Ben inderdaad weg na deze post maar wil toch Jeroen even bedanken voor de lach momenten die hij me heeft bezorgt. Wat jezelf zei in je 'stem betoog' is waar. Het is nu saaaaaaaai. Maar goed bedankt en veel plezier in de rest van je leven!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:27 schreef Marrije het volgende:
ROT29 is vast al weg maar heeft ook zn best gedaan je erin te houden.
Flink balen dat je eruit bent, het wordt inderdaad een stuk saaier. Alhoewel je de laatste dag toch ook aardig stil was, maar goed, je hebt voor een hoop vermaak gezorgd. Thanks!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:32 schreef wicky. het volgende:
Jeroen, ik vond jou echt de beste en je heb het spel goed gespeeldRespect!
![]()
Ik heb me best gedaan met stemmen ,maar helaas het verschil was te groot![]()
Geniet lekker van je biertje, Proost!![]()
Goeie reis terug naar Frankrijk ! Je bent een Topper ! Vergeet dat nooit !
Adios
Jeroen je bent oke olé olé
![]()
je hebt de afgelopen dagen niet echt gekeken he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:49 schreef Mirjam het volgende:
jammer dat jeroen eruit is.
nu ga ik niet veel meer kijken denk ik, dat wordt saaie shit zo.
Vanmiddag niet gekeken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:11 schreef Rica het volgende:
Ik wacht nog steeds op het minstens dertig keer aan ons beloofde vuurwerk.
Nou jij maakt zeker kans in tbo 2quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:41 schreef Hobby het volgende:
he kanjer
je hebt je spel goed gespeeld jochie ,maar er zijn altijd mensen die het anders zien ,jij wilde
naar Las Vegas de ander een huisje boompje beestje en ondanks het gezeur en gezanik
ikikikikikik had je beter een klager moeten zijn dan had je zeker gewonnen ,had desnoods gezegt dat je een nieuw gebit nodig had , dan zat je er nu nog in ,
mensen moeten klagers hebben ik ben zielig figuren snappie.
![]()
vous avez été le meilleur!
Zetten we jou er ook bij. Interactie moet er zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Nou jij maakt zeker kans in tbo 2
nee, klopt, iedere keer als ik inschakelde stonden ze saai op wacht in de luchtruimte, geloof me, daar ben je snel klaar meequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
je hebt de afgelopen dagen niet echt gekeken he?
Voor een kratje bier doe ik veel~!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat je maar snel een trein mag koppen![]()
Doe maar zo'n mooie rooie TGV
Ik wil roddels! Heeft "hoe heet dat schatje ook alweer al gezoend met Elinequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef de8ste het volgende:
Hey ppl, thanks.. heb me goed vermaakt daar beneden... Zou zo weer aan zo iets meedoen als de bunker, jammer dat de andere (maar da's ook wel weer goed) zo fuckiong serieus waren zeg. Was voor mij een grote speeltuin...
welk schatje bedoel je precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik wil roddels! Heeft "hoe heet dat schatje ook alweer al gezoend met Eline
begrijpelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef de8ste het volgende:
[..]
M'n vrouwtje heeft me 2 weken opgesloten in de kelder!!! wieso zei ik?
Aaah dank je wel, maar aan het einde wwas het moelijk om er energie in houden, allemaal zo lievelijk enzo,, bah bahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
was geen hol meer aan toen jij eruit was
het programma was tekort.Ik weet de naam niet meer van mijn favo,het was nu geen Huub maarquote:
Ach, ik heb ook een paar Black-Holesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
het programma was tekort.Ik weet de naam niet meer van mijn favo,het was nu geen Huub maar![]()
![]()
Ik heb wel stiekem op je hyves gekeken,en wat een leuke zoon heb je.Veel geluk voor jullie gezin!quote:
Idd geen schoonheidsprijs maar je was zoooo lamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef de8ste het volgende:
Meestal aan het einde van zo'n feestje!!! En om het beestje bij de naam te noemen, eigenlijk alleen het Amber incident
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |