Die hebben ze niet hè...quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
Wanneer laat Peter zich eens op FOK zien ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen, als er nog leuke vragen zijn voor Peter of Jeroen: zet ze hier neer!
En Bobby is hier ook maar die hangt zelf tóch al elke nacht op FOK! rond.
Pim zou zijn gedachten eens wat vaker onder woorden moet brengen, zou al een stuk schelen. Hij is zo saai.quote:
Ik denk het nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Ahh.. dat is weer zo'n mooi typisch Fok moment.. de focus is eral weer af en tijd om te vertrekken dus..quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom net thuis van gebak eten bij de buren en ik mis Jeroen.
Is hij eruit?
Dat wil ik nu niet zeggen want de andere 2 zitten er ook nog steeds vooral pim heeft niet een keer lopen klagen in tegenstelling tot marielin die er daar haar beroep van gemaakt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Zij hem miss...o neequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:01 schreef Pek het volgende:
Pim gaat het niet trekken, twee van die meiden
Ja triest hè,...en nu hebben we een saaie streamquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kom net thuis van gebak eten bij de buren en ik mis Jeroen.
Is hij eruit?
Maar ook geen peuken.. Ik zou toch zeker wel even een poging wagen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef Rica het volgende:
Gewoon gelijk opgeven. Je een beetje de tering fietsen de rest van de avond.![]()
Staat toch geen sanctie op.
Leuk maar vertel dan ook hoe of wat daar hebben de nietstreamers geen ruk aanquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef SIRA het volgende:
Eline werd even leuk op d'r plaats gezet door Bart
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet zeggen, nu Jeroen eruit is gun ik het Marielin wel meeste om te winnen.
Pim rookt niet, en is een man.quote:
iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef Rica het volgende:
Gewoon gelijk opgeven. Je een beetje de tering fietsen de rest van de avond.![]()
Staat toch geen sanctie op.
Die zijn gesponsord door JH business productions geloof ikquote:
Tja, gelijk is anders.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pim rookt niet, en is een man.
Marielin rookt, en is een vrouw.
Ik vraag me af hoe ze die verschillen in de beoordeling verwerken.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.
Die bekijkt alles tenminste fleurig
Niet natuurlijk.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat marielin wint !! Ik geloof in haar doorzettings krachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor de eer zullen ze het ook wel doen, strategisch bekeken kun je beter gelijk opgeven. Zeker Marielin omdat ze geen partij is voor Pim bij dit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef SIRA het volgende:
[..]
Maar ook geen peuken.. Ik zou toch zeker wel even een poging wagen.
Was leuker geweest Eline tegen Marilien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja was mooi, en ook zonder glimlach.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Eline werd wel ff netjes op dr plek gezet door Bart 'het gaat ook niet om jou'.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
Eline werd wel ff netjes op dr plek gezet door Bart 'het gaat ook niet om jou'.
Als ze pannekoeken gaan bakken wint Pim ook, dus what's your point?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk maar vertel dan ook hoe of wat daar hebben de nietstreamers geen ruk aan
Bobby: Dannyyyyyyyy. Nee, ik ben nog niet dronken, ik doe goed m'n bestquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat vindt Jeroen ervan dat hij eruit is?
Heeft Peter al gedreigd Jeroen op z'n bek te rammen?
Is Bobby al dronken?
ik hoop dan dat pim marielin laat winnen. Deed ie ook bij Eline, met die kaneelopdracht én het kraken van de code.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat marielin wint !! Ik geloof in haar doorzettings kracht
oh! dat is wel weer een voordeel dat ze fietst ... kan ze niet rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat gaat Marielin verliezen als rookster. Die zit binnen 2 minuten op een hartslag van 140.
Ja dank jequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".
zo beetje duidelijk verhaal voor de niet=streamer ?
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffffquote:
is ie zwanger dan.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bobby: Dannyyyyyyyy. Nee, ik ben nog niet dronken, ik doe goed m'n bestBen jij al positief?
Een pennetje meer of minder, who cares.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
ik hoop dan dat pim marielin laat winnen. Deed ie ook bij Eline, met die kaneelopdracht én het kraken van de code.
Oh enne dat ben ik wel hoor (streamer) maar niet altijd zoals meerdere hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".
zo beetje duidelijk verhaal voor de niet=streamer ?
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Fijn, Eliene hoeft dus weer niks te doen. Het beroerde is dat je wel kunt stemmen op de dagduels en tussen wie en wie, maar je kunt niet zien wie nu werkelijk tegen elkaar gaat strijden.
Ach ja, Elientje is wat zwakjes door haar amandeltjes. Ijsje erbij?
Ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Pim na 5 min. opgeeft en dat mARILIEN het dagduel wint.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffff
*Hey Soury leuk dat je weer bij mij bent langs geweest![]()
Alles goed ?
Ben je al een beetje bijgekomen dat Jeroen eruit is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffff
*Hey Soury leuk dat je weer bij mij bent langs geweest![]()
Alles goed ?
Denk jequote:
Mmm, lekker doe maar....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Fijn, Eliene hoeft dus weer niks te doen. Het beroerde is dat je wel kunt stemmen op de dagduels en tussen wie en wie, maar je kunt niet zien wie nu werkelijk tegen elkaar gaat strijden.
Ach ja, Elientje is wat zwakjes door haar amandeltjes. Ijsje erbij?
dat doen alle kleutersquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.
Die bekijkt alles tenminste fleurig
Kan ik dat even terugzien lijkt me grappig, trok ze meteen pruillip?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef SIRA het volgende:
Eline werd even leuk op d'r plaats gezet door Bart
No shitquote:
ik zei duidelijk IK VIND.. in het begin van mijn tekst dus ik schreef duidelijk uit mijn eigen beleving...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je dat uit naam van de crew of op persoonlijke titel.
Logisch bekeken dan hè, man, niet roker en niet de ander laten winnen dat vind ik zoooooquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef K_L het volgende:
[..]
Denk je![]()
Hij maakt zich niet vaak waar .. en Marielin heeft wat goed te maken want ze wou zo graag keiharde duels .. en met Eline was het ook al niet gegaan zoals ze graag wou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |