nee man ik woon nog maar iets van 2 jaar in brabant ofzo man.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:33 schreef gers het volgende:
[..]
dat zei ons mam vroegah wel hoor![]()
toevallig in heesch op school gezeten
maakt niet uit maar als je oorspronkelijk uit loosbroek kwam was namelijk de kans groot dat je in heesch op school zat en ik je kendequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef jagga het volgende:
[..]
nee man ik woon nog maar iets van 2 jaar in brabant ofzo man.
Lang verhaal, enzo lama zitten. alle vrienden zitten in het noorden enzo dusjah ken het hier nog niet zo
zo'n wacom met ingebouwd beeldscherm en processorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik er 1 wil waarop ik ook daadwerkelijk kan zien wat ik doe, ben ik kankerveel geld kwijt
Wacom Cintiq 21ux, die ja. Op het GLR hebben ze die.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n wacom met ingebouwd beeldscherm en processor![]()
wel 1000 euro ofzo
die zijn zo geilquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacom Cintiq 21ux, die ja. Op het GLR hebben ze die.
ah nee man ik ben 23 en zoals ik al zei woon hier net 2 jaar. Door mijn werk onder andere ben ik hier terecht gekomen, dus het uitgaansleven enzo is mij nog vrij onbekendquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef gers het volgende:
[..]
maakt niet uit maar als je oorspronkelijk uit loosbroek kwam was namelijk de kans groot dat je in heesch op school zat en ik je kende
nou het uitgaansleven in oss is vrij kutquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:40 schreef jagga het volgende:
[..]
ah nee man ik ben 23 en zoals ik al zei woon hier net 2 jaar. Door mijn werk onder andere ben ik hier terecht gekomen, dus het uitgaansleven enzo is mij nog vrij onbekend
Als je het doet, doe het dan goed. Ik ga toch niet 100 euro uitgeven voor zo'n kutding waarop ik niet eens zie wat ik doe.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
die zijn zo geil![]()
maar zo'n simpel wacommetje is toch al stukken handiger dan met een muis zitten kutten ?
psst...en ik maar denken dat oss een goede uitgaanstad wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef gers het volgende:
[..]
nou het uitgaansleven in oss is vrij kut
ik kom haast nooit meer in Oss maar als ik ga of het kaatjequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef jagga het volgende:
[..]
psst...en ik maar denken dat oss een goede uitgaanstad was
waar ergens ga jij naar toe dan?
maar 2200 euro uitgeven ineens is ook veel geldquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed. Ik ga toch niet 100 euro uitgeven voor zo'n kutding waarop ik niet eens zie wat ik doe.
de wat en de wát?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef gers het volgende:
[..]
ik kom haast nooit meer in Oss maar als ik ga of het kaatje![]()
![]()
![]()
of cafe palee![]()
![]()
of de ontmoeting
bij cafe het kaatje komen alto'squote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef jagga het volgende:
[..]
de wat en de wát?
Dude spreek nederlands![]()
we moeten meeten, sleur mij maar mee
wat versta jij onder alto's?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
bij cafe het kaatje komen alto's
bij cafe palee vooral kampsjaken
en de ontmoeting komt normaal publiek![]()
maar de luun lijkt me wel lachen zitten veel oud klasgenoten
valt wel mee toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef gers het volgende:
[..]
moet je hier even kijken
http://cafekaatje.hyves.nl/
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef jagga het volgende:
Staat er trouwens een klb meet op stapel? ofniet?>
Net geweest toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef jagga het volgende:
Staat er trouwens een klb meet op stapel? ofniet?>
ja kut...wil ik een keer naar zo'n meet is het voor oude gardequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatst![]()
![]()
Hier niet, ze zijn open tot 6 uur of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Morgen zijn ed supermarkten dicht toch? Maar goed dat ik genoeg bier heb ingeslagen
En ik ben niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatst![]()
![]()
autistquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net geweest toch?
Ik doe sowieso niet aan meets, ik wil mijn illusies houden.
flauw hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net geweest toch?
Ik doe sowieso niet aan meets, ik wil mijn illusies houden.
Je huisgenoot die op sunchaser lijkt.quote:
Bwah... Ja misschien, ooit eens...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef jagga het volgende:
[..]
flauw hoor
Is toch best leuk? de persoon achter de internetheld in het echie meemaken?
Nee want dan verdwijnt het hele imago van internetheld juist!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef jagga het volgende:
[..]
flauw hoor
Is toch best leuk? de persoon achter de internetheld in het echie meemaken?
En nu?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb honger.
Oh.quote:
Dat vraag ik mezelf ook af.quote:
nee lijkt me echt gaaf om te zien wie er schuilt achter dagdag bijvquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee want dan verdwijnt het hele imago van internetheld juist!
jitzzze komt echt niet op een meetquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef jagga het volgende:
[..]
nee lijkt me echt gaaf om te zien wie er schuilt achter dagdag bijv
NG, bio dat soort aparte figuren...
en jitz niet te vergeten die internetheld op sokken
had het ook niet echt verwacht nee... daar is hij echt teveel mietje voor met zijn gayemoticon en faalhaalplaatjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
jitzzze komt echt niet op een meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |