Danny zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt op een ziekelijke manier op Marielin gestemd, nu.
Ze heeft alweer 1500 stemmen.
Denk het niet, hij schijnt Rooie 3 niet te kennen, dus dat kan niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mischien is hij wel het hulpje die het paard vast houd
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uur
nietjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo hawd zijn we toch helemaal niet?
Het hele stemsysteem is iig slim gedaan van de Bunker-bedenkers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uur
Nu je het zegt....misschien ook mensen in de war geweest tot hoelaat ze konden stemmen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend voor de streamers die nu de exit hebben gemist.
We kunnen de exit nog een keertje gaan overdoenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend voor de streamers die nu de exit hebben gemist.
Ben iig blij dat het vrijdag afgelopen is, afgelopen dagen trok het me al niet meer echt en met dat duffe gepuzzel en met legerpoppetjes spelen etc wordt het er niet beter op.quote:
Waarom zou het Pim's achteban zijn? Het kunnen toch ook gewoon Jeroenhaters zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef K_L het volgende:
[..]
We kunnen de exit nog een keertje gaan overdoen
Geef Jeroen er maar een biertje van mij bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
moet ie na afloop rooie 3 even bellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is al een half uur weg, en nog is Pim niet gaan sandwichen met Eline en Marielin. Conclusie: Het is een homo. Peter kom er maar in!
laf???quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.
Ik ook (lurkend aan een peukquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Marielin best een leuke meid. Alleen zo jammer dat ze rookt als een schoorsteen.
neh, dat stond wel goed aangegevenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nu je het zegt....misschien ook mensen in de war geweest tot hoelaat ze konden stemmen?
Ja, en nul, nul afdracht aan KPN, zo rechtstreeks de kassa in, negatieve stemmen zijn twee keer zo duur als plus stemmen. Dit is simpelweg geweldig bedachtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het hele stemsysteem is iig slim gedaan van de Bunker-bedenkers.
Het oorspronkelijk verhaal was dat ze het goedkoper dan dat duivelse sms-sen zouden maken (wat per credit trouwens wel klopt).
Stond alleen niet bij dat het stemmen 10 keer zo snel kan dan het versturen van 1 sms-je.
Als er nu ook nog eens een paar duizend mensen meer zouden gaan kijken en stemmen, wordt het nog wel wat met De Bunker.
Gisteren had hij al een kans, Eline stond maar te kirren dat ze het zo fijn vond om met hem te praten *giechel*, Marielin en Jeroen lagen te slapen...en hij laat het lopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is al een half uur weg, en nog is Pim niet gaan sandwichen met Eline en Marielin. Conclusie: Het is een homo. Peter kom er maar in!
Als ze al de helft minder zou roken, zou ze niet het geld van de overwinning nodig hebben om haar nwe huisje te kunnen inrichtenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:38 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Marielin best een leuke meid. Alleen zo jammer dat ze rookt als een schoorsteen.
Nu pasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
Ik word dat geluidje dat Marielin uitkraamt elke keer nadat ze wat gezegd heeft een beetje zat
En jij schrijft streamverslagen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
En haar vader afbetalen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef K_L het volgende:
[..]
Als ze al de helft minder zou roken, zou ze niet het geld van de overwinning nodig hebben om haar nwe huisje te kunnen inrichten
Hinnikenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
Ik word dat geluidje dat Marielin uitkraamt elke keer nadat ze wat gezegd heeft een beetje zat
Kan... maar het min stemmen tegen Jeroen ging daarvoor in mijn ogen veel te hard.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom zou het Pim's achteban zijn? Het kunnen toch ook gewoon Jeroenhaters zijn?
Weet je ook hoe het voor anderen is. Ik heb die ergernis al vanaf het begin bij èlk geluid van Eline.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:42 schreef Espabilado het volgende:
OK, you made your point. Laat rooie 3 nu maar weer met rust.quote:
geen flauw idee, ga jij je opgeven?quote:
Ik zal ze even in elkaar zetten, over een minuut of 15 staan ze er. Je kunt dan zien dat Jeroen ontzetten veel negatieve stemmen heeft gekregen. Je ziet niet exact wanneer, maar het gebeurde in het laatste half uur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan... maar het min stemmen tegen Jeroen ging daarvoor in mijn ogen veel te hard.
Ik hoop dat dat uit de statistieken van NMNS zal blijken.
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk volquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook (lurkend aan een peuk) En als ik zou moeten selecteren voor een leidinggevende positie bij defensie gaat mijn voorkeur absoluut uit naar Marielin
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.quote:
Hmm, als er nog Jeroen fans zijn die credits over hebben kunnen ze die nu mooi als - stemmen inzetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Eensch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Rica het volgende:
Kan er nu niet wat drank in? Klein feestje hebben ze wel verdiend toch?
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staatquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?
iedereen op FOK!? of iedereen bij de redactie? (weet niet waar je nu zit)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Dus als je nog hoopt dat ze gaat winnen: stop maar met kijken! MMuhahaha
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
laf???
Je kunt maar één keer je credits uitgeven.
Hadden ze dan Marielin min stemmen moeten geven
En dat zij engels had wat moeilijker wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |