Ik zou nog wel een filmpje van hem willen zien, ną de exit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ik eigenlijk mis, is de reaktie van de persoon die exit gaat.
Ik heb er nu al zin in tot vannachtquote:
Alles wat je opnoemt heeft Pim niet gedaan. Sterker nog die heeft helemaal niets gedaan. Het is zijn achterban die hem erin houdt en verder niets. Ik heb mijn afkeer ook tegen Jeroen op bepaalde punten. Maar mijn afkeer naar Pim is, omdat ie niets heeft laten zien, vele malen groter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik ben geen achterban van Pim. Maar jeroen vond ik gewoon walgelijk als hij bezopen was. Kon soms om hem lachen maar dat dronken gedoe met amber, dat gesar van Peter toen die 8 uur stil moest staan. Het steeds verpesten van een opdracht. Het niet meewerken aan een opdracht (puzzel) maar wel een deel van de beloning willen hebben, het eten van spullen die ook voor de andere bestemd waren en dan niet upfront maar achterbaks zodat ze het niet zagen en stiekem de verpakking weggooien.
Ik kreeg af en toe het idee dat hij zich zelf een rol had toebedicht.
En daarom in mijn ogen terecht dat hij eruit is en de andere drie er nog zitten en mij maakt het niet uit wie van die drie wint.
Ja, meestal doe ik er wat anders bij, maar mijn aandacht is nu bij de Bunker.quote:
Fok!radio & Fok!TVquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een filmpje van hem willen zien, ną de exit.
Niet alleen een geschreven interviewtje op de site.
Waar, waar waar............... hoe hoe hoe....quote:
Als Pim wint dat heeft ie de overwinning gekregen ipv verdiend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt heeft Pim niet gedaan. Sterker nog die heeft helemaal niets gedaan. Het is zijn achterban die hem erin houdt en verder niets. Ik heb mijn afkeer ook tegen Jeroen op bepaalde punten. Maar mijn afkeer naar Pim is, omdat ie niets heeft laten zien, vele malen groter.
topidee !! de stream op de regie een keer aan .... gaan we daar wel naar kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
20:25 Bobby zal nou ook wel binnen zijn. Kan de stream even op boven? Lijkt me ook wel grappig
Oh god hij had Brian als vriendquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef 11amb het volgende:
binnenkort weer even bieren bij jou in france
zorg even dat die zure loempia's die er nog inzitten er dan niet zijn
dat gezeik heb ik wel gehad
doe pim maar wel die kan dan bier halen terwijl wij in het zwembad staan te zeiken
het was leuk ik bel je . paardebeffrer
Ja schrokken kan hij wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
Als Micha en Danny het op een accoordje hebben gegooid zal ze dat heus wel weten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef K_L het volgende:
Owjeeh .. Marielin is het geld al aan het uitgeven![]()
Weet ze al dat ze gaat winnen
Filmpje wordt niet gemaakt, wel foto's. Hij zit aan een enorm bord rijst met kip en boontjes. En bier. Heeft net wat gebeld. En praat nu bij met Bobby.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou nog wel een filmpje van hem willen zien, ną de exit.
Niet alleen een geschreven interviewtje op de site.
wtfquote:
Dat is gepost terwijl ik sliep, dan gaat er wel iets vaker fout.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:17 schreef Danny het volgende:
[..]
zou kunnen. er staat in het nieuwsbericht dat de exit om 21:00 zou zijn (maar wel dat je tot 19:55 kunt stemmen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |