Ja, je had wis en waarachtig een functiequote:Op donderdag 21 mei 2009 01:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan heb ik zelf zeker een functie gehad want als er iemand was die gedemoniseerd werd door een flink aantal mensen dan was ik het wel.
Gedemoniseerd, tja, Jij was ook wel echt errug hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan heb ik zelf zeker een functie gehad want als er iemand was die gedemoniseerd werd door een flink aantal mensen dan was ik het wel.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gedemoniseerd, tja, Jij was ook wel echt errug hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je had wis en waarachtig een functie![]()
Doordat het uitvergroot wordt snap ik best dat het mensen soms onder de huid kruipt men zich eventjes in de wiek voelt geschoten, hoort er ook allemaal bij, alleen moet er ook weer een ommekeer komen. Daar zat ik tenminste vanaf vorige week op te wachten maar is nooit gekomen. Anyhoe, het houdt ons iig bezig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Over het algemeen geven de gebruikers kritiek waar je als organisatie iets mee kan. Daarnaast worden minpunten op FOK! (en andere websites) altijd uitvergroot, daar moet je doorheen zien te prikken.
Huub's naam verwees dan ook meer naar het incident van afgelopen zondag. Zelfde laken en pak en op dezelfde manier afgehandeld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:30 schreef lies1958 het volgende:
Oh nog even een puntje wat mij opviel vanavond. Men schreef dat Huub het verhaal over dat fietsen tegen Marielin door de telefoon het vertelde en haar dus voorloog. Nou dat vond ik dus knap om te lezen vooral omdat huub helemaal niet in de bunker is, al dagen niet.
Welterusten allemaal
Tuurlijk, die trio wil ik ook niet missenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hellup neem jij deze nacht alles op voor mij, zodat ik het terug kan zien
Dat ben ik met jou eens, ik vind het onbegrijpelijk dat de overlever zo mak als een lammetje zich lieten behandelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon heel erg richting BB geslopen. Streamers krijgen zg controle over bepaalde zaken die het format eerder kwaad dan goed doet. Ook bepaalde opdrachten aan individuen ondermijnen het programma.
Daarbij begrijp ik niet dat de de overlevers worden afgerekend op de blunders die de redactie maakt. Dat heeft in mijn ogen gebrek met inzicht te maken. Maar ook hoe de redactie omgaat met het invullen van bepaalde opdrachten. Het lijkt soms te ondoordacht en te snel doorgevoerd.
Wat ik voornamelijk mis is dat de deelnemers zelf konden groeien in het format en in de groep. Het lijkt eerder dat de karakters verkleint zijn dan dat ze de kans kregen die uit te vergroten. En daar cast je toch op?
Dat klopt idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:41 schreef akveor het volgende:
Wat ik voornamelijk mis is dat de deelnemers zelf konden groeien in het format en in de groep. Het lijkt eerder dat de karakters verkleint zijn dan dat ze de kans kregen die uit te vergroten. En daar cast je toch op?
ze is toch zeker wel bij gedraaid in mijn ogen, (hoor mij nouquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gedemoniseerd, tja, Jij was ook wel echt errug hoor
op FOK! is ze idd een toffe peer (of een vrouwelijke vrucht dan)!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze is toch zeker wel bij gedraaid in mijn ogen, (hoor mij nouen meen dit wel)
Wat ben je toch liev...quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, die trio wil ik ook niet missen
een lekkere appel*O*quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op FOK! is ze idd een toffe peer (of een vrouwelijke vrucht dan)!
Het is de streamquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev...
Bij mij staat nu het beeld stil, bij jullie ook of is dat die kut Ziggo weer
doei sweet dreamsquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er komt dus geen aktie meer vannacht.![]()
![]()
Renate was in de Bunker een citroen maar nu een sappige pruim waar we onze tanden wel in willen zettenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helamaal met je eens!En met de vorige posterquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat ben ik met jou eens, ik vind het onbegrijpelijk dat de overlever zo mak als een lammetje zich lieten behandelen.
Hoor mij nou net alsof het al afgelopen is
Ik hoop dat zij in het vervolg meer ruimte geven aan de deelnemers, denk dat het meer kijk plezier geeft
Ik heb er anders wel moeite meequote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
fase IV is nog zwaarder...
Tja, lekker slapen, dat is pas zwaar....
Hier geen ziggo en ook stream stil even ververst en loopt weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev...
Bij mij staat nu het beeld stil, bij jullie ook of is dat die kut Ziggo weer
Dan is zij een peerinnetje om in Eline haar woordenschat te blijvenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |