Ik zou nog wel een filmpje van hem willen zien, nà de exit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ik eigenlijk mis, is de reaktie van de persoon die exit gaat.
Ik heb er nu al zin in tot vannachtquote:
Alles wat je opnoemt heeft Pim niet gedaan. Sterker nog die heeft helemaal niets gedaan. Het is zijn achterban die hem erin houdt en verder niets. Ik heb mijn afkeer ook tegen Jeroen op bepaalde punten. Maar mijn afkeer naar Pim is, omdat ie niets heeft laten zien, vele malen groter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik ben geen achterban van Pim. Maar jeroen vond ik gewoon walgelijk als hij bezopen was. Kon soms om hem lachen maar dat dronken gedoe met amber, dat gesar van Peter toen die 8 uur stil moest staan. Het steeds verpesten van een opdracht. Het niet meewerken aan een opdracht (puzzel) maar wel een deel van de beloning willen hebben, het eten van spullen die ook voor de andere bestemd waren en dan niet upfront maar achterbaks zodat ze het niet zagen en stiekem de verpakking weggooien.
Ik kreeg af en toe het idee dat hij zich zelf een rol had toebedicht.
En daarom in mijn ogen terecht dat hij eruit is en de andere drie er nog zitten en mij maakt het niet uit wie van die drie wint.
Ja, meestal doe ik er wat anders bij, maar mijn aandacht is nu bij de Bunker.quote:
Fok!radio & Fok!TVquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een filmpje van hem willen zien, nà de exit.
Niet alleen een geschreven interviewtje op de site.
Waar, waar waar............... hoe hoe hoe....quote:
Als Pim wint dat heeft ie de overwinning gekregen ipv verdiend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt heeft Pim niet gedaan. Sterker nog die heeft helemaal niets gedaan. Het is zijn achterban die hem erin houdt en verder niets. Ik heb mijn afkeer ook tegen Jeroen op bepaalde punten. Maar mijn afkeer naar Pim is, omdat ie niets heeft laten zien, vele malen groter.
topidee !! de stream op de regie een keer aan .... gaan we daar wel naar kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
20:25 Bobby zal nou ook wel binnen zijn. Kan de stream even op boven? Lijkt me ook wel grappig
Oh god hij had Brian als vriendquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef 11amb het volgende:
binnenkort weer even bieren bij jou in france
zorg even dat die zure loempia's die er nog inzitten er dan niet zijn
dat gezeik heb ik wel gehad
doe pim maar wel die kan dan bier halen terwijl wij in het zwembad staan te zeiken
het was leuk ik bel je . paardebeffrer
Ja schrokken kan hij wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
Als Micha en Danny het op een accoordje hebben gegooid zal ze dat heus wel weten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef K_L het volgende:
Owjeeh .. Marielin is het geld al aan het uitgeven![]()
Weet ze al dat ze gaat winnen
Filmpje wordt niet gemaakt, wel foto's. Hij zit aan een enorm bord rijst met kip en boontjes. En bier. Heeft net wat gebeld. En praat nu bij met Bobby.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een filmpje van hem willen zien, nà de exit.
Niet alleen een geschreven interviewtje op de site.
wtfquote:
Dat is gepost terwijl ik sliep, dan gaat er wel iets vaker fout.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:17 schreef Danny het volgende:
[..]
zou kunnen. er staat in het nieuwsbericht dat de exit om 21:00 zou zijn (maar wel dat je tot 19:55 kunt stemmen).
Ben jij een paard?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef 11amb het volgende:
binnenkort weer even bieren bij jou in france
zorg even dat die zure loempia's die er nog inzitten er dan niet zijn
dat gezeik heb ik wel gehad
doe pim maar wel die kan dan bier halen terwijl wij in het zwembad staan te zeiken
het was leuk ik bel je . paardebeffrer
dat het biertje hem mag smakenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Marielin de volgende
Wie zei dat je mocht slapenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is gepost terwijl ik sliep, dan gaat er wel iets vaker fout.
Wat mij stoort is dat hij een "ex-marinier" uithangt. Net een AMOotje achter de rug en hij laat iedereen daar geloven dat hij er alles van af weet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt heeft Pim niet gedaan. Sterker nog die heeft helemaal niets gedaan. Het is zijn achterban die hem erin houdt en verder niets. Ik heb mijn afkeer ook tegen Jeroen op bepaalde punten. Maar mijn afkeer naar Pim is, omdat ie niets heeft laten zien, vele malen groter.
Toevallig dat er altijd wat mis gaat als jij slaaptquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Filmpje wordt niet gemaakt, wel foto's. Hij zit aan een enorm bord rijst met kip en boontjes. En bier. Heeft net wat gebeld. En praat nu bij met Bobby.
Iedere speler heeft een achterban. Ze liggen zo verdomd dicht bij elkaar dat het volgens mij nogal geluk is als je erin blijft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Pim voegt niets toe. Die kan nauwelijks een gesprek uit zichzelf voeren.
Jeroen is een eikel maar om Pim ten koste van hem te laten blijven is ongehoord.
\Maar zoals ik zei. Zijn directe achterban is groot.
Nou, je was me net voor, dan was het wel een andere TT geworden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, meestal doe ik er wat anders bij, maar mijn aandacht is nu bij de Bunker.
Een Jeroen vertrek moet je helemaal meemaken
Het staat er goed, zie mijn vorige post. De uitslag van vandaag en morgen is om 20.00 en op vrijdag om 21.00.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuke sneerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha ik lig nu echt dubbelquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef 11amb het volgende:
hey rooie 3
brian had geen tijd hij was te lang met jou bezig
Er is vanmorgen om 11:40 een bericht gepost waarin 21:00 stond vermeld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het staat er goed, zie mijn vorige post. De uitslag van vandaag en morgen is om 20.00 en op vrijdag om 21.00.
Soms is lezen best wel moeilijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef 11amb het volgende:
hey rooie 3
brian had geen tijd hij was te lang met jou bezig
Kreeg ook min of meer de leiding in handen gedrukt door Bart ipv dat er in de groep zelf een leider werd gekozen... indien nodig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat mij stoort is dat hij een "ex-marinier" uithangt. Net een AMOotje achter de rug en hij laat iedereen daar geloven dat hij er alles van af weet.
Nou, zo hawd zijn we toch helemaal niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
Fok is te hard voor ElineZij houdt meer van de GP stijl.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
En daardoor heb ik dus de exit gemistquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is vanmorgen om 11:40 een bericht gepost waarin 21:00 stond vermeld.
De radactie is niet gek. Bij een collecte zit er altijd geld in het bakje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt op een ziekelijke manier op Marielin gestemd, nu.
Ze heeft alweer 1500 stemmen.
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Okeee, niet gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is vanmorgen om 11:40 een bericht gepost waarin 21:00 stond vermeld.
Danny zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Denk het niet, hij schijnt Rooie 3 niet te kennen, dus dat kan niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mischien is hij wel het hulpje die het paard vast houd
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uur
nietjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo hawd zijn we toch helemaal niet?
Het hele stemsysteem is iig slim gedaan van de Bunker-bedenkers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uur
Nu je het zegt....misschien ook mensen in de war geweest tot hoelaat ze konden stemmen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend voor de streamers die nu de exit hebben gemist.
We kunnen de exit nog een keertje gaan overdoenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend voor de streamers die nu de exit hebben gemist.
Ben iig blij dat het vrijdag afgelopen is, afgelopen dagen trok het me al niet meer echt en met dat duffe gepuzzel en met legerpoppetjes spelen etc wordt het er niet beter op.quote:
Waarom zou het Pim's achteban zijn? Het kunnen toch ook gewoon Jeroenhaters zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef K_L het volgende:
[..]
We kunnen de exit nog een keertje gaan overdoen
Geef Jeroen er maar een biertje van mij bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Marielin de volgende
moet ie na afloop rooie 3 even bellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is al een half uur weg, en nog is Pim niet gaan sandwichen met Eline en Marielin. Conclusie: Het is een homo. Peter kom er maar in!
laf???quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.
Ik ook (lurkend aan een peukquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Marielin best een leuke meid. Alleen zo jammer dat ze rookt als een schoorsteen.
neh, dat stond wel goed aangegevenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu je het zegt....misschien ook mensen in de war geweest tot hoelaat ze konden stemmen?
Ja, en nul, nul afdracht aan KPN, zo rechtstreeks de kassa in, negatieve stemmen zijn twee keer zo duur als plus stemmen. Dit is simpelweg geweldig bedachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het hele stemsysteem is iig slim gedaan van de Bunker-bedenkers.
Het oorspronkelijk verhaal was dat ze het goedkoper dan dat duivelse sms-sen zouden maken (wat per credit trouwens wel klopt).
Stond alleen niet bij dat het stemmen 10 keer zo snel kan dan het versturen van 1 sms-je.
Als er nu ook nog eens een paar duizend mensen meer zouden gaan kijken en stemmen, wordt het nog wel wat met De Bunker.
Gisteren had hij al een kans, Eline stond maar te kirren dat ze het zo fijn vond om met hem te praten *giechel*, Marielin en Jeroen lagen te slapen...en hij laat het lopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is al een half uur weg, en nog is Pim niet gaan sandwichen met Eline en Marielin. Conclusie: Het is een homo. Peter kom er maar in!
Als ze al de helft minder zou roken, zou ze niet het geld van de overwinning nodig hebben om haar nwe huisje te kunnen inrichtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Marielin best een leuke meid. Alleen zo jammer dat ze rookt als een schoorsteen.
Nu pasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
Ik word dat geluidje dat Marielin uitkraamt elke keer nadat ze wat gezegd heeft een beetje zat
En jij schrijft streamverslagen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Marielin de volgende
En haar vader afbetalen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef K_L het volgende:
[..]
Als ze al de helft minder zou roken, zou ze niet het geld van de overwinning nodig hebben om haar nwe huisje te kunnen inrichten
Hinnikenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
Ik word dat geluidje dat Marielin uitkraamt elke keer nadat ze wat gezegd heeft een beetje zat
Kan... maar het min stemmen tegen Jeroen ging daarvoor in mijn ogen veel te hard.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou het Pim's achteban zijn? Het kunnen toch ook gewoon Jeroenhaters zijn?
Weet je ook hoe het voor anderen is. Ik heb die ergernis al vanaf het begin bij èlk geluid van Eline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
OK, you made your point. Laat rooie 3 nu maar weer met rust.quote:
geen flauw idee, ga jij je opgeven?quote:
Ik zal ze even in elkaar zetten, over een minuut of 15 staan ze er. Je kunt dan zien dat Jeroen ontzetten veel negatieve stemmen heeft gekregen. Je ziet niet exact wanneer, maar het gebeurde in het laatste half uur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan... maar het min stemmen tegen Jeroen ging daarvoor in mijn ogen veel te hard.
Ik hoop dat dat uit de statistieken van NMNS zal blijken.
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk volquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook (lurkend aan een peuk) En als ik zou moeten selecteren voor een leidinggevende positie bij defensie gaat mijn voorkeur absoluut uit naar Marielin
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.quote:
Hmm, als er nog Jeroen fans zijn die credits over hebben kunnen ze die nu mooi als - stemmen inzetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Eensch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Rica het volgende:
Kan er nu niet wat drank in? Klein feestje hebben ze wel verdiend toch?
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staatquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?
iedereen op FOK!? of iedereen bij de redactie? (weet niet waar je nu zit)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Dus als je nog hoopt dat ze gaat winnen: stop maar met kijken! MMuhahaha
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
laf???
Je kunt maar één keer je credits uitgeven.
Hadden ze dan Marielin min stemmen moeten geven
En dat zij engels had wat moeilijker wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Inderdaad, ik hoop dat Pim en Eline dat ook eens gaan doen als zij weer begint.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Jij weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef 11amb het volgende:
[..]
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk vol
dat was een grapje. contextuele en interpretatieve problemen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Te lang in de standby is nie goed he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Flow3r het volgende:
zit Pim er nog in of is ie weer zo stil?
edit: hij praat![]()
script.????????? ahneeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staat
Jaahh maar Záterdagavond wordt het vast weer heel spannend.. rond exit-tijd..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
gaan ze nu 2 dagen lang alles van elkaar herhalen?
Eline : blablablabla
Marilien : ik ook
Pim : ja ik ook
Je favo wegstemmen is logischer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...
Ik zou me kapot schamen wanneer je favo niets presteert en dan anderen gaat wegstemmen...
daarom zou Eline eigenlijk moeten winnen .. alleen al omdat ze zon grote aanpraatpaal is geweest voor Marilien ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
ach, Marielin práat tenminstequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Ja, maar Eline mag helemaal niks, dat weet je toch? Ze had die hondenbrokken zwijgend naar binnen moeten schuiven, niet kokhalzen en na afloop niets meer er over zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Daar wil ik eerst een EEG of een MRI van zien anders geloof ik het niet.quote:
Daarom moet ik ook zo lachen om Elinequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:50 schreef snetje het volgende:
[..]
daarom zou Eline eigenlijk moeten winnen .. alleen al omdat ze zon grote aanpraatpaal is geweest voor Marilien ...
Een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een grapje. contextuele en interpretatieve problemen?
Nee, dat er een terechte winnaar komt is beter.quote:
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
same herequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar wil ik eerst een EEG of een MRI van zien anders geloof ik het niet.
ja weet je wel wat die gekost hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Maanvis het volgende:
moeten ze die bunkershirts nog steeeds inleveren?
Zeuren kan ze inderdaad erg goed, is een vorm van praten inderdaad. Maar wordt daar alles behalve blij vanquote:
Is het al tijd voor een kunstwerk... of ben je net zo inspiratieloos?quote:
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, maar als ze poeppraat is het jou ook wel goed?![]()
nou breekt mijn klomp,quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?
Tijd voor drank?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
ze zitten nog steeds hetzelfde als meteen na de exit, alleen marielin zit nu aan de andere kant
ik denk dat pim dan zn slag slaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?![]()
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen op FOK!? of iedereen bij de redactie? (weet niet waar je nu zit)
As always.....quote:
Dacht het wel, altijd na een exit, tochquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
IK verwacht de standaard BB-formule.. uiteindelijk gaat de meest dóóie met de prijs weg.. doodeenvoudig omdat "Men" uiteindelijk voor de lievertjes gaat en niet voor de arro-grootbek in het algemeen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Gaan ze hun haar een poosje coupe commando houden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.![]()
(En Dottey zit niet in de redactie)
Mensen, als er nog leuke vragen zijn voor Peter of Jeroen: zet ze hier neer!
En Bobby is hier ook maar die hangt zelf tóch al elke nacht op FOK! rond.
Heb het ook soms maar dan rond de klok van 8 uurquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Beste Peter en Jeroen, vinden jullie ook dat ze nu een klein feestje verdiend hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vindt Jeroen ervan dat hij eruit is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.![]()
Gaat Jeroen nog op FOK! komen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
oke, finale dus tussen Pim en Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK verwacht de standaard BB-formule.. uiteindelijk gaat de meest dóóie met de prijs weg.. doodeenvoudig omdat "Men" uiteindelijk voor de lievertjes gaat en niet voor de arro-grootbek in het algemeen...
Ik denk er nog ff over na.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een kunstwerk... of ben je net zo inspiratieloos?
Waarom was Jeroen vandaag en gisteren zo stil? Na die uitbarsting tegen Marielin keerde hij helemaal in zichzelf. Hoe zit dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
nog losser dan nu?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien dat het spul dan een beetje meer loskomt.![]()
kun je nog even vragen welk van de twee verhalen mbt die makeup tas nou klopte en hoe dat andere, niet kloppende, verhaal dan tot stand is gekomen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
Het zal ongetwijfeld een stilleven worden maar dan zonder leven....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na.
[ afbeelding ]
Vraag aan Jeroen of hij het vliegtuig niet moet halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
niets, hersenloosquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef K_L het volgende:
Zou wel willen weten wat Pim en Eline op dit moment denken .... dat gebladiebla van Marilien steeds aan te moeten horen![]()
Ik heb helemaal geen favo, maar heb niks met Marielin, helemaal, niks, noppes nada. Behalve dan dat ze mijn nekharen omhoog gaat laten staan en daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?![]()
ik moet zeggen, nu Jeroen eruit is gun ik het Marielin wel meeste om te winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Die hebben ze niet hè...quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
Wanneer laat Peter zich eens op FOK zien ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Pim zou zijn gedachten eens wat vaker onder woorden moet brengen, zou al een stuk schelen. Hij is zo saai.quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ahh.. dat is weer zo'n mooi typisch Fok moment.. de focus is eral weer af en tijd om te vertrekken dus..quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom net thuis van gebak eten bij de buren en ik mis Jeroen.
Is hij eruit?
Dat wil ik nu niet zeggen want de andere 2 zitten er ook nog steeds vooral pim heeft niet een keer lopen klagen in tegenstelling tot marielin die er daar haar beroep van gemaakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Zij hem miss...o neequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:01 schreef Pek het volgende:
Pim gaat het niet trekken, twee van die meiden
Ja triest hè,...en nu hebben we een saaie streamquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom net thuis van gebak eten bij de buren en ik mis Jeroen.
Is hij eruit?
Maar ook geen peuken.. Ik zou toch zeker wel even een poging wagen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef Rica het volgende:
Gewoon gelijk opgeven. Je een beetje de tering fietsen de rest van de avond.![]()
Staat toch geen sanctie op.
Leuk maar vertel dan ook hoe of wat daar hebben de nietstreamers geen ruk aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef SIRA het volgende:
Eline werd even leuk op d'r plaats gezet door Bart
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet zeggen, nu Jeroen eruit is gun ik het Marielin wel meeste om te winnen.
Pim rookt niet, en is een man.quote:
iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef Rica het volgende:
Gewoon gelijk opgeven. Je een beetje de tering fietsen de rest van de avond.![]()
Staat toch geen sanctie op.
Die zijn gesponsord door JH business productions geloof ikquote:
Tja, gelijk is anders.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pim rookt niet, en is een man.
Marielin rookt, en is een vrouw.
Ik vraag me af hoe ze die verschillen in de beoordeling verwerken.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.
Die bekijkt alles tenminste fleurig
Niet natuurlijk.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat marielin wint !! Ik geloof in haar doorzettings krachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor de eer zullen ze het ook wel doen, strategisch bekeken kun je beter gelijk opgeven. Zeker Marielin omdat ze geen partij is voor Pim bij dit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef SIRA het volgende:
[..]
Maar ook geen peuken.. Ik zou toch zeker wel even een poging wagen.
Was leuker geweest Eline tegen Marilien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja was mooi, en ook zonder glimlach.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Eline werd wel ff netjes op dr plek gezet door Bart 'het gaat ook niet om jou'.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Eline werd wel ff netjes op dr plek gezet door Bart 'het gaat ook niet om jou'.
Als ze pannekoeken gaan bakken wint Pim ook, dus what's your point?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk maar vertel dan ook hoe of wat daar hebben de nietstreamers geen ruk aan
Bobby: Dannyyyyyyyy. Nee, ik ben nog niet dronken, ik doe goed m'n bestquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat vindt Jeroen ervan dat hij eruit is?
Heeft Peter al gedreigd Jeroen op z'n bek te rammen?
Is Bobby al dronken?
ik hoop dan dat pim marielin laat winnen. Deed ie ook bij Eline, met die kaneelopdracht én het kraken van de code.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat marielin wint !! Ik geloof in haar doorzettings kracht
oh! dat is wel weer een voordeel dat ze fietst ... kan ze niet rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gaat Marielin verliezen als rookster. Die zit binnen 2 minuten op een hartslag van 140.
Ja dank jequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".
zo beetje duidelijk verhaal voor de niet=streamer ?
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffffquote:
is ie zwanger dan.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bobby: Dannyyyyyyyy. Nee, ik ben nog niet dronken, ik doe goed m'n bestBen jij al positief?
Een pennetje meer of minder, who cares.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
ik hoop dan dat pim marielin laat winnen. Deed ie ook bij Eline, met die kaneelopdracht én het kraken van de code.
Oh enne dat ben ik wel hoor (streamer) maar niet altijd zoals meerdere hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".
zo beetje duidelijk verhaal voor de niet=streamer ?
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Fijn, Eliene hoeft dus weer niks te doen. Het beroerde is dat je wel kunt stemmen op de dagduels en tussen wie en wie, maar je kunt niet zien wie nu werkelijk tegen elkaar gaat strijden.
Ach ja, Elientje is wat zwakjes door haar amandeltjes. Ijsje erbij?
Ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Pim na 5 min. opgeeft en dat mARILIEN het dagduel wint.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffff
*Hey Soury leuk dat je weer bij mij bent langs geweest![]()
Alles goed ?
Ben je al een beetje bijgekomen dat Jeroen eruit is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffff
*Hey Soury leuk dat je weer bij mij bent langs geweest![]()
Alles goed ?
Denk jequote:
Mmm, lekker doe maar....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Fijn, Eliene hoeft dus weer niks te doen. Het beroerde is dat je wel kunt stemmen op de dagduels en tussen wie en wie, maar je kunt niet zien wie nu werkelijk tegen elkaar gaat strijden.
Ach ja, Elientje is wat zwakjes door haar amandeltjes. Ijsje erbij?
dat doen alle kleutersquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.
Die bekijkt alles tenminste fleurig
Kan ik dat even terugzien lijkt me grappig, trok ze meteen pruillip?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef SIRA het volgende:
Eline werd even leuk op d'r plaats gezet door Bart
No shitquote:
ik zei duidelijk IK VIND.. in het begin van mijn tekst dus ik schreef duidelijk uit mijn eigen beleving...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je dat uit naam van de crew of op persoonlijke titel.
Logisch bekeken dan hè, man, niet roker en niet de ander laten winnen dat vind ik zoooooquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef K_L het volgende:
[..]
Denk je![]()
Hij maakt zich niet vaak waar .. en Marielin heeft wat goed te maken want ze wou zo graag keiharde duels .. en met Eline was het ook al niet gegaan zoals ze graag wou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |