quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
Oooh shit hellup!! meen je dat nou? jee ik bega nu echt een fout door niet te gaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef de8ste het volgende:
[..]
Maar je grote liefde PETER is er ook!! koppie d'r bij!
Ik kan niks vindenquote:
nee jij mag nu ......quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Had ik gisteravond al niet gezegd dat hier een slotje op kon
Ik bel Armand wel ff die kan me helpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik kan niks vindenIk zocht op Franse hippies
Julien Clerc?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerboy Jeroen zit al in Frankrijk hoor.En de bunkerboy Pim is hardstikke lieffffquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
Of Sjonnie vakantie"Johnny Hollidayquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik bel Armand wel ff die kan me helpen
Met bunkerboy(gel) bedoelde ik dus Peter, om verwarring te voorkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bunkerboy Jeroen zit al in Frankrijk hoor.En de bunkerboy Pim is hardstikke lieffff
oh lala... Johnny!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of Sjonnie vakantie"Johnny Holliday
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben ook VOOR: polletje ??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Renate, je vriendin heeft pas echt een mega vrij gezellen feest in franrijk, zwembad , zon , mannen en drank,,,, ik zeg doen!!
Pour Renatequote:
Betaal jij alles?.anders is het makkelijk uitgeven,Dat kan iedereen .quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!
Zeker weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Wijnneus het volgende:
Pour Renate, deel 2.
Past qua haren best wel![]()
Neem je vriendinnen gewoon meeeeeeeeeeeeeee, hoe zo je zegt nee??quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat feest van haar word top!! alles zal er in overvloed zijn!!
Ik organiseer alles conform haar wensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Betaal jij alles?.anders is het makkelijk uitgeven,Dat kan iedereen .
Maar misschien stinkt ie wel naar ouderdoms zweetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |