SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter illustratie van de sloot:
En een bijzonder matige paint:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2009 22:57:33 ]
quote:
Joah weet ikquote:
Kwaken ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Joah weet ikmaar het is niet lief als ze de hele nacht kwaken waardoor je niet met je raam open kunt slapen. Heet dat wel kwaken eigenlijk of doen alleen eenden dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:wtf is dat voor een dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blablablablablablablablablablablablablabla
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:
Hihi, ik moest lachen. ROBOTFROG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
och verrek, nou zie ik hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Een sinaasappel, zie je dat niet..
frogger maar dan in het echtquote:
Dan moet ik minstens een paar vaten vergif hebbenquote:
Ik woon in een stadquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga trouwens in een echte stad wonen in plaats van een durrep met sloten en irritante kikkers.
Ik heb deze nickname inderdaad speciaal gekozen omdat ik wist dat breathtaking 2 jaar later, op dit exacte tijdstip een topic hierover zou openen. WIK KWAKKA! WIK-WAKKA! WAK-WIKKA WIKWAKKA2!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:01 schreef Isegrim het volgende:
'Wikwakka' klinkt een beetje als het geluid van een kwakende kikkert.
Helderziend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb deze nickname inderdaad speciaal gekozen omdat ik wist dat breathtaking 2 jaar later, op dit exacte tijdstip een topic hierover zou openen. WIK KWAKKA! WIK-WAKKA! WAK-WIKKA WIKWAKKA2!
*checkt fobo*quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik ben tevens helderziend en een hunk.
Wauw, cool.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb deze nickname inderdaad speciaal gekozen omdat ik wist dat breathtaking 2 jaar later, op dit exacte tijdstip een topic hierover zou openen. WIK KWAKKA! WIK-WAKKA! WAK-WIKKA WIKWAKKA2!
Dit is onmogelijk. Bro's before ho's, weet je nog?quote:
Je woont in zandland. Derhalve kan ik je niet als bro classificeren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is onmogelijk. Bro's before ho's, weet je nog?
Ik ben diep teleurgesteld.
Zandlanders before niet-zandlanders dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je woont in zandland. Derhalve kan ik je niet als bro classificeren.
Een man moet keuzes kunnen maken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil mij én je vriendin? Zo zo, veeleisend typje hoor.
Slaap lekker hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zandlanders before niet-zandlanders dan?
Het antwoord op deze vraag mag je me later vertellen, deze jongen moet snurken, op de eerste dag dat hij nooit meer school zal hebben. Als je begrijpt wat ik bedoel, wat je vast wel doet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Metonae het volgende:Whehehe! Dat is het kikker/benen deel van de Power Rangers Ninja Zord robot!! Heb ik nog in mijn kast liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FROG NINJA ZORD!!
11 cm erect in mijn broek, yo.
Boh hier ook kankerbeesten. Als je het raam open hebt hoor die herrie de hele nacht, doe je hem dicht, ga je dood van de hitte. Maar ja, nog maar 2 maandjes, lucky you..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Joah weet ikmaar het is niet lief als ze de hele nacht kwaken waardoor je niet met je raam open kunt slapen. Heet dat wel kwaken eigenlijk of doen alleen eenden dat?
*eens is*quote:
Corpsballen zijn toch geen prinsen gekkie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:37 schreef Nepthys het volgende:
Je kunt natuurlijk proberen in de sloot te springen en ze allemaal te zoenen, maar de kans bestaat dat je dan komt te zitten met een sloot vol corpsballen die de hele avond over watermanagement lullen en dat schiet ook niet op.
[..]
*eens is*
Niet mooi?quote:
KIJK NAAR M'N PI, MUTS!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Corpsballen zijn toch geen prinsen gekkie!
[..]
Niet mooi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |