SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Age of Empiresquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is zelfs beter dan dat vuige spel
Counterstrikequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Age of Empires
World of Warcraft
Call of Duty (op z'n tijd)
Ik heb zojuist Rise of Nations gedownload. Speel heel soms nog een potje C&C Generals, maar verder game ik nooit. Mijn 360 is dit jaar geloof ik ook nog niet aan geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Counterstrike![]()
Call of duty![]()
Rise of Nations![]()
Age of emipres is alleen vet met die mappen maken, zo 5000 units erin pleuren en ze elkaar zien afslachten
als generals niet zo falende online server zou hebben zou ik het nog wel eens spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Rise of Nations gedownload. Speel heel soms nog een potje C&C Generals, maar verder game ik nooit. Mijn 360 is dit jaar geloof ik ook nog niet aan geweest.
Ja, dat is echt frustrerend. Met hamachi werkt het nog wel, hoewel ik 'm legaal heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als generals niet zo falende online server zou hebben zou ik het nog wel spelen
het gaat over hoe het brein functioneert ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht.
[ afbeelding ]
Allemaal nieuwe begrippen, en het boek is in het Engels.
[..]
Ja, dat is echt frustrerend. Met hamachi werkt het nog wel, hoewel ik 'm legaal heb.
Succesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht.
[ afbeelding ]
Allemaal nieuwe begrippen, en het boek is in het Engels.
quote:Uitstekend!
Het komt niet vaak voor dat een wetenschappelijk boek zowel makkelijk als plezierig is om te lezen. Dit is de uitzondering erop. Kalat legt alles zeer duidelijk uit, houdt de vaart erin, geeft goede voorbeelden en zorgt ook voor een humoristische toon nu en dan. Uitstekend werk Kalat! 28 okt 2007, Maastricht
quote:Door middel van een 'jeugdige' schrijfstel heel goed te begrijpen voor studenten die geen biologie hebben gehad op de middelbare school maar wel de biologische kant van de Psychology op willen. De DVD die bij het boek geleverd wordt bevat heel veel informatie en oefentoesen waardoor je je goed kunt voor bereiden op alles wat komen gaat, maar ook 3D beelden van hersenen zodat je niet in het anatomy gedeelte van je Universiteitsbibliotheek tussen de geneeskunde studenten hoeft te zitten. Echt een aanrader voor mensen die zich niet heel hoog inschatten in hun engels en moeite hebben met biologie! Succes!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het gaat over hoe het brein functioneert ofzo?
quote:De biologische psychologie is de wetenschappelijke bestudering van de biologische basis van het gedrag en mentale processen van mensen.
Dank! Nouja, dan noem je ook iets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Succes
Ik vond de Psychoanalyse van Freud al redelijk moeilijk om door te komen in het Nederlands
Ik doe Marketingquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
![]()
Dank! Nouja, dan noem je ook iets.Wat voor studie doe jij?
Kan toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop zulk soort boeken voor de lol.
Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik doe inderdaad psychologie.quote:
Nouja, manipuleren is ook psychologie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe Marketing
Maar zijdelingse interesse in Psychologie , Filosofie en Geneeskunde
Och, ik was nog jong, en wist niet wat ik wildequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik doe inderdaad psychologie.![]()
[..]
Nouja, manipuleren is ook psychologie.Wel een aparte combinatie, waarom marketing als je ook zulke andere prachtige studies kunt gaan doen?
Dat speelde ik vroegah echt altijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is zelfs beter dan dat vuige spel
Baanzekerheid, daarvoor zou ik het niet laten. Ik veronderstel dat je nog jong bent, 22? Dan kun je nog redelijk wat kanten op. Als je er later spijt van gaat krijgen dat je het niet hebt gedaan, kun je er niets meer aan veranderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik was nog jong, en wist niet wat ik wilde
Ik doe overigens Marketing op het Hbo, en ben nu bezig met afstuderen. Ik zou eigenlijk Geneeskunde willen doen, maar dat kan niet vanwege mijn vakkenpakket. Psychologie en Filosofie lijken met wel tof..maar dat lijkt me meer iets voor erbij. Vooral gezien baanzekerheid e.d.
Ik ben bijna 21quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Baanzekerheid, daarvoor zou ik het niet laten. Ik veronderstel dat je nog jong bent, 22? Dan kun je nog redelijk wat kanten op. Als je er later spijt van gaat krijgen dat je het niet hebt gedaan, kun je er niets meer aan veranderen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen een keertje aan gay sex gedacht dat is alles
ja zeg, ik ga voor de gezelligheid meequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Door zieke plebejers zoals jij verpaupert onze samenleving.
Die 3e nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dat in de OP in scheerschuim verdomme
Wtf, je bent slimquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik doe inderdaad psychologie.![]()
[..]
Nouja, manipuleren is ook psychologie.Wel een aparte combinatie, waarom marketing als je ook zulke andere prachtige studies kunt gaan doen?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf, je bent slim? Door je nickname dacht ik dat je echt retarded zou zijn
![]()
!
Hmm, begrijpelijk. Maar een tweede HBO, deeltijd bijvoorbeeld, valt ook niet te overwegen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben bijna 21![]()
Nouja, sowieso zou ik liever geneeskunde doen. Maar ik ben nog al omhooggeklommen qua opleidingen (mavo, havo, hbo) en heb daardoor totaal geen goede basis op het gebied van natuurkunde, wiskunde, scheikunde. Een Colloquium Doctum zou dus niet echt een succes worden.
Nee ik ga sowieso een universitaire studie doen. Niveau van Hbo was belabberd. Wss Rechten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hmm, begrijpelijk. Maar een tweede HBO, deeltijd bijvoorbeeld, valt ook niet te overwegen?
Wut?quote:
quote:
Ik ga daar niet eens posten want dan krijg ik die PM's vast ook opeens..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
[KPM SC] Waar we klagen over de PM's die binnen rollen
Kreeg ik toch alquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga daar niet eens posten want dan krijg ik die PM's vast ook opeens..
Ik heb helemaal geen PM'squote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
[KPM SC] Waar we klagen over de PM's die binnen rollen
OMG die had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen PM's
Kreeg wel die ene foto van dat meisje!
[ afbeelding ]
Maandag?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
en nu ga ik Criminal Minds kijken. Tot maandag.
Ik palm met mijn uitstekende 90s hits smaak regelmatig meisjes in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nog zo'n bazennummer![]()
Ik moet even zo'n cd vinden waar al die hits opstaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:34 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
ik ben niet in een verkeerd lichaam geboren.
ik ben tevreden dat ik een jongen ben LEZEN
Groot gelijk, jij stuk verdrietquote:
Uit welk jaar kom je?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik palm met mijn uitstekende 90s hits smaak regelmatig meisjes in.
nee puntquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:41 schreef jagga het volgende:
BLoodySunday als je dit leest, krijg haar op kin maar leer nooit scheren zodat je omgeving je uit kan lachen omdat je er dan uitziet alsof edward scissorhands je geaaid heeft
geen PMquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef jagga het volgende:
Weer zo een onbekende lamlul met die pm
Wat is er nou zo grappig aan? ik snap het niet. Ok het kind is lelijk. big deal, was jij ook toen je er net uit kwam glijden. Zij is het gebleven, who cares?
kudde-gedrag is zo irritant, en vooral triest
nee niet jij in dit geval, iemand anders.quote:
Blokkeer de zenders dan gewoonquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef jagga het volgende:
Weer zo een onbekende lamlul met die pm
Wat is er nou zo grappig aan? ik snap het niet. Ok het kind is lelijk. big deal, was jij ook toen je er net uit kwam glijden. Zij is het gebleven, who cares?
kudde-gedrag is zo irritant, en vooral triest
vrouwen mogen altijd pmenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blokkeer de zenders dan gewoon? Hielp mij ook in no-time van het KLB GroepsPM systeem af
!
Pulp Fiction?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:03 schreef jagga het volgende:
Weet iemand nog de naam van de film waarin samuel L jackson en john travolta spelen.
Tis een oude film al, maar wilde hem nog een keer zien, best wel grof e.d.
Ik ben de naam kwijt
Het zou wel erg zijn als hij die titel niet meer weet.quote:
Oh kom we gaan 4EBE aan 't lachen maken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een kapotte lip, dat doet pijn bij het lachen
fas heeft dus modderpotenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh kom we gaan 4EBE aan 't lachen maken. [ afbeelding ]
Nee dat is kut, omdat je weet dat het pijn doet om te lachen ga je juist lachen om allerlei suffe dingen.![]()
Oh en mijn teen is helemaal rood en doet pijn.Nieuwe schoenen jeweet.
die ja!quote:
Ja.quote:
pulp fiction niet kennenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:16 schreef jagga het volgende:
[..]
die ja!
DANKU![]()
ik zat wel iets van: purple ofzo... maar kon er echt niet opkomen
hahaquote:
FOTO!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee dat is kut, omdat je weet dat het pijn doet om te lachen ga je juist lachen om allerlei suffe dingen.![]()
je kreeg er wel een coole pokemonkaart bijquote:
gast, ik ken de film ik kon er alleen niet opkomenquote:
trouwens... jij komt uit ossquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:19 schreef jagga het volgende:
[..]
gast, ik ken de film ik kon er alleen niet opkomen
NOEM MIJ GVD GEEN KUBOquote:
oeh! een snaartje gers?quote:
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef jagga het volgende:
[..]
oeh! een snaartje gers?![]()
ik bedoelde natuurlijk niet kutbosschenaar maar de variant erop kutboer
Oh en ik heb een lichte oogirritatie van mn lenzenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.ziengs.nl/damesschoenen/marc_o_polo/11-7101quote:
ik zei toch net dat ik de variant bedoelde? kubo = kut boerquote:
Kuribo's shoe?quote:
Ze zijn in de salequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.ziengs.nl/damesschoenen/marc_o_polo/11-7101
Deze.
Nog een paar uurtjes.Moet ik een topic voor je openen?
Godverdomme, gewoon de helft van de prijs.quote:
sjieke schoenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze.
Die zien er decent uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze.
FAALquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godverdomme, gewoon de helft van de prijs.
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zien er decent uit.
Nog anderhalf uur!
Dat mag altijd, maar hij zal wel snel gesloten worden. Kun je ook een verjaardags joint voor me regelen
?
Ben je jarig morgen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zien er decent uit.
Nog anderhalf uur!
Dat mag altijd, maar hij zal wel snel gesloten worden. Kun je ook een verjaardags joint voor me regelen
?
Oké doe ik dat even.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zien er decent uit.
Nog anderhalf uur!
?
eindhoven meetquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké doe ik dat even.Nee joint gaat niet, Eindhoven is toch wat ver he.
BT wat doe je ik dacht dat je een onschuldig lief meisje was die van dat soort dingen niet af wistquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je jarig morgen?
Edit: Kutover dat deel van de verjaardagsjoint heen gelezen.
Zal ik een verjaardagsjointje voor je draaien liefjepiefje?
Ja! dan roken we 'm samen opquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je jarig morgen?
Edit: Kutover dat deel van de verjaardagsjoint heen gelezen.
Zal ik een verjaardagsjointje voor je draaien liefjepiefje?
bt is altijd aanwezig in de stoner topics hoor... *hinthint*quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
BT wat doe je ik dacht dat je een onschuldig lief meisje was die van dat soort dingen niet af wist
Ik ga er wat moois van maken hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! dan roken we 'm samen op.
Oh en Fas, nu zit ik natuurlijk helemaal in spanning over dat topic, dat begrijp je wel.
met ook wat tetten voor de mannenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga er wat moois van maken hoor.![]()
![]()
![]()
quote:
OPTIEFENquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
met ook wat tetten voor de mannenen bi's/lesbos
?
ja maar ik ben een student dus reis ik met het pauperovquote:
Moeten we nog een keertje doen jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! dan roken we 'm samen op.
Oh en Fas, nu zit ik natuurlijk helemaal in spanning over dat topic, dat begrijp je wel.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
BT wat doe je ik dacht dat je een onschuldig lief meisje was die van dat soort dingen niet af wist
Inderdaad, ik ben er niet bepaald gesloten over geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bt is altijd aanwezig in de stoner topics hoor... *hinthint*
sorryquote:
ja maar je hebt niet echt een blowkopquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeten we nog een keertje doen ja
[..]
[..]
Inderdaad, ik ben er niet bepaald gesloten over geweest..
Ik wel danquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar je hebt niet echt een blowkop![]()
je ziet er niet uit als een hippie of alto
nee zeker nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel dan?
Net of je een afgerotte junk moet zijn om te kunnen genieten van een goede J.
quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel dan?
Net of je een afgerotte junk moet zijn om te kunnen genieten van een goede J.
ik ben nogal verlegen als het om foto's gaat, dus daar moet je even op wachten hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom staat dat hoofd er niet op?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben nogal verlegen als het om foto's gaat, dus daar moet je even op wachten hoor
mooi, hier heb je alvast de onsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou dan wacht ik wel.
quote:
Ik vind haar er daar ook heel goed uitzien hoor.quote:
Ik vind het cute.quote:
WOW zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sybrund spelen julie trouwens met expansion? Want dan moet ik die nog downloaden
SYBRUND IS AUTIST EN WOWNERDquote:
ik zit te overwegen om wow nog een kans te gevenquote:
kubo's hebben geen recht van spreken en al helemaal niet als het pauperOV-ers zijnquote:
nerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef jagga het volgende:
[..]
ik zit te overwegen om wow nog een kans te geven
Ik ben uitgekeken op warhammer omdat endgame content nog geen ruk voorstelt en heb afgelopen weken alle mmorpgs geprobeerd waarin grinden voorop stond
Maar ik twijfel nog
sterf met je kutdorp, ik hoop dat een atoombom uit volkel explodeert en dat hele pokkedorp wegvaagdquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kubo's hebben geen recht van spreken en al helemaal niet als het pauperOV-ers zijn
*koetjieiekoetjiekoetjie aait*quote:
Rise of Nations gek!quote:
ken ich nietquote:
Alsie afgaat in volkel ga jij eerder dood dan ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
sterf met je kutdorp, ik hoop dat een atoombom uit volkel explodeert en dat hele pokkedorp wegvaagd
loosbroekquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Alsie afgaat in volkel ga jij eerder dood dan ik![]()
ik woon in loosbroek
all i have to say: KUBO (en nee ik bedoelde nu niet kut boerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
loosbroek![]()
lunenburg![]()
publiek bij lunenburg
sterfquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef jagga het volgende:
[..]
all i have to say: KUBO (en nee ik bedoelde nu niet kut boer)
quote:
ossenaren zijn altijd tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
nah ossenaren zijn best tof, maar er zitten er een paar bij...![]()
moet je eens melden wanneer je naar de luun gaat, ik woon er praktisch naast namelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
ossenaren zijn altijd tof![]()
alleen soms is het bij de luun matten
ik vind de luun te boers ik kom er nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef jagga het volgende:
[..]
moet je eens melden wanneer je naar de luun gaat, ik woon er praktisch naast namelijk![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
ik vind de luun te boers ik kom er nooit
ja sorry bovendien is het een takkeend fietsenquote:
ok loosbroek is klein maar er stopt een bus hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
ja sorry bovendien is het een takkeend fietsen
s'avonds niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:25 schreef jagga het volgende:
[..]
ok loosbroek is klein maar er stopt een bus hoor
skönquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk wat ik net heb getekend in photoshop, ja ook die rups en nee niet met een brush.
[ afbeelding ]
Ik ben zo trots, mijn eerste kuttekening op de computer
ik vind hem leuk, netjes hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk wat ik net heb getekend in photoshop, ja ook die rups en nee niet met een brush.
[ afbeelding ]
Ik ben zo trots, mijn eerste kuttekening op de computer
iddquote:
Ik vind zelf dat ie beter kan, maar ik ben zóóó slecht in tekenen op de computer.quote:
dude serieus, keer meeten en dan naar de luun?quote:
met een muis of zo'n wacom dingetje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ie beter kan, maar ik ben zóóó slecht in tekenen op de computer.
mag niet van me moeders met vreemde mannen praten maar een keer meeten lijkt me wel tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef jagga het volgende:
[..]
dude serieus, keer meeten en dan naar de luun?
Kom je wel oppikken en je kunt eventueel bij mij blijven pitten
dat weet ik toch nietquote:
gast !quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
mag niet van me moeders met vreemde mannen praten maar een keer meeten lijkt me wel tof
Ik heb alles met de muis moeten doen, anderhalf uur.quote:
dat zei ons mam vroegah wel hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef jagga het volgende:
[..]
gast !van je mams?
maar idd lijkt mij ook wel een keer tof
koop zo'n wacom dingetje scheelt echt stukken en vooral handig ivm je grafische opleidingquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb alles met de muis moeten doen, anderhalf uur.
Ja, maar als ik er 1 wil waarop ik ook daadwerkelijk kan zien wat ik doe, ben ik kankerveel geld kwijtquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
koop zo'n wacom dingetje scheelt echt stukken en vooral handig ivm je grafische opleiding
nee man ik woon nog maar iets van 2 jaar in brabant ofzo man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
dat zei ons mam vroegah wel hoor![]()
toevallig in heesch op school gezeten
maakt niet uit maar als je oorspronkelijk uit loosbroek kwam was namelijk de kans groot dat je in heesch op school zat en ik je kendequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef jagga het volgende:
[..]
nee man ik woon nog maar iets van 2 jaar in brabant ofzo man.
Lang verhaal, enzo lama zitten. alle vrienden zitten in het noorden enzo dusjah ken het hier nog niet zo
zo'n wacom met ingebouwd beeldscherm en processorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er 1 wil waarop ik ook daadwerkelijk kan zien wat ik doe, ben ik kankerveel geld kwijt
Wacom Cintiq 21ux, die ja. Op het GLR hebben ze die.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n wacom met ingebouwd beeldscherm en processor![]()
wel 1000 euro ofzo
die zijn zo geilquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacom Cintiq 21ux, die ja. Op het GLR hebben ze die.
ah nee man ik ben 23 en zoals ik al zei woon hier net 2 jaar. Door mijn werk onder andere ben ik hier terecht gekomen, dus het uitgaansleven enzo is mij nog vrij onbekendquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef gers het volgende:
[..]
maakt niet uit maar als je oorspronkelijk uit loosbroek kwam was namelijk de kans groot dat je in heesch op school zat en ik je kende
nou het uitgaansleven in oss is vrij kutquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:40 schreef jagga het volgende:
[..]
ah nee man ik ben 23 en zoals ik al zei woon hier net 2 jaar. Door mijn werk onder andere ben ik hier terecht gekomen, dus het uitgaansleven enzo is mij nog vrij onbekend
Als je het doet, doe het dan goed. Ik ga toch niet 100 euro uitgeven voor zo'n kutding waarop ik niet eens zie wat ik doe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
die zijn zo geil![]()
maar zo'n simpel wacommetje is toch al stukken handiger dan met een muis zitten kutten ?
psst...en ik maar denken dat oss een goede uitgaanstad wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
nou het uitgaansleven in oss is vrij kut
ik kom haast nooit meer in Oss maar als ik ga of het kaatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef jagga het volgende:
[..]
psst...en ik maar denken dat oss een goede uitgaanstad was
waar ergens ga jij naar toe dan?
maar 2200 euro uitgeven ineens is ook veel geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed. Ik ga toch niet 100 euro uitgeven voor zo'n kutding waarop ik niet eens zie wat ik doe.
de wat en de wát?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef gers het volgende:
[..]
ik kom haast nooit meer in Oss maar als ik ga of het kaatje![]()
![]()
![]()
of cafe palee![]()
![]()
of de ontmoeting
bij cafe het kaatje komen alto'squote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef jagga het volgende:
[..]
de wat en de wát?
Dude spreek nederlands![]()
we moeten meeten, sleur mij maar mee
wat versta jij onder alto's?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
bij cafe het kaatje komen alto's
bij cafe palee vooral kampsjaken
en de ontmoeting komt normaal publiek![]()
maar de luun lijkt me wel lachen zitten veel oud klasgenoten
valt wel mee toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef gers het volgende:
[..]
moet je hier even kijken
http://cafekaatje.hyves.nl/
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef jagga het volgende:
Staat er trouwens een klb meet op stapel? ofniet?>
Net geweest toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef jagga het volgende:
Staat er trouwens een klb meet op stapel? ofniet?>
ja kut...wil ik een keer naar zo'n meet is het voor oude gardequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatst![]()
![]()
Hier niet, ze zijn open tot 6 uur of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Morgen zijn ed supermarkten dicht toch? Maar goed dat ik genoeg bier heb ingeslagen
En ik ben niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatst![]()
![]()
autistquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net geweest toch?
Ik doe sowieso niet aan meets, ik wil mijn illusies houden.
flauw hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net geweest toch?
Ik doe sowieso niet aan meets, ik wil mijn illusies houden.
Je huisgenoot die op sunchaser lijkt.quote:
Bwah... Ja misschien, ooit eens...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef jagga het volgende:
[..]
flauw hoor
Is toch best leuk? de persoon achter de internetheld in het echie meemaken?
Nee want dan verdwijnt het hele imago van internetheld juist!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef jagga het volgende:
[..]
flauw hoor
Is toch best leuk? de persoon achter de internetheld in het echie meemaken?
En nu?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb honger.
Oh.quote:
Dat vraag ik mezelf ook af.quote:
nee lijkt me echt gaaf om te zien wie er schuilt achter dagdag bijvquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee want dan verdwijnt het hele imago van internetheld juist!
jitzzze komt echt niet op een meetquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef jagga het volgende:
[..]
nee lijkt me echt gaaf om te zien wie er schuilt achter dagdag bijv
NG, bio dat soort aparte figuren...
en jitz niet te vergeten die internetheld op sokken
had het ook niet echt verwacht nee... daar is hij echt teveel mietje voor met zijn gayemoticon en faalhaalplaatjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
jitzzze komt echt niet op een meet
dan kunnen we checkenquote:
slecht excuusquote:
Jitzze is een fag. NG is lijp, hij komt binnenkort nog bij me smoken in Groningenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
jitzzze komt echt niet op een meet
Het is best duidelijk dat je met gers wil daten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef jagga het volgende:
[..]
slecht excuus
en ik pick je dan op natuurlijk
zaterdag dus?
maar fietsen is chill als je dronken bentquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef jagga het volgende:
[..]
slecht excuus
en ik pick je dan op natuurlijk
zaterdag dus?
Het is ook best duidelijk dat jij autistisch posten leuk vindquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is best duidelijk dat je met gers wil daten.
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst benquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar fietsen is chill als je dronken bent
Ik doe dan ook mijn best om het zo realistisch mogelijk over te laten komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is ook best duidelijk dat jij autistisch posten leuk vind
Nicequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jitzze is een fag. NG is lijp, hij komt binnenkort nog bij me smoken in Groningen.
Hier spreekt de koning, ik rkan nuchte al niet fietsen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef jagga het volgende:
[..]
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst ben
Ontmaagding voor beidenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat me daar dampende gayseks worden.
dat hoort erbij in een bebloed bed slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef jagga het volgende:
[..]
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst ben
die ene met dat korte kapsel is lelijkquote:
gastquote:
En met wat voor een zwakzinnige.quote:
prullenbak ook leegmakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef reetveter het volgende:
Inbox van reetveter (104 % gebruikt)
Geen berichten
Wtf is dit nou weer
Je moet ze weghalen bij je verwijderde berichtenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef reetveter het volgende:
Inbox van reetveter (104 % gebruikt)
Geen berichten
Wtf is dit nou weer
je exquote:
Ludo is terugquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Heel ff maar, sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ludo is terugelke avond weer verlang ik naar je aanwezigheid.
quote:
Wauw, wat een geile 1 pixel foto.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg straks een paar klappen jonge
Zegt zij die alleen maar met haar neus in de boeken zit.quote:
En nu gaat het van *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem*quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA DIE MAN VAN TAKE ME OUT ZIT BIJ DE SCOUTING![]()
![]()
Ik mocht niet iets anders posten dan kreeg ik gelijk ein blaues oog.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wauw, wat een geile 1 pixel foto.
wie is da?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg straks een paar klappen jonge
Dat ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA DIE MAN VAN TAKE ME OUT ZIT BIJ DE SCOUTING![]()
![]()
was er nog maar 1 overquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En nu gaat het van *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem*
IEDEREEN WEG, MWHEHEHHE!!!!!!!111![]()
![]()
!
1
1
2
23
Da's een leugen van de bovenste plank!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt zij die alleen maar met haar neus in de boeken zit.
Lijk je wel iets meer op een ariër.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik mocht niet iets anders posten dan kreeg ik gelijk ein blaues oog.
Raalte in het weekend, voetbal enzo. En op kamers in groningen voor studiequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef jagga het volgende:
[..]
wie is da?
btw je bent wel tof reet, waar ergens in nl verblijf jij eigenlijk?
raalte/grunnquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef jagga het volgende:
[..]
wie is da?
btw je bent wel tof reet, waar ergens in nl verblijf jij eigenlijk?
Beter dan iemand met parkinson die 2x klikt. mwhihihihiquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Lijk je wel iets meer op een ariër.
raalte? das limburg ofnie? (nee AK was niet mijn sterkste kant op school )quote:
Schitterend van afwezigheid afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's een leugen van de bovenste plank!
smaak.... jij hebt hetquote:
Niet vloeken graag, Raalte is in Overijssel, bij Zwolle.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef jagga het volgende:
[..]
raalte? das limburg ofnie? (nee AK was niet mijn sterkste kant op school )
Ik ben nog wel je Führer hè. 8.gifquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter dan iemand met parkinson die 2x klikt. mwhihihihi
Sorrie Ariequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben nog wel je Führer hè. 8.gif
ik zei toch....ik ben een ramp met aardrijkskundequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet vloeken graag, Raalte is in Overijssel, bij Zwolle.
Mohmohbowmon!quote:
Zelfkennis 14.gifquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef jagga het volgende:
[..]
ik zei toch....ik ben een ramp met aardrijkskunde
Ik wil alleen dat jullie mijn bezoeken meer waarderen, dat werkt gewoon niet als hier constant rondhang.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schitterend van afwezigheid afgelopen dagen.
still to be madequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef jagga het volgende:
kun je ergens inzien wanneer de volgende KLB meet is? of moet er nog een gepland worden?
Probleem is dat mensen in de SC niet zo veel met de rest te maken willen hebben, daarom komen er weinig uit de SC.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef jagga het volgende:
kun je ergens inzien wanneer de volgende KLB meet is? of moet er nog een gepland worden?
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
En andersomquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen in de SC niet zo veel met de rest te maken willen hebben, daarom komen er weinig uit de SC.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen in de SC niet zo veel met de rest te maken willen hebben, daarom komen er weinig uit de SC.
hoe dat zo?quote:
Dat is ondertussen wel duidelijk jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef jagga het volgende:
[..]
hmmm best wel flauw vind je niet?
Me for one, ben er wel voor te porren
Nou en.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef gers het volgende:
klb haat ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |