quote:Op woensdag 20 mei 2009 08:49 schreef Penisbaard het volgende:
Iedereen vraagt zich weleens af hoe het zou zijn om een vrouw te zijn, maar serieus?Een klein meisje in een jurkje??
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:07 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
ik hoor dat veel vrouwen dat zelf ook graag willen weten.
Daar heb je tegenwoordig speeltjes voor met baterijenquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:19 schreef Xandrar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik gok overigens, dat als die mannen die nu posten om 1 dag vrouw te willen zijn om met zichzelf te kunnen spelen, dan ook niet klaar zouden kunnen komen.
Ligt aan mij, maar d'r linkertiet lijkt veel groter dan de rechter...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik geef toe ik zou ook wel eens een vrouwmensch willen zijn maar dan meer zoiets:
[ afbeelding ]
Relevantie?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ligt aan mij, maar d'r linkertiet lijkt veel groter dan de rechter...
het perfecte woord om jou te omschrijven = gayhoofd!!! kut gay!!! gaylord!!! ga lkkr gay zijn!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:41 schreef gogogo123 het volgende:
Zie het niet verkeerd, ik ben tevreden dat ik een jongen ben, maar soms, heel soms lijkt het me wel wat om een keer een klein meisje te zijn![]()
het lijkt me dus echt geweldig om een bijvoorbeeld keertje als een prinsesje in een roze jurkje met een diamante kroontje op het podium te staan en een geweldig leuk liedje te zingen, en dat na afloop iedereen klapt, en dat iedere jongen verliefd op me is.
en dat ik daarna gezellig met me vriendinnetjes op me mooie roze kamer met teddyberen en make up dingetjes een leuke geweldige disney film kijk.
dat moest ik even kwijt![]()
Klacht : dit nooit kunnen meemaken in me leven.
En nu ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:12 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
het perfecte woord om jou te omschrijven = gayhoofd!!! kut gay!!! gaylord!!! ga lkkr gay zijn!!!
TS
dudequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
En nu ?![]()
Ik weet zelf wel dat ik dus echt geen gay ben.
Mannen zien er niet mooi uit, ze hebben een houterig lichaam en hebben overal haar.![]()
Ik denk eerder dat jij een gay bent, want je maakt je er erg druk over zo te zien aan je post.
sukkeltje![]()
sukkeltje zeggen op FOK! terwijl je nog maar 30 posts hebt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:20 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
En nu ?![]()
Ik weet zelf wel dat ik dus echt geen gay ben.
Mannen zien er niet mooi uit, ze hebben een houterig lichaam en hebben overal haar.![]()
Ik denk eerder dat jij een gay bent, want je maakt je er erg druk over zo te zien aan je post.
sukkeltje![]()
Jouw topic danquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
sukkeltje zeggen op FOK! terwijl je nog maar 30 posts hebt.![]()
vieze kloon
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen een keertje aan gay sex gedacht dat is alles
Ach Maruk, we denken allemaal wel eens aan gayseks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach Maruk, we denken allemaal wel eens aan gayseks.
Jij met de hete kloppende fallus van TS pompend in je krappe maagdelijke kringspiertje?
GeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fix'dquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef gogogo123 het volgende:
[..]
flikker op ik ben geen gay
ik heb alleen elke dag keiharde seks met een man
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach lieffieeee, het geeft niet, het komt vast wel goed met jeen hee, gay is ook okay
Lach je TS nou uit omdat hij in een verkeerd lichaam is geboren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om dit topic.
ik ben niet in een verkeerd lichaam geboren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lach je TS nou uit omdat hij in een verkeerd lichaam is geboren?
Hij kan er ook niets aan doen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |