En ik doe oppervlakkig over mezelf.. GVD hou ik mezelf even een spiegel voor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:23 schreef de8ste het volgende:
[..]
Dank je, maar zit nu in m'n 10 maanden plan om het weer zo lang te krijgen....
who cares...waarom mag je het niet over uiterlijk hebben....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:24 schreef de8ste het volgende:
[..]
En ik doe oppervlakkig over mezelf.. GVD hou ik mezelf even een spiegel voor..
Tuurlijk mag dat wel, doe je toch vaak als eerste als je iemand voor het eerst ontmoet!!.. Hoe zie jij er dan uit Laysa?? Kodak moment?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
who cares...waarom mag je het niet over uiterlijk hebben....
Alsof je het van je karakter en persoonlijkheid moet hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das om
Nee ik ben een lege huls...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof je het van je karakter en persoonlijkheid moet hebben
check mn fotoboekjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:28 schreef de8ste het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel, doe je toch vaak als eerste als je iemand voor het eerst ontmoet!!.. Hoe zie jij er dan uit Laysa?? Kodak moment?
Ok vaarwel, en btw ik zie dat fotoboekje, ben je de hulk ofzo?? of doe ik iets verkeerd?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
geeft niets...we hoeven ook niet te praten![]()
pfff ik geloof dat ik maar moet gaan afsluiten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ok vaarwel, en btw ik zie dat fotoboekje, ben je de hulk ofzo?? of doe ik iets verkeerd?
Charmeurquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ok vaarwel, en btw ik zie dat fotoboekje, ben je de hulk ofzo?? of doe ik iets verkeerd?
ja zou ik ook doen...ciaoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef de8ste het volgende:
Anyway ppl, tot een volgende keer.. ik ga mezlef op de bank parkeren... cu
Je laatste foto was lief en ik vind iedereen trouwens altijd liever en leuker dan mezelf.Maar in spelletjes geef ik dat nooit toequote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef de8ste het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij oppervlakkig, altijd het uiterlijk weer .. HAHAHHAHAAH Dat doet me nou altijd de das om
Snapte geen hol van die sherry... maar snapte wel meer niet toen. Zoals: dat als er een pop schijnbaar levenloos over de bar hangt, je niet meteen tegen iemand moet gaan gillen dat-ie 112 moet bellen en mond op mond beademing moet gaan geven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:15 schreef de8ste het volgende:
[..]
Het deed z'n werk , en gert de MOD van hier was toen helemaal van het pad
Hey Jeroen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef de8ste het volgende:
Anyway ppl, tot een volgende keer.. ik ga mezlef op de bank parkeren... cu
Zal weereens niet zo zijnquote:
Heb gezien in de stream verslagen hoe je me gesteunt hebt!! Thanks again!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef evaxsis het volgende:
Ik mis nu al jouw streken,
Je hebt bakken met credits gekost alleen was er iemand die jouw heel sterk in de min stemden.
Helaas het mocht niet zo zijn![]()
Jij ook bedankt voor de steun, enne wie weet zijn er wel een paar van jullie bij over 2 weken!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Trekpopje het volgende:
Streams gaan nu uit bij me! Jij was de enige die het nog een beetje de moeite van het kijken waard maakte!!
Meld me nu wel officieel aan als fan natuurlijk![]()
![]()
.... Ik zie de uitnodiging voor Zuid-Frankrijk wel tegemoet !!
![]()
![]()
Je was DE topper daar in de bunker!
Hey, ja echt wereld is ook wel ok, en m'n AA sponsor heb ik niet nodig gehad, gewoon een paar goede beuken van m'n wijf volstond!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Stefan het volgende:
Jammer Jeroen, we hebben ons best gedaan
Welkom terug. Heb je je AA sponsor al gesproken inmiddels?
Marije en ROT ook jullie bedankt voor de votes zeg maar, ja ik voelde me de laatste dagen ook stiller, Naja heb zelf ook een beetje mensen met PIT nodig... maar jah heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben inderdaad weg na deze post maar wil toch Jeroen even bedanken voor de lach momenten die hij me heeft bezorgt. Wat jezelf zei in je 'stem betoog' is waar. Het is nu saaaaaaaai. Maar goed bedankt en veel plezier in de rest van je leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |