Jaaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Is het er weer?Wat een bazenprogramma is dat toch ook.
Vanavond zien bij uitzending gemistquote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef Silaz het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
Maar de dames vallen tegen.
![]()
En Renate verbaan is geen presentatrice meer
Preciesquote:Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef n8n het volgende:
De dames hebben zichzelf een iets te rooskleurig zelfbeeld aangemeten, to say the least, de dame in de tijger-/pantherbikini zou ik echt direct m'n bed raam uit schoppen.
Er wordt aan gewerkt zoals te zien aan het eind van de eerste afleveringquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil een versie met slimme vrouwen en domme mannen
Sarcasme.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Had je dit programma moeten volgenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
SARCASMEquote:
Ja Nathalia en haar Russische consorten waren vast bijzonder intelligent..quote:Op maandag 30 maart 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Had je dit programma moeten volgen![]()
De buitenlandse bruid
Ik zou ze allemaal wel doen toch, op de neger na dan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:33 schreef Silaz het volgende:
Shittt, zo heel veel beauty vrouwen zijn dat nietOp die Olga na dan
![]()
vrouw neemt scheermesje mee. wat valt daar aan te wtf'en?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:15 schreef Rosbief het volgende:
Gadverdamme, die Fabienne @ 7:12 min![]()
"BH's en bikini's waren al niet voor mij te vinden, dus ik had echt zoiets van dan maar het noodzakelijke als scheermesjes en shampoo"
Like WTF![]()
Een vrouw die zich moet scheren?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
vrouw neemt scheermesje mee. wat valt daar aan te wtf'en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |