script.????????? ahneeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staat
Jaahh maar Záterdagavond wordt het vast weer heel spannend.. rond exit-tijd..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
gaan ze nu 2 dagen lang alles van elkaar herhalen?
Eline : blablablabla
Marilien : ik ook
Pim : ja ik ook
Je favo wegstemmen is logischer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...
Ik zou me kapot schamen wanneer je favo niets presteert en dan anderen gaat wegstemmen...
daarom zou Eline eigenlijk moeten winnen .. alleen al omdat ze zon grote aanpraatpaal is geweest voor Marilien ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
ach, Marielin práat tenminstequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Dus als je nog hoopt dat ze gaat winnen: stop maar met kijken! MMuhahaha
Ja, maar Eline mag helemaal niks, dat weet je toch? Ze had die hondenbrokken zwijgend naar binnen moeten schuiven, niet kokhalzen en na afloop niets meer er over zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Daar wil ik eerst een EEG of een MRI van zien anders geloof ik het niet.quote:
Daarom moet ik ook zo lachen om Elinequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:50 schreef snetje het volgende:
[..]
daarom zou Eline eigenlijk moeten winnen .. alleen al omdat ze zon grote aanpraatpaal is geweest voor Marilien ...
Een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een grapje. contextuele en interpretatieve problemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |