quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
Oooh shit hellup!! meen je dat nou? jee ik bega nu echt een fout door niet te gaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef de8ste het volgende:
[..]
Maar je grote liefde PETER is er ook!! koppie d'r bij!
Ik kan niks vindenquote:
nee jij mag nu ......quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Had ik gisteravond al niet gezegd dat hier een slotje op kon
Ik bel Armand wel ff die kan me helpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik kan niks vindenIk zocht op Franse hippies
Julien Clerc?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerboy Jeroen zit al in Frankrijk hoor.En de bunkerboy Pim is hardstikke lieffffquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
Of Sjonnie vakantie"Johnny Hollidayquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik bel Armand wel ff die kan me helpen
Met bunkerboy(gel) bedoelde ik dus Peter, om verwarring te voorkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerboy Jeroen zit al in Frankrijk hoor.En de bunkerboy Pim is hardstikke lieffff
oh lala... Johnny!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of Sjonnie vakantie"Johnny Holliday
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben ook VOOR: polletje ??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!
Pour Renatequote:
Betaal jij alles?.anders is het makkelijk uitgeven,Dat kan iedereen .quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Wijnneus het volgende:
Pour Renate, deel 2.
Past qua haren best wel![]()
Neem je vriendinnen gewoon meeeeeeeeeeeeeee, hoe zo je zegt nee??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!
Ik organiseer alles conform haar wensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Betaal jij alles?.anders is het makkelijk uitgeven,Dat kan iedereen .
Maar misschien stinkt ie wel naar ouderdoms zweetquote:
Ik was erbij in de Doelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Wijnneus het volgende:
Pour Renate, deel 2.
Past qua haren best wel![]()
Heb je dan zo snel geinformeerd of ze niet naar frankrijk wilt??? hmmm volgens mij neem je de boel in de maling.. hoe heet die vriendin dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik organiseer alles conform haar wensen.
Na een steaming session in the hot tub is die zweetzooi allang wegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar misschien stinkt ie wel naar ouderdoms zweet
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef de8ste het volgende:
[..]
Neem je vriendinnen gewoon meeeeeeeeeeeeeee, hoe zo je zegt nee??
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijken
Ik vind het niet shique haar naam rond te strooien en als je mij niet geloofd is dat echt jouw probleemquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Heb je dan zo snel geinformeerd of ze niet naar frankrijk wilt??? hmmm volgens mij neem je de boel in de maling.. hoe heet die vriendin dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragen
Maar jij hebt je karakter ook nog eens tegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragen
Bij nader inzien denk ik dat Johnnie niet op jou,mij zit te wachten.En ik ook niet op hem al krijg ik er 5 Euro bij.Een miljoen is anders natuurlijk.Dan ben ik eff incognito door"omstandigheden " en ga daarna mijn familie verwennenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Na een steaming session in the hot tub is die zweetzooi allang weg
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt je karakter ook nog eens tegen![]()
En als het voor jou niet makkelijk is om tegen Renate aan te kijken waarom loop je dan zo door te drammen?
Ik denk haast zeker te weten dat ze wel naar Frankrijk zou willen gaan, maar of dat verstandig is...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijken
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vind het niet shique haar naam rond te strooien en als je mij niet geloofd is dat echt jouw probleem
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het voor jou niet makkelijk is om tegen Renate aan te kijken waarom loop je dan zo door te drammen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyves
Dit is Jeroen z'n topic.Niemand,ook Renate niet hoeft hier te komen.Maar ik vind het best leuk dat ze hier is en zich niet laat wegjagen door Jeroennekequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind mijn krabbels op een platform te dumpen, en mij te backstabben dan gebeurt dat helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyves
Ben altijd in voor een zware uitdaging, en m'n karakter is een handycap.. net als m'n uiterlijk.. maar daarom wil ik nog geen voorkeurs behandelingquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind mijn krabbels op een platform te dumpen, en mij te backstabben dan gebeurt dat helaas.
Niemand hoeft hier te komen, maar iedereen maar hier komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dit is Jeroen z'n topic.Niemand,ook Renate niet hoeft hier te komen.Maar ik vind het best leuk dat ze hier is en zich niet laat wegjagen door Jeroenneke
Niet de zielepoot uithangen en duimpjes omhoog .Gebruik liever je alter ego"Hippie"quote:
Nou, credits voor jou, toch fijn dat ik mijn eigen krabbels terug mag lezen top!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef de8ste het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..
waar? waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef de8ste het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..
Dat zeg ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand hoeft hier te komen, maar iedereen maar hier komen![]()
Natuurlijk laat Renate zich niet wegjagen door Jeroentje.
Je hebt in ieder geval wel zelfkennisquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ben altijd in voor een zware uitdaging, en m'n karakter is een handycap.. net als m'n uiterlijk.. maar daarom wil ik nog geen voorkeurs behandeling
Thanks, eerst jezelf de spiegel voorhouden voordat je dat bij andere doet..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel zelfkennis
Vergeet je die recepten niet die ik vroeg.Hoeft niet meteen natuurlijk ,zou het wel leuk vinden.Via PB desnoods.Of hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zal ik een tam konijtntje voor je bereiden?
Wijze woordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:37 schreef de8ste het volgende:
[..]
Thanks, eerst jezelf de spiegel voorhouden voordat je dat bij andere doet..
Zijn wij hyves vrienden??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vergeet je die recepten niet die ik vroeg.Hoeft niet meteen natuurlijk ,zou het wel leuk vinden.Via PB desnoods.Of hyves
Ik speel THUIS (mijn topic), dus ik denk dat die 1 dan voor mij is, thanksquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is afgelopen hoor, het is 1-0 geworden
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik speel THUIS (mijn topic), dus ik denk dat die 1 dan voor mij is, thanks
ja hoor doe ik niet moeilijk overquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
Zal ik een tam konijtntje voor je bereiden?
Ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik speel THUIS (mijn topic), dus ik denk dat die 1 dan voor mij is, thanks
Nee,ik zou "nog"niet durvenquote:
Wat Jeroen wilt, het is ZIJN topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Wijnneus het volgende:
De voetbal is dus 2-0 geworden, en stand HIER schijnt 0-2 te zijn, omdat Jeroen in Frankrijk zit.
Zoiets?
net alsof het een pré is om in frankrijk te zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Wijnneus het volgende:
De voetbal is dus 2-0 geworden, en stand HIER schijnt 0-2 te zijn, omdat Jeroen in Frankrijk zit.
Zoiets?
Jerorn voelt zich "denk ik" superieur over zijn eigen topic en heeft ie wel een beetje gelijk in "denk ik"quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt![]()
Maar ik had het over voetbal.
wordt een sudderkonijntje...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
net alsof het een pré is om in frankrijk te zitten.....oeh en als je dan toch dat konijn bbqt ...jereon....doe dr ook wat groenteTJES bij
Ik snap dat ook wel, want als je je niets verbeeldt ben je ook nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jerorn voelt zich "denk ik" superieur over zijn eigen topic en heeft ie wel een beetje gelijk in "denk ik"
weet waar je aan begint want zo gooit zo je franse belle dr uit en sleept de wijn naar buitenquote:
TIs meer dat ik zo'n forum leuker vindt dan ik dacht..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Jerorn voelt zich "denk ik" superieur over zijn eigen topic en heeft ie wel een beetje gelijk in "denk ik"
Ik ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
TIs meer dat ik zo'n forum leuker vindt dan ik dacht..
geniet er maar van want na dit weekend is het schlosss met het bunker topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
He he, worden dus 2 konijnen, effe kijken of hier een kinderboederij in de buurt isquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef Wijnneus het volgende:
geen tam konijn he, ik wil wel wat wildsmaak!
nee toch zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
geniet er maar van want na dit weekend is het schlosss met het bunker topic
En waarom weet ik dat nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
geniet er maar van want na dit weekend is het schlosss met het bunker topic
Kom maar op, kunnen we opscheppen over onze handycaps, heb er nog veel meer!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hehehyves vrienden worden?
[/quote21Als je me ziet krijg je spijt ha haO en als je m;n profielfoto ziet.ben benieuwd of je die herkent
Heb je DGK niet meegemaakt,dat was pas heftig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 in een hok in de tuin, pak er gerust 1quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef de8ste het volgende:
[..]
He he, worden dus 2 konijnen, effe kijken of hier een kinderboederij in de buurt is
Vals alarm dusquote:
Weet niet wat dat is, maar ik ga naar 10 jarig fok bestaan meeting!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En waarom weet ik dat niet![]()
Zullen we elkaar dan een handje geven en samen naar de GC RLS SC gaan?
dat zei gertje..........en die heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Jeroen,quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef de8ste het volgende:
[..]
GC RLS SC is ook een soorte van geheimtaal, zodat niet Jean et tout le homme er komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is, maar ik ga naar 10 jarig fok bestaan meeting!!
Als ik wist wat een SC is , dan zeker!!! en als je een stukje terug leest, nog bedankt voor de steun!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Jeroen,![]()
Kan je niet gewoon ons in de SC komen vervelen?
eva....wat zeg je nouquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Jeroen,![]()
Kan je niet gewoon ons in de SC komen vervelen?
Wist ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sc is gewoon slow chatquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef de8ste het volgende:
[..]
Als ik wist wat een SC is , dan zeker!!! en als je een stukje terug leest, nog bedankt voor de steun!
Slaapwandelaars heb ik wel eens van gehoord. Slaapposters is nieuw voor mequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vals alarm dus![]()
En ik sliep net zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |