ze is toch zeker wel bij gedraaid in mijn ogen, (hoor mij nouquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gedemoniseerd, tja, Jij was ook wel echt errug hoor
op FOK! is ze idd een toffe peer (of een vrouwelijke vrucht dan)!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze is toch zeker wel bij gedraaid in mijn ogen, (hoor mij nouen meen dit wel)
Wat ben je toch liev...quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, die trio wil ik ook niet missen
een lekkere appel*O*quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
op FOK! is ze idd een toffe peer (of een vrouwelijke vrucht dan)!
Het is de streamquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev...
Bij mij staat nu het beeld stil, bij jullie ook of is dat die kut Ziggo weer
doei sweet dreamsquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er komt dus geen aktie meer vannacht.![]()
![]()
Renate was in de Bunker een citroen maar nu een sappige pruim waar we onze tanden wel in willen zettenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helamaal met je eens!En met de vorige posterquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat ben ik met jou eens, ik vind het onbegrijpelijk dat de overlever zo mak als een lammetje zich lieten behandelen.
Hoor mij nou net alsof het al afgelopen is
Ik hoop dat zij in het vervolg meer ruimte geven aan de deelnemers, denk dat het meer kijk plezier geeft
Ik heb er anders wel moeite meequote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
fase IV is nog zwaarder...
Tja, lekker slapen, dat is pas zwaar....
Hier geen ziggo en ook stream stil even ververst en loopt weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev...
Bij mij staat nu het beeld stil, bij jullie ook of is dat die kut Ziggo weer
Dan is zij een peerinnetje om in Eline haar woordenschat te blijvenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |