Gaan ze hun haar een poosje coupe commando houden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.![]()
(En Dottey zit niet in de redactie)
Mensen, als er nog leuke vragen zijn voor Peter of Jeroen: zet ze hier neer!
En Bobby is hier ook maar die hangt zelf tóch al elke nacht op FOK! rond.
Heb het ook soms maar dan rond de klok van 8 uurquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Beste Peter en Jeroen, vinden jullie ook dat ze nu een klein feestje verdiend hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vindt Jeroen ervan dat hij eruit is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.![]()
Gaat Jeroen nog op FOK! komen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
oke, finale dus tussen Pim en Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK verwacht de standaard BB-formule.. uiteindelijk gaat de meest dóóie met de prijs weg.. doodeenvoudig omdat "Men" uiteindelijk voor de lievertjes gaat en niet voor de arro-grootbek in het algemeen...
Ik denk er nog ff over na.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een kunstwerk... of ben je net zo inspiratieloos?
Waarom was Jeroen vandaag en gisteren zo stil? Na die uitbarsting tegen Marielin keerde hij helemaal in zichzelf. Hoe zit dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
nog losser dan nu?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien dat het spul dan een beetje meer loskomt.![]()
kun je nog even vragen welk van de twee verhalen mbt die makeup tas nou klopte en hoe dat andere, niet kloppende, verhaal dan tot stand is gekomen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
Het zal ongetwijfeld een stilleven worden maar dan zonder leven....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na.
[ afbeelding ]
Vraag aan Jeroen of hij het vliegtuig niet moet halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
niets, hersenloosquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef K_L het volgende:
Zou wel willen weten wat Pim en Eline op dit moment denken .... dat gebladiebla van Marilien steeds aan te moeten horen![]()
Ik heb helemaal geen favo, maar heb niks met Marielin, helemaal, niks, noppes nada. Behalve dan dat ze mijn nekharen omhoog gaat laten staan en daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?![]()
ik moet zeggen, nu Jeroen eruit is gun ik het Marielin wel meeste om te winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |