De radactie is niet gek. Bij een collecte zit er altijd geld in het bakje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt op een ziekelijke manier op Marielin gestemd, nu.
Ze heeft alweer 1500 stemmen.
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Okeee, niet gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is vanmorgen om 11:40 een bericht gepost waarin 21:00 stond vermeld.
Danny zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Denk het niet, hij schijnt Rooie 3 niet te kennen, dus dat kan niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mischien is hij wel het hulpje die het paard vast houd
Dat is ook slim... Pim's achterban kiest de zwakste uit en stemt die, in mijn ogen, ietwat laffe manier eruit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uur
nietjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, zo hawd zijn we toch helemaal niet?
Het hele stemsysteem is iig slim gedaan van de Bunker-bedenkers.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Haar achterban is er vanavond achter gekomen dat je ontzettend veel geluk moet hebben als ze zo dicht bij elkaar liggen. Die geven haar alvast een voorsprong voor morgen, dan kun je het bijhouden tijdens het laatste half uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |