Verkeerd gedacht!quote:
Het is 'm toch echt, dus waarom niet hequote:
Maar hoe weet je of hij het echt is dan? Iedereen kan wel roepen dat hij de 8e is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 'm toch echt, dus waarom niet he.
M'n ding doen??quote:1 ) Ga gewoon m'n ding doen, en als de kijkers me niets vinden, dan moeten ze me d'r keihard uitstemmen
2 ) Wakker worden met een mannen kontje in m'n hand
to be continued
We kregen een telefoontje van Bram / Bart dat 't topic van de 8e deelnemer gesloten wasquote:Op maandag 20 april 2009 15:24 schreef beequeen het volgende:
Maar hoe weet je of hij het echt is dan? Iedereen kan wel roepen dat hij de 8e is.
38949 results found for jeroen (0.067 seconds)quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Danny het volgende:
Overigens heet de achtste deelnemer JEROEN.
hyves.fr?quote:Op maandag 20 april 2009 15:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
38949 results found for jeroen (0.067 seconds)
Hyves gaat em niet echt worden
meer weet ik niet. maar ik zoek gewoon mee hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 15:43 schreef Maanvis het volgende:
Danny, werk je nou mee aan deze geheimhouding of is dit alle info die jij hebt?
Ah, ok. Ik heb niet alles teruggelezen. Leek me nogal nutteloos.quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
We kregen een telefoontje van Bram / Bart dat 't topic van de 8e deelnemer gesloten was. Toen is 't topic weer open gegaan en opgeschoond. De rest heb je kunnen lezen.
je komt net zo ver als ikquote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Maanvis het volgende:
Het is een vage link, ik weet het, maar de moet et chandon hyve wordt beheerd door ene jeroen.. maar die lijkt dus in a'dam te wonen.
http://moetetchandon.hyves.nl/
Oeh, die wordt beheerd door de Jeroen van Danny...... dit gaat de goede kant opquote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef Maanvis het volgende:
Het is een vage link, ik weet het, maar de moet et chandon hyve wordt beheerd door ene jeroen.. maar die lijkt dus in a'dam te wonen.
http://moetetchandon.hyves.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |