SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter illustratie van de sloot:
En een bijzonder matige paint:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 22:57:33 ]
quote:
Joah weet ikquote:
Kwaken ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Joah weet ikmaar het is niet lief als ze de hele nacht kwaken waardoor je niet met je raam open kunt slapen. Heet dat wel kwaken eigenlijk of doen alleen eenden dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:wtf is dat voor een dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:
Hihi, ik moest lachen. ROBOTFROG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
och verrek, nou zie ik hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Een sinaasappel, zie je dat niet..
frogger maar dan in het echtquote:
Dan moet ik minstens een paar vaten vergif hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |