Oewww,daarom was Jeroenneke niet mijn favoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef mazaru het volgende:
Zo! Hehe! Spuit elf geeft ook modder![]()
[ afbeelding ]
Áls iemand buiten de bunker zoiets aanbiedt lach ik ze uit, maar ik ben niet ijdel en je zit maar 1 keer in een RLS , Fuck it, that's the spiritquote:
Ik denk dat jouw drempel wat lager was als Peter voor zijn 7 pakjes peukenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:05 schreef de8ste het volgende:
[..]
Áls iemand buiten de bunker zoiets aanbiedt lach ik ze uit, maar ik ben niet ijdel en je zit maar 1 keer in een RLS , Fuck it, that's the spirit
Ik wou een grote spiegel de bunker in omdat peter het zo erg vond... maar is er helaas niet ingekomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw drempel wat lager was als Peter voor zijn 7 pakjes peuken
Waren als water en vuur, maar heb ook zeker met hem gelachen, zeker nog de na sleep op het feest wat voor ons tot zaterdag 15:00 duurde.. na een paar uur slaap weer lekker aan de sherry cola.. bah bah..quote:
Nee, dat hadden ook gewoon baco's moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:13 schreef de8ste het volgende:
[..]
Waren als water en vuur, maar heb ook zeker met hem gelachen, zeker nog de na sleep op het feest wat voor ons tot zaterdag 15:00 duurde.. na een paar uur slaap weer lekker aan de sherry cola.. bah bah..
Het deed z'n werk , en gert de MOD van hier was toen helemaal van het padquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, dat hadden ook gewoon baco's moeten zijn.
haha... gast... GAST!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef de8ste het volgende:
[..]
Het deed z'n werk , en gert de MOD van hier was toen helemaal van het pad
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das omquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Oewww,daarom was Jeroenneke niet mijn favo![]()
maar leuk was het
nou...je zag er ook '' leuker'' uit met je haar langerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das om
Dank je, maar zit nu in m'n 10 maanden plan om het weer zo lang te krijgen....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...je zag er ook '' leuker'' uit met je haar langer
ekstensijoensquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dank je, maar zit nu in m'n 10 maanden plan om het weer zo lang te krijgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |