quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:55 schreef de8ste het volgende:
heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leuk
Renate toch welquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef de8ste het volgende:
[..]
Aaahh , maar is een heel weekend !!! Ben geen beest
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef de8ste het volgende:
zijn er trouwens ook fok meetings?? wil wel een keertje langs komen..
Nee, jij bent mister handsome.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Spooky4u het volgende:
Aaah je hebt al een datum geprikt zie ik. Doe je wel een mooi fotoverslag? Ik had wel gehoopt op Renate bij je in badpak eigenlijk
Whehehe, verkeerd gequote, het moet een reaktie zijn op deze van Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduw
Sorry, verkeerd gequote, jij bent vast leuker dan Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hey ik heb haar buiten de bunker 2 dagen meegemaakt, en dat mens is echt rete irritant hoor hoezo, subjectief! [i]jij vindt mij irritant een ander kan dat heel anders zien.[/i] ... en ik heb tegen d'r gezegt dat ze net als de rest echt welkom is, maar ik ben eerlijk geweest denk je dat het verstandig is? want ze valt telkens buiten de boot.. Ben gewoon een realist
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduw
jij mag ook wat hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
je gaat die zak toch niet helemaal in je eentje leeg eten hé?
Ik kan niet genoeg krijgen van dat dansje.quote:
Ooohhh nah misschien een inschattings foutje, indat geval zou ik niet weten waarom je niet meekomt naar frankrijk... Doen DOen DOE DOEN zeg ik jequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Jochie toch, heb je maar zo'n klein tuintje? 1 ding scheelt.. bij mij is nog wat aan te doen...
Bram! Live streaming uit Frankrijk aubquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ooohhh nah misschien een inschattings foutje, indat geval zou ik niet weten waarom je niet meekomt naar frankrijk... Doen DOen DOE DOEN zeg ik je
misschien staat ze hier over 13 uur wel voor de deur!! sorry schat we gaan pas de 20ste open, hier een slaapzak ga maar voor het hek liggen... latersquote:
Haha, nou, dat duurt nog wel even dus, eer het weer een toonbare lengte heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:59 schreef de8ste het volgende:
Hier moet m'n vriendin het meedoen[ afbeelding ]
Ach, ik maak tegenwoordig de plee schoon met m'n hoofdquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, nou, dat duurt nog wel even dus, eer het weer een toonbare lengte heeft
Graag gedaan, ik vond je veruit de leukste, je stak met kop en schouders boven iedereen uit daar. Begrijp ook goed hoor, dat je de laatste dagen daar wat stiller was, je kunt niet altijd de kar trekken. Zeker niet als je de enige bent die er uberhaupt wat van wil maken ipv 'de tijd uitzitten'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:55 schreef de8ste het volgende:
[..]
Marije en ROT ook jullie bedankt voor de votes zeg maar, ja ik voelde me de laatste dagen ook stiller, Naja heb zelf ook een beetje mensen met PIT nodig... maar jah heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leuk
Cup D heeft renate wel geloof ik hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef de8ste het volgende:
Renate verstandig dat je niet naar frankrijk komt, maar laten we eerlijk zijn ,daar heb je de ballen ook niet voor!!!
Daar hebben ze ook gewoon borstels voor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ach, ik maak tegenwoordig de plee schoon met m'n hoofd
Koppie d'r bij Stormquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dus je bent nu blond door de bleekquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef de8ste het volgende:
[..]
Kun je een recept plaatsen van de heerlijke Potage Poisson" ik bestelde ooit vergifsoep"poison ipv vissoep "poissonquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef de8ste het volgende:
[..]
misschien staat ze hier over 13 uur wel voor de deur!! sorry schat we gaan pas de 20ste open, hier een slaapzak ga maar voor het hek liggen... laters
Niks te danken.Ik bestelde ook ooit een souffleur ipv "chou-fleur" bloemkoolquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Wijnneus het volgende:
@mooi, dank je voor die 2e ''s'', anders komt Jeroen misschien op verkeeerde gedachten (poison)
iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Cup D heeft renate wel geloof ik hoor.
fieueeewttttttttttttttttttttt jeroennnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
iddheb geen ballen wel tetten!! en de reden is ook bekend ik organiseer een vrijgezellenfeest voor een vriendin van me dat is de reden dat ik niet naar La France kom.
Maar als je naar France gaat raak jij misschien wel vrijgezel af.Jeroen heeft vast iemand die jijaankan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
iddheb geen ballen wel tetten!! en de reden is ook bekend ik organiseer een vrijgezellenfeest voor een vriendin van me dat is de reden dat ik niet naar La France kom.
Wie o wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar als je naar France gaat raak jij misschien wel vrijgezel af.Jeroen heeft vast iemand die jjijaankan.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
fieueeewttttttttttttttttttttt jeroennnnnnnnnnnn
Ik ga eff googelenquote:
bunkerboyquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Wijnneus het volgende:
Ga maar lekker met je vriendinnen feesten, is beter dan met Bunkerboy in de autonaar Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |