is ie zwanger dan.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Bobby: Dannyyyyyyyy. Nee, ik ben nog niet dronken, ik doe goed m'n bestBen jij al positief?
Een pennetje meer of minder, who cares.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef Marrije het volgende:
ik hoop dan dat pim marielin laat winnen. Deed ie ook bij Eline, met die kaneelopdracht én het kraken van de code.
Oh enne dat ben ik wel hoor (streamer) maar niet altijd zoals meerdere hierquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
Bart vertelde dat ze moeten fietsen totdat ze er bij neer vallen in ieder geval tot 00.00 uur. Heeft er dan nog niemand opgegeven dat wint diegene met de meeste kilometers. Eline begon toen meteeen te mekkeren. "ben blij dat ik 't niet hoef te doen" en toen zei Bart dus : "het gaat hier niet om jou, Eline".
zo beetje duidelijk verhaal voor de niet=streamer ?
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Fijn, Eliene hoeft dus weer niks te doen. Het beroerde is dat je wel kunt stemmen op de dagduels en tussen wie en wie, maar je kunt niet zien wie nu werkelijk tegen elkaar gaat strijden.
Ach ja, Elientje is wat zwakjes door haar amandeltjes. Ijsje erbij?
Ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat Pim na 5 min. opgeeft en dat mARILIEN het dagduel wint.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffff
*Hey Soury leuk dat je weer bij mij bent langs geweest![]()
Alles goed ?
Ben je al een beetje bijgekomen dat Jeroen eruit is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
OK we gaan beginnen met een fietspartijtje...pffff
*Hey Soury leuk dat je weer bij mij bent langs geweest![]()
Alles goed ?
Denk jequote:
Mmm, lekker doe maar....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:11 schreef beequeen het volgende:
Fijn, Eliene hoeft dus weer niks te doen. Het beroerde is dat je wel kunt stemmen op de dagduels en tussen wie en wie, maar je kunt niet zien wie nu werkelijk tegen elkaar gaat strijden.
Ach ja, Elientje is wat zwakjes door haar amandeltjes. Ijsje erbij?
dat doen alle kleutersquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gunnen is een groot woord maar als ik moet kiezen kies ik voor Eline.
Die bekijkt alles tenminste fleurig
Kan ik dat even terugzien lijkt me grappig, trok ze meteen pruillip?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:07 schreef SIRA het volgende:
Eline werd even leuk op d'r plaats gezet door Bart
No shitquote:
ik zei duidelijk IK VIND.. in het begin van mijn tekst dus ik schreef duidelijk uit mijn eigen beleving...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg je dat uit naam van de crew of op persoonlijke titel.
Logisch bekeken dan hè, man, niet roker en niet de ander laten winnen dat vind ik zoooooquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef K_L het volgende:
[..]
Denk je![]()
Hij maakt zich niet vaak waar .. en Marielin heeft wat goed te maken want ze wou zo graag keiharde duels .. en met Eline was het ook al niet gegaan zoals ze graag wou
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |