, daarom zeg ik toch ook dat je wat mij betreft gewoon je mening kunt geven, net als Dottey, die heeft iets meer dagen dan jij meegeholpen, maar is nog steeds geen crew oid. En of jij / zij dan vanaf je computer thuis of op de redactie je mening geeft maakt dan ook weinig uit. Zou raar zijn als je op de computer daar je mening niet kunt geven en een uur later als je thuis bent wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heee halloik weet niet wat jij meer weet dan ik, maar ik stream gewoon lekker thuis hoor
![]()
Heb welgeteld 1 dagje meegeholpen daar boven en dat is toch al een tijd geleden (koninginnedag).
Ik doe alleen wat promo voor Peter, dat heeft niets met de redactie/regie van the Bunker te maken.
Vandaar dat ik ook zo uitgesproken mijn mening geef over hem.
Geen idee. Ik hoop voor B&B dat ze het vandaag kunnen oplossen, anders zitten die drie in de bunker alles voor niets te doen.quote:
Dan heeft ie overeenkomsten met de schrijver van dat stukjequote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Bram geen taalwonder is.
Op momenten dat wij echt iets willen weten geven zij vaak niet thuis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:22 schreef Recce het volgende:
Zou er nou niemand van de bunkercrew in de afgelopen nacht en vooral in het afgelopen uur fok! hebben gecheckt? Ik eis een verklaring, al is het maar een verklaring dat er niets te verklaren valt.
Ligt aan de SLA (service level agreement) die ze hebben. Een site als nu.nl kan er natuurlijk niet een hele dag uitliggen, maar daar betalen ze ook fors voor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:31 schreef D. het volgende:
Stel je voor dat er storing is bij KPN, en dat ivm Hemelvaart er pas morgen een reparateur kon
Verhip, nou je het zegt, de bunkerachtergrond is wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel lekker rustig, m'n normale achtergrond
Ik snap er nog steeds niets van, ik heb nooit een bunkerachtergrond gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verhip, nou je het zegt, de bunkerachtergrond is wegJammer, dat had wel tot het einde mogen blijven.
Bunker...eh.... baggerlayoutquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van, ik heb nooit een bunkerachtergrond gezien.
Welke instellingen hebben jullie dan?
Ja, ik lees ff de COS bij, en ik zag dat iemand nog op mij had gereageerd, vandaar dat ik daar ook nog ff op heb gereageerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:36 schreef Recce het volgende:
Mariije, ben je er van bewust dat je op posts reageert van gisteravond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |