quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:55 schreef de8ste het volgende:
heb 3 dagen boven bij de regie gefeest !!! was ook herel leuk
Renate toch welquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef de8ste het volgende:
[..]
Aaahh , maar is een heel weekend !!! Ben geen beest
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef de8ste het volgende:
zijn er trouwens ook fok meetings?? wil wel een keertje langs komen..
Nee, jij bent mister handsome.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Spooky4u het volgende:
Aaah je hebt al een datum geprikt zie ik. Doe je wel een mooi fotoverslag? Ik had wel gehoopt op Renate bij je in badpak eigenlijk
Whehehe, verkeerd gequote, het moet een reaktie zijn op deze van Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduw
Sorry, verkeerd gequote, jij bent vast leuker dan Jeroen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef de8ste het volgende:
[..]
Hey ik heb haar buiten de bunker 2 dagen meegemaakt, en dat mens is echt rete irritant hoor hoezo, subjectief! [i]jij vindt mij irritant een ander kan dat heel anders zien.[/i] ... en ik heb tegen d'r gezegt dat ze net als de rest echt welkom is, maar ik ben eerlijk geweest denk je dat het verstandig is? want ze valt telkens buiten de boot.. Ben gewoon een realist
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef de8ste het volgende:
[..]
Weekend van de 20ste...Mjah maar dan kan ze maar aan een kant van de tuinstaan want anders is er alleen maar schaduw
jij mag ook wat hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
je gaat die zak toch niet helemaal in je eentje leeg eten hé?
Ik kan niet genoeg krijgen van dat dansje.quote:
Ooohhh nah misschien een inschattings foutje, indat geval zou ik niet weten waarom je niet meekomt naar frankrijk... Doen DOen DOE DOEN zeg ik jequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:59 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Jochie toch, heb je maar zo'n klein tuintje? 1 ding scheelt.. bij mij is nog wat aan te doen...
Bram! Live streaming uit Frankrijk aubquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:28 schreef de8ste het volgende:
[..]
Ooohhh nah misschien een inschattings foutje, indat geval zou ik niet weten waarom je niet meekomt naar frankrijk... Doen DOen DOE DOEN zeg ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |