geen flauw idee, ga jij je opgeven?quote:
Ik zal ze even in elkaar zetten, over een minuut of 15 staan ze er. Je kunt dan zien dat Jeroen ontzetten veel negatieve stemmen heeft gekregen. Je ziet niet exact wanneer, maar het gebeurde in het laatste half uur.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan... maar het min stemmen tegen Jeroen ging daarvoor in mijn ogen veel te hard.
Ik hoop dat dat uit de statistieken van NMNS zal blijken.
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk volquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook (lurkend aan een peuk) En als ik zou moeten selecteren voor een leidinggevende positie bij defensie gaat mijn voorkeur absoluut uit naar Marielin
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.quote:
Hmm, als er nog Jeroen fans zijn die credits over hebben kunnen ze die nu mooi als - stemmen inzetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Eensch!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Rica het volgende:
Kan er nu niet wat drank in? Klein feestje hebben ze wel verdiend toch?
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?quote:
Goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
Het hele idee van die negatieve stemmenkoop 1000 credits, stem je een tegenstander dan voor 500 in de min of je favo 1000 in de plus?
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staatquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?
iedereen op FOK!? of iedereen bij de redactie? (weet niet waar je nu zit)quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Dus als je nog hoopt dat ze gaat winnen: stop maar met kijken! MMuhahaha
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef blomst het volgende:
[..]
laf???
Je kunt maar één keer je credits uitgeven.
Hadden ze dan Marielin min stemmen moeten geven
En dat zij engels had wat moeilijker wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Inderdaad, ik hoop dat Pim en Eline dat ook eens gaan doen als zij weer begint.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Eline begon net over het hondenvoer eten, zegt Marielin "begin je daar nu alweer over"? Waar haalt ze het lef vandaan. Met der gezeur over der peuken
We hebben ook honderd keer moeten horen dat ze het liedje niet kon zingen omdat er naar haar gekeken werd.
Jij weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef 11amb het volgende:
[..]
waarscijnlijk leidinggeven aan de afvoerploeg van de plee want ze zeikt ze zelf al redelijk vol
dat was een grapje. contextuele en interpretatieve problemen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Te lang in de standby is nie goed he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef Flow3r het volgende:
zit Pim er nog in of is ie weer zo stil?
edit: hij praat![]()
script.????????? ahneeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet haar mening is, maar dat dat gewoon in het script staat
Jaahh maar Záterdagavond wordt het vast weer heel spannend.. rond exit-tijd..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:45 schreef snetje het volgende:
gaan ze nu 2 dagen lang alles van elkaar herhalen?
Eline : blablablabla
Marilien : ik ook
Pim : ja ik ook
Je favo wegstemmen is logischer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt gelijk laf is het verkeerde woord... zielig is beter...
Ik zou me kapot schamen wanneer je favo niets presteert en dan anderen gaat wegstemmen...
daarom zou Eline eigenlijk moeten winnen .. alleen al omdat ze zon grote aanpraatpaal is geweest voor Marilien ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
ach, Marielin práat tenminstequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, iederéén is hier tegen Marielin. Redactie, streamverslaggevers van FOK! En niet zo'n beetje ook.
Ja, maar Eline mag helemaal niks, dat weet je toch? Ze had die hondenbrokken zwijgend naar binnen moeten schuiven, niet kokhalzen en na afloop niets meer er over zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Chanel5 het volgende:
Daar wil ik eerst een EEG of een MRI van zien anders geloof ik het niet.quote:
Daarom moet ik ook zo lachen om Elinequote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:50 schreef snetje het volgende:
[..]
daarom zou Eline eigenlijk moeten winnen .. alleen al omdat ze zon grote aanpraatpaal is geweest voor Marilien ...
Een grapjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
dat was een grapje. contextuele en interpretatieve problemen?
Nee, dat er een terechte winnaar komt is beter.quote:
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
same herequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar wil ik eerst een EEG of een MRI van zien anders geloof ik het niet.
ja weet je wel wat die gekost hebbenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Maanvis het volgende:
moeten ze die bunkershirts nog steeeds inleveren?
Zeuren kan ze inderdaad erg goed, is een vorm van praten inderdaad. Maar wordt daar alles behalve blij vanquote:
Is het al tijd voor een kunstwerk... of ben je net zo inspiratieloos?quote:
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
oke, maar als ze poeppraat is het jou ook wel goed?![]()
nou breekt mijn klomp,quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou je dat vanuit je functie daar wel moeten roepen? Vind 't nogal een raar iets dat je dat zomaar roept eigenlijk?
Tijd voor drank?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef Marrije het volgende:
ze zitten nog steeds hetzelfde als meteen na de exit, alleen marielin zit nu aan de andere kant
ik denk dat pim dan zn slag slaatquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?![]()
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:48 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen op FOK!? of iedereen bij de redactie? (weet niet waar je nu zit)
As always.....quote:
Dacht het wel, altijd na een exit, tochquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:39 schreef Maanvis het volgende:
Jeroen is al een half uur weg, en nog is Pim niet gaan sandwichen met Eline en Marielin. Conclusie: Het is een homo. Peter kom er maar in!
IK verwacht de standaard BB-formule.. uiteindelijk gaat de meest dóóie met de prijs weg.. doodeenvoudig omdat "Men" uiteindelijk voor de lievertjes gaat en niet voor de arro-grootbek in het algemeen...quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Gaan ze hun haar een poosje coupe commando houden?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.![]()
(En Dottey zit niet in de redactie)
Mensen, als er nog leuke vragen zijn voor Peter of Jeroen: zet ze hier neer!
En Bobby is hier ook maar die hangt zelf tóch al elke nacht op FOK! rond.
Heb het ook soms maar dan rond de klok van 8 uurquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de Jeroen stemmers nu zullen kiezen voor Marielin, al is het alleen maar omdat zij de enige was die tegen hem in durfde te gaan, de druppelopdracht doorstond en de enige bikkel is van de 3.
Beste Peter en Jeroen, vinden jullie ook dat ze nu een klein feestje verdiend hebben?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vindt Jeroen ervan dat hij eruit is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindhoven, en ik kan geen enkel anti Marielin-sentiment hier ontdekken hoor.![]()
Gaat Jeroen nog op FOK! komen ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
oke, finale dus tussen Pim en Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
IK verwacht de standaard BB-formule.. uiteindelijk gaat de meest dóóie met de prijs weg.. doodeenvoudig omdat "Men" uiteindelijk voor de lievertjes gaat en niet voor de arro-grootbek in het algemeen...
Ik denk er nog ff over na.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Is het al tijd voor een kunstwerk... of ben je net zo inspiratieloos?
Waarom was Jeroen vandaag en gisteren zo stil? Na die uitbarsting tegen Marielin keerde hij helemaal in zichzelf. Hoe zit dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
nog losser dan nu?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien dat het spul dan een beetje meer loskomt.![]()
kun je nog even vragen welk van de twee verhalen mbt die makeup tas nou klopte en hoe dat andere, niet kloppende, verhaal dan tot stand is gekomen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
Het zal ongetwijfeld een stilleven worden maar dan zonder leven....quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na.
[ afbeelding ]
Vraag aan Jeroen of hij het vliegtuig niet moet halen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:57 schreef Gert het volgende:
[..]
niets, hersenloosquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef K_L het volgende:
Zou wel willen weten wat Pim en Eline op dit moment denken .... dat gebladiebla van Marilien steeds aan te moeten horen![]()
Ik heb helemaal geen favo, maar heb niks met Marielin, helemaal, niks, noppes nada. Behalve dan dat ze mijn nekharen omhoog gaat laten staan en daar heb ik een hekel aan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij wil Marielin er uit en wacht op een knallende finale met Mip en Eline?![]()
ik moet zeggen, nu Jeroen eruit is gun ik het Marielin wel meeste om te winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |