Aaah dank je wel, maar aan het einde wwas het moelijk om er energie in houden, allemaal zo lievelijk enzo,, bah bahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
begrijpelijk![]()
was geen hol meer aan toen jij eruit was
het programma was tekort.Ik weet de naam niet meer van mijn favo,het was nu geen Huub maarquote:
Ach, ik heb ook een paar Black-Holesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
het programma was tekort.Ik weet de naam niet meer van mijn favo,het was nu geen Huub maar![]()
![]()
Ik heb wel stiekem op je hyves gekeken,en wat een leuke zoon heb je.Veel geluk voor jullie gezin!quote:
Idd geen schoonheidsprijs maar je was zoooo lamquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:36 schreef de8ste het volgende:
Meestal aan het einde van zo'n feestje!!! En om het beestje bij de naam te noemen, eigenlijk alleen het Amber incident
bedankt, hij ligt net op z'n nestjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb wel stiekem op je hyves gekeken,en wat een leuke zoon heb je.Veel geluk voor jullie gezin!
Ik ben weer toonbaar!! ik zal is kijken of een kiekje kan maken!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:38 schreef Spooky4u het volgende:
Ja, hoe zatter je werd, hoe irritanter je deed![]()
Hoest met de aanwas van je haar eigenlijk?
Als ik aan jou denk ,denk ik aan mijn 9 maanden in Juan les Pins 31 jaar geleden..zucht.Formidablequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:42 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik ben weer toonbaar!! ik zal is kijken of een kiekje kan maken!
Groot gelijk had ook niet verwacht dat een achterban echt verschil kon maken zeg maar... Anders had ik m'n vriendin wel instructies gegeven met ideal!!.. maar beter van niet achter af anders had ik alleen maar MIN gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik had geen favo in de Bunker, maar de eerste keer dat het er om hing heb ik op je gestemd, jij bracht nog wat reuring in die tent. Later was het niet meer te doen, qua stemmen...
Die heb je ook zat gehadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef de8ste het volgende:
[..]
Groot gelijk had ook niet verwacht dat een achterban echt verschil kon maken zeg maar... Anders had ik m'n vriendin wel instructies gegeven met ideal!!.. maar beter van niet achter af anders had ik alleen maar MIN gehad
die is leuk, een keer met het oefen rodtje had ik 120 ofzo.. niet normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
Heb trouwens een aandenken uit The Bunker, de Bunker Cube
Echt wel, was niet normaal dat stemmen, heb met verbazing zitten kijken. Ik had op een gegeven moment ook wel door dat jouw achterban niet zo aktief af, tja dan houdt het op hè. Hoe kijk jij terug op The Bunker?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef de8ste het volgende:
[..]
Groot gelijk had ook niet verwacht dat een achterban echt verschil kon maken zeg maar... Anders had ik m'n vriendin wel instructies gegeven met ideal!!.. maar beter van niet achter af anders had ik alleen maar MIN gehad
Ik ben skeptisch geworden na DGK maar heb toch meer geld uitgegeven voor de bunker,hebben ze het toch wel goed gedaan.Die interactie vinden mensen wel leuk en hebben ze ook wat voor over,Denk ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zitten meerdere leuke spellen op, moet je hem doorgeven en zo snel mogelijk het lichtje dat brandt aanklikken, hele hectische, komische taferelen hier hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:48 schreef de8ste het volgende:
[..]
die is leuk, een keer met het oefen rodtje had ik 120 ofzo.. niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |