SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Age of Empiresquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is zelfs beter dan dat vuige spel
Counterstrikequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Age of Empires
World of Warcraft
Call of Duty (op z'n tijd)
Ik heb zojuist Rise of Nations gedownload. Speel heel soms nog een potje C&C Generals, maar verder game ik nooit. Mijn 360 is dit jaar geloof ik ook nog niet aan geweest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Counterstrike![]()
Call of duty![]()
Rise of Nations![]()
Age of emipres is alleen vet met die mappen maken, zo 5000 units erin pleuren en ze elkaar zien afslachten
als generals niet zo falende online server zou hebben zou ik het nog wel eens spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Rise of Nations gedownload. Speel heel soms nog een potje C&C Generals, maar verder game ik nooit. Mijn 360 is dit jaar geloof ik ook nog niet aan geweest.
Ja, dat is echt frustrerend. Met hamachi werkt het nog wel, hoewel ik 'm legaal heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als generals niet zo falende online server zou hebben zou ik het nog wel spelen
het gaat over hoe het brein functioneert ofzo?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht.
[ afbeelding ]
Allemaal nieuwe begrippen, en het boek is in het Engels.
[..]
Ja, dat is echt frustrerend. Met hamachi werkt het nog wel, hoewel ik 'm legaal heb.
Succesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:24 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht.
[ afbeelding ]
Allemaal nieuwe begrippen, en het boek is in het Engels.
quote:Uitstekend!
Het komt niet vaak voor dat een wetenschappelijk boek zowel makkelijk als plezierig is om te lezen. Dit is de uitzondering erop. Kalat legt alles zeer duidelijk uit, houdt de vaart erin, geeft goede voorbeelden en zorgt ook voor een humoristische toon nu en dan. Uitstekend werk Kalat! 28 okt 2007, Maastricht
quote:Door middel van een 'jeugdige' schrijfstel heel goed te begrijpen voor studenten die geen biologie hebben gehad op de middelbare school maar wel de biologische kant van de Psychology op willen. De DVD die bij het boek geleverd wordt bevat heel veel informatie en oefentoesen waardoor je je goed kunt voor bereiden op alles wat komen gaat, maar ook 3D beelden van hersenen zodat je niet in het anatomy gedeelte van je Universiteitsbibliotheek tussen de geneeskunde studenten hoeft te zitten. Echt een aanrader voor mensen die zich niet heel hoog inschatten in hun engels en moeite hebben met biologie! Succes!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het gaat over hoe het brein functioneert ofzo?
quote:De biologische psychologie is de wetenschappelijke bestudering van de biologische basis van het gedrag en mentale processen van mensen.
Dank! Nouja, dan noem je ook iets.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Succes
Ik vond de Psychoanalyse van Freud al redelijk moeilijk om door te komen in het Nederlands
Ik doe Marketingquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
![]()
Dank! Nouja, dan noem je ook iets.Wat voor studie doe jij?
Kan toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop zulk soort boeken voor de lol.
Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik doe inderdaad psychologie.quote:
Nouja, manipuleren is ook psychologie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik doe Marketing
Maar zijdelingse interesse in Psychologie , Filosofie en Geneeskunde
Och, ik was nog jong, en wist niet wat ik wildequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik doe inderdaad psychologie.![]()
[..]
Nouja, manipuleren is ook psychologie.Wel een aparte combinatie, waarom marketing als je ook zulke andere prachtige studies kunt gaan doen?
Dat speelde ik vroegah echt altijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
het is zelfs beter dan dat vuige spel
Baanzekerheid, daarvoor zou ik het niet laten. Ik veronderstel dat je nog jong bent, 22? Dan kun je nog redelijk wat kanten op. Als je er later spijt van gaat krijgen dat je het niet hebt gedaan, kun je er niets meer aan veranderen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Och, ik was nog jong, en wist niet wat ik wilde
Ik doe overigens Marketing op het Hbo, en ben nu bezig met afstuderen. Ik zou eigenlijk Geneeskunde willen doen, maar dat kan niet vanwege mijn vakkenpakket. Psychologie en Filosofie lijken met wel tof..maar dat lijkt me meer iets voor erbij. Vooral gezien baanzekerheid e.d.
Ik ben bijna 21quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Baanzekerheid, daarvoor zou ik het niet laten. Ik veronderstel dat je nog jong bent, 22? Dan kun je nog redelijk wat kanten op. Als je er later spijt van gaat krijgen dat je het niet hebt gedaan, kun je er niets meer aan veranderen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen een keertje aan gay sex gedacht dat is alles
ja zeg, ik ga voor de gezelligheid meequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Door zieke plebejers zoals jij verpaupert onze samenleving.
Die 3e nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dat in de OP in scheerschuim verdomme
Wtf, je bent slimquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar goed, ik doe inderdaad psychologie.![]()
[..]
Nouja, manipuleren is ook psychologie.Wel een aparte combinatie, waarom marketing als je ook zulke andere prachtige studies kunt gaan doen?
quote:Op maandag 30 maart 2009 22:34 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen die haargroei op hun benen hebben zijn ook geen echte vrouwen imo.![]()
Laat het dan gewoon staan zodat je meteen ziet dat je met een manswijf te maken hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf, je bent slim? Door je nickname dacht ik dat je echt retarded zou zijn
![]()
!
Hmm, begrijpelijk. Maar een tweede HBO, deeltijd bijvoorbeeld, valt ook niet te overwegen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben bijna 21![]()
Nouja, sowieso zou ik liever geneeskunde doen. Maar ik ben nog al omhooggeklommen qua opleidingen (mavo, havo, hbo) en heb daardoor totaal geen goede basis op het gebied van natuurkunde, wiskunde, scheikunde. Een Colloquium Doctum zou dus niet echt een succes worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |