Ben inderdaad weg na deze post maar wil toch Jeroen even bedanken voor de lach momenten die hij me heeft bezorgt. Wat jezelf zei in je 'stem betoog' is waar. Het is nu saaaaaaaai. Maar goed bedankt en veel plezier in de rest van je leven!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
ROT29 is vast al weg maar heeft ook zn best gedaan je erin te houden.
Flink balen dat je eruit bent, het wordt inderdaad een stuk saaier. Alhoewel je de laatste dag toch ook aardig stil was, maar goed, je hebt voor een hoop vermaak gezorgd. Thanks!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:32 schreef wicky. het volgende:
Jeroen, ik vond jou echt de beste en je heb het spel goed gespeeldRespect!
![]()
Ik heb me best gedaan met stemmen ,maar helaas het verschil was te groot![]()
Geniet lekker van je biertje, Proost!![]()
Goeie reis terug naar Frankrijk ! Je bent een Topper ! Vergeet dat nooit !
Adios
Jeroen je bent oke olé olé
![]()
je hebt de afgelopen dagen niet echt gekeken he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
jammer dat jeroen eruit is.
nu ga ik niet veel meer kijken denk ik, dat wordt saaie shit zo.
Vanmiddag niet gekeken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:11 schreef Rica het volgende:
Ik wacht nog steeds op het minstens dertig keer aan ons beloofde vuurwerk.
Nou jij maakt zeker kans in tbo 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:41 schreef Hobby het volgende:
he kanjer
je hebt je spel goed gespeeld jochie ,maar er zijn altijd mensen die het anders zien ,jij wilde
naar Las Vegas de ander een huisje boompje beestje en ondanks het gezeur en gezanik
ikikikikikik had je beter een klager moeten zijn dan had je zeker gewonnen ,had desnoods gezegt dat je een nieuw gebit nodig had , dan zat je er nu nog in ,
mensen moeten klagers hebben ik ben zielig figuren snappie.
![]()
vous avez été le meilleur!
Zetten we jou er ook bij. Interactie moet er zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Nou jij maakt zeker kans in tbo 2
nee, klopt, iedere keer als ik inschakelde stonden ze saai op wacht in de luchtruimte, geloof me, daar ben je snel klaar meequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt de afgelopen dagen niet echt gekeken he?
Voor een kratje bier doe ik veel~!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat je maar snel een trein mag koppen![]()
Doe maar zo'n mooie rooie TGV
Ik wil roddels! Heeft "hoe heet dat schatje ook alweer al gezoend met Elinequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef de8ste het volgende:
Hey ppl, thanks.. heb me goed vermaakt daar beneden... Zou zo weer aan zo iets meedoen als de bunker, jammer dat de andere (maar da's ook wel weer goed) zo fuckiong serieus waren zeg. Was voor mij een grote speeltuin...
welk schatje bedoel je precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil roddels! Heeft "hoe heet dat schatje ook alweer al gezoend met Eline
begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef de8ste het volgende:
[..]
M'n vrouwtje heeft me 2 weken opgesloten in de kelder!!! wieso zei ik?
Aaah dank je wel, maar aan het einde wwas het moelijk om er energie in houden, allemaal zo lievelijk enzo,, bah bahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
was geen hol meer aan toen jij eruit was
het programma was tekort.Ik weet de naam niet meer van mijn favo,het was nu geen Huub maarquote:
Ach, ik heb ook een paar Black-Holesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
het programma was tekort.Ik weet de naam niet meer van mijn favo,het was nu geen Huub maar![]()
![]()
Ik heb wel stiekem op je hyves gekeken,en wat een leuke zoon heb je.Veel geluk voor jullie gezin!quote:
Idd geen schoonheidsprijs maar je was zoooo lamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef de8ste het volgende:
Meestal aan het einde van zo'n feestje!!! En om het beestje bij de naam te noemen, eigenlijk alleen het Amber incident
bedankt, hij ligt net op z'n nestjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb wel stiekem op je hyves gekeken,en wat een leuke zoon heb je.Veel geluk voor jullie gezin!
Ik ben weer toonbaar!! ik zal is kijken of een kiekje kan maken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, hoe zatter je werd, hoe irritanter je deed![]()
Hoest met de aanwas van je haar eigenlijk?
Als ik aan jou denk ,denk ik aan mijn 9 maanden in Juan les Pins 31 jaar geleden..zucht.Formidablequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:42 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik ben weer toonbaar!! ik zal is kijken of een kiekje kan maken!
Groot gelijk had ook niet verwacht dat een achterban echt verschil kon maken zeg maar... Anders had ik m'n vriendin wel instructies gegeven met ideal!!.. maar beter van niet achter af anders had ik alleen maar MIN gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik had geen favo in de Bunker, maar de eerste keer dat het er om hing heb ik op je gestemd, jij bracht nog wat reuring in die tent. Later was het niet meer te doen, qua stemmen...
Die heb je ook zat gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef de8ste het volgende:
[..]
Groot gelijk had ook niet verwacht dat een achterban echt verschil kon maken zeg maar... Anders had ik m'n vriendin wel instructies gegeven met ideal!!.. maar beter van niet achter af anders had ik alleen maar MIN gehad
die is leuk, een keer met het oefen rodtje had ik 120 ofzo.. niet normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Heb trouwens een aandenken uit The Bunker, de Bunker Cube
Echt wel, was niet normaal dat stemmen, heb met verbazing zitten kijken. Ik had op een gegeven moment ook wel door dat jouw achterban niet zo aktief af, tja dan houdt het op hč. Hoe kijk jij terug op The Bunker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef de8ste het volgende:
[..]
Groot gelijk had ook niet verwacht dat een achterban echt verschil kon maken zeg maar... Anders had ik m'n vriendin wel instructies gegeven met ideal!!.. maar beter van niet achter af anders had ik alleen maar MIN gehad
Ik ben skeptisch geworden na DGK maar heb toch meer geld uitgegeven voor de bunker,hebben ze het toch wel goed gedaan.Die interactie vinden mensen wel leuk en hebben ze ook wat voor over,Denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zitten meerdere leuke spellen op, moet je hem doorgeven en zo snel mogelijk het lichtje dat brandt aanklikken, hele hectische, komische taferelen hier hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef de8ste het volgende:
[..]
die is leuk, een keer met het oefen rodtje had ik 120 ofzo.. niet normaal
Oewww,daarom was Jeroenneke niet mijn favoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef mazaru het volgende:
Zo! Hehe! Spuit elf geeft ook modder![]()
[ afbeelding ]
Áls iemand buiten de bunker zoiets aanbiedt lach ik ze uit, maar ik ben niet ijdel en je zit maar 1 keer in een RLS , Fuck it, that's the spiritquote:
Ik denk dat jouw drempel wat lager was als Peter voor zijn 7 pakjes peukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:05 schreef de8ste het volgende:
[..]
Áls iemand buiten de bunker zoiets aanbiedt lach ik ze uit, maar ik ben niet ijdel en je zit maar 1 keer in een RLS , Fuck it, that's the spirit
Ik wou een grote spiegel de bunker in omdat peter het zo erg vond... maar is er helaas niet ingekomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw drempel wat lager was als Peter voor zijn 7 pakjes peuken
Waren als water en vuur, maar heb ook zeker met hem gelachen, zeker nog de na sleep op het feest wat voor ons tot zaterdag 15:00 duurde.. na een paar uur slaap weer lekker aan de sherry cola.. bah bah..quote:
Nee, dat hadden ook gewoon baco's moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Waren als water en vuur, maar heb ook zeker met hem gelachen, zeker nog de na sleep op het feest wat voor ons tot zaterdag 15:00 duurde.. na een paar uur slaap weer lekker aan de sherry cola.. bah bah..
Het deed z'n werk , en gert de MOD van hier was toen helemaal van het padquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, dat hadden ook gewoon baco's moeten zijn.
haha... gast... GAST!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef de8ste het volgende:
[..]
Het deed z'n werk , en gert de MOD van hier was toen helemaal van het pad
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das omquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Oewww,daarom was Jeroenneke niet mijn favo![]()
maar leuk was het
nou...je zag er ook '' leuker'' uit met je haar langerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das om
Dank je, maar zit nu in m'n 10 maanden plan om het weer zo lang te krijgen....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...je zag er ook '' leuker'' uit met je haar langer
ekstensijoensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dank je, maar zit nu in m'n 10 maanden plan om het weer zo lang te krijgen....
En ik doe oppervlakkig over mezelf.. GVD hou ik mezelf even een spiegel voor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dank je, maar zit nu in m'n 10 maanden plan om het weer zo lang te krijgen....
who cares...waarom mag je het niet over uiterlijk hebben....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef de8ste het volgende:
[..]
En ik doe oppervlakkig over mezelf.. GVD hou ik mezelf even een spiegel voor..
Tuurlijk mag dat wel, doe je toch vaak als eerste als je iemand voor het eerst ontmoet!!.. Hoe zie jij er dan uit Laysa?? Kodak moment?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
who cares...waarom mag je het niet over uiterlijk hebben....
Alsof je het van je karakter en persoonlijkheid moet hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das om
Nee ik ben een lege huls...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je het van je karakter en persoonlijkheid moet hebben
check mn fotoboekjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef de8ste het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, doe je toch vaak als eerste als je iemand voor het eerst ontmoet!!.. Hoe zie jij er dan uit Laysa?? Kodak moment?
Ok vaarwel, en btw ik zie dat fotoboekje, ben je de hulk ofzo?? of doe ik iets verkeerd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
geeft niets...we hoeven ook niet te praten![]()
pfff ik geloof dat ik maar moet gaan afsluiten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ok vaarwel, en btw ik zie dat fotoboekje, ben je de hulk ofzo?? of doe ik iets verkeerd?
Charmeurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ok vaarwel, en btw ik zie dat fotoboekje, ben je de hulk ofzo?? of doe ik iets verkeerd?
ja zou ik ook doen...ciaoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef de8ste het volgende:
Anyway ppl, tot een volgende keer.. ik ga mezlef op de bank parkeren... cu
Je laatste foto was lief en ik vind iedereen trouwens altijd liever en leuker dan mezelf.Maar in spelletjes geef ik dat nooit toequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Snapte geen hol van die sherry... maar snapte wel meer niet toen. Zoals: dat als er een pop schijnbaar levenloos over de bar hangt, je niet meteen tegen iemand moet gaan gillen dat-ie 112 moet bellen en mond op mond beademing moet gaan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef de8ste het volgende:
[..]
Het deed z'n werk , en gert de MOD van hier was toen helemaal van het pad
Hey Jeroen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef de8ste het volgende:
Anyway ppl, tot een volgende keer.. ik ga mezlef op de bank parkeren... cu
Zal weereens niet zo zijnquote:
Heb gezien in de stream verslagen hoe je me gesteunt hebt!! Thanks again!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef evaxsis het volgende:
Ik mis nu al jouw streken,
Je hebt bakken met credits gekost alleen was er iemand die jouw heel sterk in de min stemden.
Helaas het mocht niet zo zijn![]()
Jij ook bedankt voor de steun, enne wie weet zijn er wel een paar van jullie bij over 2 weken!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Trekpopje het volgende:
Streams gaan nu uit bij me! Jij was de enige die het nog een beetje de moeite van het kijken waard maakte!!
Meld me nu wel officieel aan als fan natuurlijk![]()
![]()
.... Ik zie de uitnodiging voor Zuid-Frankrijk wel tegemoet !!
![]()
![]()
Je was DE topper daar in de bunker!
Hey, ja echt wereld is ook wel ok, en m'n AA sponsor heb ik niet nodig gehad, gewoon een paar goede beuken van m'n wijf volstond!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Stefan het volgende:
Jammer Jeroen, we hebben ons best gedaan
Welkom terug. Heb je je AA sponsor al gesproken inmiddels?
Marije en ROT ook jullie bedankt voor de votes zeg maar, ja ik voelde me de laatste dagen ook stiller, Naja heb zelf ook een beetje mensen met PIT nodig... maar jah heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben inderdaad weg na deze post maar wil toch Jeroen even bedanken voor de lach momenten die hij me heeft bezorgt. Wat jezelf zei in je 'stem betoog' is waar. Het is nu saaaaaaaai. Maar goed bedankt en veel plezier in de rest van je leven!
Sorry, hou het bij een stokbroodje en thee...quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:01 schreef Spooky4u het volgende:
Wat doe jij nu? Moet jij nu niet al dronken aan je middagslaapje beginnen?
Kom ik zo op terug, eerst effe het ontbijt afronden en Dylan naar school sjeesen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:16 schreef Spooky4u het volgende:
Maar vertel eens Jeroen, wat is nu je beeld van de Bunker? Nooit te vergeten ervaring? Tips voor de redactie? Vertel vertel
Hey Jeroen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef de8ste het volgende:
[..]
Kom ik zo op terug, eerst effe het ontbijt afronden en Dylan naar school sjeesen.
Ja hebt enig sinds wel gelijk, maar was een beetje mijn bedoeling om mensen met zichzelf confronteren.. en het viel me dus op dat die 2 zich niet zo heel snel druk maakten.. had ik meer door moeten drammen... Ik ben zelf blijkbaar ook NOG niet de meester in het bashen van mensen die zelf wel relaxed zijn !! maar is een goed punt ga ik aan werken , ik ben nog jong he`quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:20 schreef Rica het volgende:
Hey Jeroen! Je had bij mij echt kunnen scoren als je Pim (wie?) of Eline over de zeik had gekregen. Eerst was het een beetje Renate, maar die lag sowieso niet lekker in de groep. Peter kreeg je min of meer in de schoot geworpen, die reageerde sterk enorm op jou. Hoewel jjij daar ook zeker credits verdient met je treitereitjesToen uiteindelijk nog Marielin maar die was zo on edge door oa. het sigarettengebrek dat ze inmiddels op alles hapte.
Door Pim of Eline te ontzien leek het alsof je alleen voor de gemakkelijke prooi ging en ook dat die twee bij jouw kliekje hoorden. En bij "pesten" door een groepje gaat de sympathie al snel naar het slachtoffer. Dat was dus niet in je voordeel.
Echt, als je Pim of Eline had gepakt was je meester geweest imo. Ok dat is mijn persoonlijke mening tho.
Een smaakmaker was je sowieso!
Zoals het er nu voorstaat: Peter, Eline , Amber , Pim , Bobby en misschien Marielin als ze effe d'r best doet om d'r werk over tehalen... Oja en een bunch van de crewquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey Jeroen!![]()
![]()
Leuk dat je nog hier op Fok! komt.
Wie van de Bunkeraars komen er in Frankrijk op je feestje?
Neen, m'n vriendin was er bij dus ik kon m'n waare gevoelens niet tonenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef Spooky4u het volgende:
Was jij trouwens op het eindfeest ook flieft op Renate?
Bunker heb ik me goed vermaakt, maar wat mensen die wat meer Pit hebben en beter zin in discussies voeren, heb d'r ook achter af wel spijt van dat we bobby d'r uitgeflikkerd hebben... Mjah deze ervaring gaat me nog lang heugen inderdaad.... Eeuhh aan de redactie zou ik zeggen, geen sancties meer in de vorm dat we beneden bang werden om dingen tegen de draad in te doen.. zeker na die geld sanctie!!! laat mensen gewoon beneden hun gang gaan , en zelf maar afvragen waarom d'r geen douche meer is en of d'r een dag geen eten meet naar beneden kom.. En denk toch iets oudere kandidaten die iets sterker in hun schoenen staan.. Oja ik zou d'r ook mensen in zetten die d'r geen moeite mee hebben om het nest met iemand te duiken enzo..quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:16 schreef Spooky4u het volgende:
Maar vertel eens Jeroen, wat is nu je beeld van de Bunker? Nooit te vergeten ervaring? Tips voor de redactie? Vertel vertel
Klinkt goed!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat: Peter, Eline , Amber , Pim , Bobby en misschien Marielin als ze effe d'r best doet om d'r werk over tehalen... Oja en een bunch van de crew
enzo...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef de8ste het volgende:
[..]
Oja ik zou d'r ook mensen in zetten die d'r geen moeite mee hebben om het nest met iemand te duiken enzo..
Onze Renate niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat: Peter, Eline , Amber , Pim , Bobby en misschien Marielin als ze effe d'r best doet om d'r werk over tehalen... Oja en een bunch van de crew
Ik heb het persoonlijk afgeraden, Zei tegen d'r "Denk je nou echt dat het verstandig is om te komen, ik ben gewoon mezelf en denk persoonlijk dat het geen leuke ervaring voor je wordt" Reactie "Hoezo???"quote:
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduwquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Spooky4u het volgende:
Aaah je hebt al een datum geprikt zie ik. Doe je wel een mooi fotoverslag? Ik had wel gehoopt op Renate bij je in badpak eigenlijk
gut hoe makkelijk scoor je weer...renate is best een leuk meisje...wel heel onzeker...maar dat komt omdat er altijd mensen zijn zoals jou die niet weten wanneer ze moeten stoppen met kwetsen....je zit niet meer in het spel...en dat je dr niet mag oke..maar je hoeft je niet zo over haar uit te laten hier....ze werd door veel mensen erg gewaardeerd....quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduw
Hallo, het is hier Fok hoor. Affikken mag hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
gut hoe makkelijk scoor je weer...renate is best een leuk meisje...wel heel onzeker...maar dat komt omdat er altijd mensen zijn zoals jou die niet weten wanneer ze moeten stoppen met kwetsen....je zit niet meer in het spel...en dat je dr niet mag oke..maar je hoeft je niet zo over haar uit te laten hier....ze werd door veel mensen erg gewaardeerd....
Hey ik heb haar buiten de bunker 2 dagen meegemaakt, en dat mens is echt rete irritant hoor... en ik heb tegen d'r gezegt dat ze net als de rest echt welkom is, maar ik ben eerlijk geweest denk je dat het verstandig is? want ze valt telkens buiten de boot.. Ben gewoon een realistquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
gut hoe makkelijk scoor je weer...renate is best een leuk meisje...wel heel onzeker...maar dat komt omdat er altijd mensen zijn zoals jou die niet weten wanneer ze moeten stoppen met kwetsen....je zit niet meer in het spel...en dat je dr niet mag oke..maar je hoeft je niet zo over haar uit te laten hier....ze werd door veel mensen erg gewaardeerd....
He, grap tussen door vind ik kunnen .. ben toch niet dat mens continue aan het affikkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Laysa het volgende:
nee goed advies geven is oke....maar dat kinderachtige gedrag van blablabla schaduw.....dat heb je toch niet nodig....of toch wel?
whatever jeroenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
He, grap tussen door vind ik kunnen .. ben toch niet dat mens continue aan het affikken
neej. Wrom niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:51 schreef de8ste het volgende:
[..]
He, grap tussen door vind ik kunnen .. ben toch niet dat mens continue aan het affikken
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:55 schreef de8ste het volgende:
heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leuk
Renate toch welquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef de8ste het volgende:
[..]
Aaahh , maar is een heel weekend !!! Ben geen beest
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef de8ste het volgende:
zijn er trouwens ook fok meetings?? wil wel een keertje langs komen..
Nee, jij bent mister handsome.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Spooky4u het volgende:
Aaah je hebt al een datum geprikt zie ik. Doe je wel een mooi fotoverslag? Ik had wel gehoopt op Renate bij je in badpak eigenlijk
Whehehe, verkeerd gequote, het moet een reaktie zijn op deze van Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduw
Sorry, verkeerd gequote, jij bent vast leuker dan Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hey ik heb haar buiten de bunker 2 dagen meegemaakt, en dat mens is echt rete irritant hoor hoezo, subjectief! [i]jij vindt mij irritant een ander kan dat heel anders zien.[/i] ... en ik heb tegen d'r gezegt dat ze net als de rest echt welkom is, maar ik ben eerlijk geweest denk je dat het verstandig is? want ze valt telkens buiten de boot.. Ben gewoon een realist
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
jij mag ook wat hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
je gaat die zak toch niet helemaal in je eentje leeg eten hé?
Ik kan niet genoeg krijgen van dat dansje.quote:
Ooohhh nah misschien een inschattings foutje, indat geval zou ik niet weten waarom je niet meekomt naar frankrijk... Doen DOen DOE DOEN zeg ik jequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Jochie toch, heb je maar zo'n klein tuintje? 1 ding scheelt.. bij mij is nog wat aan te doen...
Bram! Live streaming uit Frankrijk aubquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ooohhh nah misschien een inschattings foutje, indat geval zou ik niet weten waarom je niet meekomt naar frankrijk... Doen DOen DOE DOEN zeg ik je
misschien staat ze hier over 13 uur wel voor de deur!! sorry schat we gaan pas de 20ste open, hier een slaapzak ga maar voor het hek liggen... latersquote:
Haha, nou, dat duurt nog wel even dus, eer het weer een toonbare lengte heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef de8ste het volgende:
Hier moet m'n vriendin het meedoen[ afbeelding ]
Ach, ik maak tegenwoordig de plee schoon met m'n hoofdquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou, dat duurt nog wel even dus, eer het weer een toonbare lengte heeft
Graag gedaan, ik vond je veruit de leukste, je stak met kop en schouders boven iedereen uit daar. Begrijp ook goed hoor, dat je de laatste dagen daar wat stiller was, je kunt niet altijd de kar trekken. Zeker niet als je de enige bent die er uberhaupt wat van wil maken ipv 'de tijd uitzitten'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:55 schreef de8ste het volgende:
[..]
Marije en ROT ook jullie bedankt voor de votes zeg maar, ja ik voelde me de laatste dagen ook stiller, Naja heb zelf ook een beetje mensen met PIT nodig... maar jah heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leuk
Cup D heeft renate wel geloof ik hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef de8ste het volgende:
Renate verstandig dat je niet naar frankrijk komt, maar laten we eerlijk zijn ,daar heb je de ballen ook niet voor!!!
Daar hebben ze ook gewoon borstels voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ach, ik maak tegenwoordig de plee schoon met m'n hoofd
Koppie d'r bij Stormquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dus je bent nu blond door de bleekquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef de8ste het volgende:
[..]
Kun je een recept plaatsen van de heerlijke Potage Poisson" ik bestelde ooit vergifsoep"poison ipv vissoep "poissonquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
misschien staat ze hier over 13 uur wel voor de deur!! sorry schat we gaan pas de 20ste open, hier een slaapzak ga maar voor het hek liggen... laters
Niks te danken.Ik bestelde ook ooit een souffleur ipv "chou-fleur" bloemkoolquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Wijnneus het volgende:
@mooi, dank je voor die 2e ''s'', anders komt Jeroen misschien op verkeeerde gedachten (poison)
iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Cup D heeft renate wel geloof ik hoor.
fieueeewttttttttttttttttttttt jeroennnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
iddheb geen ballen wel tetten!! en de reden is ook bekend ik organiseer een vrijgezellenfeest voor een vriendin van me dat is de reden dat ik niet naar La France kom.
Maar als je naar France gaat raak jij misschien wel vrijgezel af.Jeroen heeft vast iemand die jijaankan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
iddheb geen ballen wel tetten!! en de reden is ook bekend ik organiseer een vrijgezellenfeest voor een vriendin van me dat is de reden dat ik niet naar La France kom.
Wie o wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar als je naar France gaat raak jij misschien wel vrijgezel af.Jeroen heeft vast iemand die jjijaankan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
fieueeewttttttttttttttttttttt jeroennnnnnnnnnnn
Ik ga eff googelenquote:
bunkerboyquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
Oooh shit hellup!! meen je dat nou? jee ik bega nu echt een fout door niet te gaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef de8ste het volgende:
[..]
Maar je grote liefde PETER is er ook!! koppie d'r bij!
Ik kan niks vindenquote:
nee jij mag nu ......quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Had ik gisteravond al niet gezegd dat hier een slotje op kon
Ik bel Armand wel ff die kan me helpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik kan niks vindenIk zocht op Franse hippies
Julien Clerc?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerboy Jeroen zit al in Frankrijk hoor.En de bunkerboy Pim is hardstikke lieffffquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Of Sjonnie vakantie"Johnny Hollidayquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik bel Armand wel ff die kan me helpen
Met bunkerboy(gel) bedoelde ik dus Peter, om verwarring te voorkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerboy Jeroen zit al in Frankrijk hoor.En de bunkerboy Pim is hardstikke lieffff
oh lala... Johnny!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of Sjonnie vakantie"Johnny Holliday
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben ook VOOR: polletje ??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!
Pour Renatequote:
Betaal jij alles?.anders is het makkelijk uitgeven,Dat kan iedereen .quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Wijnneus het volgende:
Pour Renate, deel 2.
Past qua haren best wel![]()
Neem je vriendinnen gewoon meeeeeeeeeeeeeee, hoe zo je zegt nee??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!
Ik organiseer alles conform haar wensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Betaal jij alles?.anders is het makkelijk uitgeven,Dat kan iedereen .
Maar misschien stinkt ie wel naar ouderdoms zweetquote:
Ik was erbij in de Doelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Wijnneus het volgende:
Pour Renate, deel 2.
Past qua haren best wel![]()
Heb je dan zo snel geinformeerd of ze niet naar frankrijk wilt??? hmmm volgens mij neem je de boel in de maling.. hoe heet die vriendin dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik organiseer alles conform haar wensen.
Na een steaming session in the hot tub is die zweetzooi allang wegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar misschien stinkt ie wel naar ouderdoms zweet
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef de8ste het volgende:
[..]
Neem je vriendinnen gewoon meeeeeeeeeeeeeee, hoe zo je zegt nee??
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijken
Ik vind het niet shique haar naam rond te strooien en als je mij niet geloofd is dat echt jouw probleemquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Heb je dan zo snel geinformeerd of ze niet naar frankrijk wilt??? hmmm volgens mij neem je de boel in de maling.. hoe heet die vriendin dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragen
Maar jij hebt je karakter ook nog eens tegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragen
Bij nader inzien denk ik dat Johnnie niet op jou,mij zit te wachten.En ik ook niet op hem al krijg ik er 5 Euro bij.Een miljoen is anders natuurlijk.Dan ben ik eff incognito door"omstandigheden " en ga daarna mijn familie verwennenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Na een steaming session in the hot tub is die zweetzooi allang weg
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt je karakter ook nog eens tegen![]()
En als het voor jou niet makkelijk is om tegen Renate aan te kijken waarom loop je dan zo door te drammen?
Ik denk haast zeker te weten dat ze wel naar Frankrijk zou willen gaan, maar of dat verstandig is...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijken
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vind het niet shique haar naam rond te strooien en als je mij niet geloofd is dat echt jouw probleem
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het voor jou niet makkelijk is om tegen Renate aan te kijken waarom loop je dan zo door te drammen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyves
Dit is Jeroen z'n topic.Niemand,ook Renate niet hoeft hier te komen.Maar ik vind het best leuk dat ze hier is en zich niet laat wegjagen door Jeroennekequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind mijn krabbels op een platform te dumpen, en mij te backstabben dan gebeurt dat helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyves
Ben altijd in voor een zware uitdaging, en m'n karakter is een handycap.. net als m'n uiterlijk.. maar daarom wil ik nog geen voorkeurs behandelingquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind mijn krabbels op een platform te dumpen, en mij te backstabben dan gebeurt dat helaas.
Niemand hoeft hier te komen, maar iedereen maar hier komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dit is Jeroen z'n topic.Niemand,ook Renate niet hoeft hier te komen.Maar ik vind het best leuk dat ze hier is en zich niet laat wegjagen door Jeroenneke
Niet de zielepoot uithangen en duimpjes omhoog .Gebruik liever je alter ego"Hippie"quote:
Nou, credits voor jou, toch fijn dat ik mijn eigen krabbels terug mag lezen top!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef de8ste het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..
waar? waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef de8ste het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..
Dat zeg ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand hoeft hier te komen, maar iedereen maar hier komen![]()
Natuurlijk laat Renate zich niet wegjagen door Jeroentje.
Je hebt in ieder geval wel zelfkennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ben altijd in voor een zware uitdaging, en m'n karakter is een handycap.. net als m'n uiterlijk.. maar daarom wil ik nog geen voorkeurs behandeling
Thanks, eerst jezelf de spiegel voorhouden voordat je dat bij andere doet..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis
Vergeet je die recepten niet die ik vroeg.Hoeft niet meteen natuurlijk ,zou het wel leuk vinden.Via PB desnoods.Of hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zal ik een tam konijtntje voor je bereiden?
Wijze woordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef de8ste het volgende:
[..]
Thanks, eerst jezelf de spiegel voorhouden voordat je dat bij andere doet..
Zijn wij hyves vrienden??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vergeet je die recepten niet die ik vroeg.Hoeft niet meteen natuurlijk ,zou het wel leuk vinden.Via PB desnoods.Of hyves
Ik speel THUIS (mijn topic), dus ik denk dat die 1 dan voor mij is, thanksquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is afgelopen hoor, het is 1-0 geworden
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik speel THUIS (mijn topic), dus ik denk dat die 1 dan voor mij is, thanks
ja hoor doe ik niet moeilijk overquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zal ik een tam konijtntje voor je bereiden?
Ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik speel THUIS (mijn topic), dus ik denk dat die 1 dan voor mij is, thanks
Nee,ik zou "nog"niet durvenquote:
Wat Jeroen wilt, het is ZIJN topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Wijnneus het volgende:
De voetbal is dus 2-0 geworden, en stand HIER schijnt 0-2 te zijn, omdat Jeroen in Frankrijk zit.
Zoiets?
net alsof het een pré is om in frankrijk te zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Wijnneus het volgende:
De voetbal is dus 2-0 geworden, en stand HIER schijnt 0-2 te zijn, omdat Jeroen in Frankrijk zit.
Zoiets?
Jerorn voelt zich "denk ik" superieur over zijn eigen topic en heeft ie wel een beetje gelijk in "denk ik"quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt![]()
Maar ik had het over voetbal.
wordt een sudderkonijntje...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
net alsof het een pré is om in frankrijk te zitten.....oeh en als je dan toch dat konijn bbqt ...jereon....doe dr ook wat groenteTJES bij
Ik snap dat ook wel, want als je je niets verbeeldt ben je ook nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jerorn voelt zich "denk ik" superieur over zijn eigen topic en heeft ie wel een beetje gelijk in "denk ik"
weet waar je aan begint want zo gooit zo je franse belle dr uit en sleept de wijn naar buitenquote:
TIs meer dat ik zo'n forum leuker vindt dan ik dacht..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jerorn voelt zich "denk ik" superieur over zijn eigen topic en heeft ie wel een beetje gelijk in "denk ik"
Ik ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
TIs meer dat ik zo'n forum leuker vindt dan ik dacht..
geniet er maar van want na dit weekend is het schlosss met het bunker topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
He he, worden dus 2 konijnen, effe kijken of hier een kinderboederij in de buurt isquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef Wijnneus het volgende:
geen tam konijn he, ik wil wel wat wildsmaak!
nee toch zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
geniet er maar van want na dit weekend is het schlosss met het bunker topic
En waarom weet ik dat nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
geniet er maar van want na dit weekend is het schlosss met het bunker topic
Kom maar op, kunnen we opscheppen over onze handycaps, heb er nog veel meer!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hehehyves vrienden worden?
[/quote21Als je me ziet krijg je spijt ha haO en als je m;n profielfoto ziet.ben benieuwd of je die herkent
Heb je DGK niet meegemaakt,dat was pas heftig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 in een hok in de tuin, pak er gerust 1quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef de8ste het volgende:
[..]
He he, worden dus 2 konijnen, effe kijken of hier een kinderboederij in de buurt is
Vals alarm dusquote:
Weet niet wat dat is, maar ik ga naar 10 jarig fok bestaan meeting!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarom weet ik dat niet![]()
Zullen we elkaar dan een handje geven en samen naar de GC RLS SC gaan?
dat zei gertje..........en die heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Jeroen,quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
GC RLS SC is ook een soorte van geheimtaal, zodat niet Jean et tout le homme er komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is, maar ik ga naar 10 jarig fok bestaan meeting!!
Als ik wist wat een SC is , dan zeker!!! en als je een stukje terug leest, nog bedankt voor de steun!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Jeroen,![]()
Kan je niet gewoon ons in de SC komen vervelen?
eva....wat zeg je nouquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Jeroen,![]()
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sc is gewoon slow chatquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef de8ste het volgende:
[..]
Als ik wist wat een SC is , dan zeker!!! en als je een stukje terug leest, nog bedankt voor de steun!
Slaapwandelaars heb ik wel eens van gehoord. Slaapposters is nieuw voor mequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vals alarm dus![]()
En ik sliep net zo lekker
Dit is Jeroen zijn topic en daar is hij trots op, dus Jeroen blijft hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Jeroen,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |