geen flauw idee, ga jij je opgeven?quote:
Ik zal ze even in elkaar zetten, over een minuut of 15 staan ze er. Je kunt dan zien dat Jeroen ontzetten veel negatieve stemmen heeft gekregen. Je ziet niet exact wanneer, maar het gebeurde in het laatste half uur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan... maar het min stemmen tegen Jeroen ging daarvoor in mijn ogen veel te hard.
Ik hoop dat dat uit de statistieken van NMNS zal blijken.
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk volquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook (lurkend aan een peuk) En als ik zou moeten selecteren voor een leidinggevende positie bij defensie gaat mijn voorkeur absoluut uit naar Marielin
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.quote:
Hmm, als er nog Jeroen fans zijn die credits over hebben kunnen ze die nu mooi als - stemmen inzetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Eensch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Rica het volgende:
Kan er nu niet wat drank in? Klein feestje hebben ze wel verdiend toch?
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staatquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?
iedereen op FOK!? of iedereen bij de redactie? (weet niet waar je nu zit)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Dus als je nog hoopt dat ze gaat winnen: stop maar met kijken! MMuhahaha
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
laf???
Je kunt maar één keer je credits uitgeven.
Hadden ze dan Marielin min stemmen moeten geven
En dat zij engels had wat moeilijker wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Inderdaad, ik hoop dat Pim en Eline dat ook eens gaan doen als zij weer begint.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Jij weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef 11amb het volgende:
[..]
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk vol
dat was een grapje. contextuele en interpretatieve problemen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Te lang in de standby is nie goed he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Flow3r het volgende:
zit Pim er nog in of is ie weer zo stil?
edit: hij praat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |