Ik was erbij in de Doelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Wijnneus het volgende:
Pour Renate, deel 2.
Past qua haren best wel![]()
Heb je dan zo snel geinformeerd of ze niet naar frankrijk wilt??? hmmm volgens mij neem je de boel in de maling.. hoe heet die vriendin dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik organiseer alles conform haar wensen.
Na een steaming session in the hot tub is die zweetzooi allang wegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar misschien stinkt ie wel naar ouderdoms zweet
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef de8ste het volgende:
[..]
Neem je vriendinnen gewoon meeeeeeeeeeeeeee, hoe zo je zegt nee??
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijken
Ik vind het niet shique haar naam rond te strooien en als je mij niet geloofd is dat echt jouw probleemquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Heb je dan zo snel geinformeerd of ze niet naar frankrijk wilt??? hmmm volgens mij neem je de boel in de maling.. hoe heet die vriendin dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragen
Maar jij hebt je karakter ook nog eens tegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hallo voor mij is het ook niet makelijk om tegen haar aan tekijken.. en ik heb een telefoon kunnen we 12 uur aanvragen
Bij nader inzien denk ik dat Johnnie niet op jou,mij zit te wachten.En ik ook niet op hem al krijg ik er 5 Euro bij.Een miljoen is anders natuurlijk.Dan ben ik eff incognito door"omstandigheden " en ga daarna mijn familie verwennenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Na een steaming session in the hot tub is die zweetzooi allang weg
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt je karakter ook nog eens tegen![]()
En als het voor jou niet makkelijk is om tegen Renate aan te kijken waarom loop je dan zo door te drammen?
Ik denk haast zeker te weten dat ze wel naar Frankrijk zou willen gaan, maar of dat verstandig is...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien omdat ze geen zin heeft om tegen jou aan te kijken
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vind het niet shique haar naam rond te strooien en als je mij niet geloofd is dat echt jouw probleem
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als het voor jou niet makkelijk is om tegen Renate aan te kijken waarom loop je dan zo door te drammen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyves
Dit is Jeroen z'n topic.Niemand,ook Renate niet hoeft hier te komen.Maar ik vind het best leuk dat ze hier is en zich niet laat wegjagen door Jeroennekequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind mijn krabbels op een platform te dumpen, en mij te backstabben dan gebeurt dat helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef de8ste het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar zijn we nu in eens geen vrienden meer op hyves
Ben altijd in voor een zware uitdaging, en m'n karakter is een handycap.. net als m'n uiterlijk.. maar daarom wil ik nog geen voorkeurs behandelingquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind mijn krabbels op een platform te dumpen, en mij te backstabben dan gebeurt dat helaas.
Niemand hoeft hier te komen, maar iedereen maar hier komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dit is Jeroen z'n topic.Niemand,ook Renate niet hoeft hier te komen.Maar ik vind het best leuk dat ze hier is en zich niet laat wegjagen door Jeroenneke
Niet de zielepoot uithangen en duimpjes omhoog .Gebruik liever je alter ego"Hippie"quote:
Nou, credits voor jou, toch fijn dat ik mijn eigen krabbels terug mag lezen top!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef de8ste het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..
waar? waar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef de8ste het volgende:
[..]
Da's geen backstabben hoor, tis een open forum ook jij mag het lezen..
Dat zeg ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand hoeft hier te komen, maar iedereen maar hier komen![]()
Natuurlijk laat Renate zich niet wegjagen door Jeroentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |