Ja, een oude garde meet hoorde ik laatstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef jagga het volgende:
Staat er trouwens een klb meet op stapel? ofniet?>
Net geweest toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef jagga het volgende:
Staat er trouwens een klb meet op stapel? ofniet?>
ja kut...wil ik een keer naar zo'n meet is het voor oude gardequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatst![]()
![]()
Hier niet, ze zijn open tot 6 uur of zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Morgen zijn ed supermarkten dicht toch? Maar goed dat ik genoeg bier heb ingeslagen
En ik ben niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, een oude garde meet hoorde ik laatst![]()
![]()
autistquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net geweest toch?
Ik doe sowieso niet aan meets, ik wil mijn illusies houden.
flauw hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net geweest toch?
Ik doe sowieso niet aan meets, ik wil mijn illusies houden.
Je huisgenoot die op sunchaser lijkt.quote:
Bwah... Ja misschien, ooit eens...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef jagga het volgende:
[..]
flauw hoor
Is toch best leuk? de persoon achter de internetheld in het echie meemaken?
Nee want dan verdwijnt het hele imago van internetheld juist!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef jagga het volgende:
[..]
flauw hoor
Is toch best leuk? de persoon achter de internetheld in het echie meemaken?
En nu?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb honger.
Oh.quote:
Dat vraag ik mezelf ook af.quote:
nee lijkt me echt gaaf om te zien wie er schuilt achter dagdag bijvquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee want dan verdwijnt het hele imago van internetheld juist!
jitzzze komt echt niet op een meetquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef jagga het volgende:
[..]
nee lijkt me echt gaaf om te zien wie er schuilt achter dagdag bijv
NG, bio dat soort aparte figuren...
en jitz niet te vergeten die internetheld op sokken
had het ook niet echt verwacht nee... daar is hij echt teveel mietje voor met zijn gayemoticon en faalhaalplaatjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
jitzzze komt echt niet op een meet
dan kunnen we checkenquote:
slecht excuusquote:
Jitzze is een fag. NG is lijp, hij komt binnenkort nog bij me smoken in Groningenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
jitzzze komt echt niet op een meet
Het is best duidelijk dat je met gers wil daten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef jagga het volgende:
[..]
slecht excuus
en ik pick je dan op natuurlijk
zaterdag dus?
maar fietsen is chill als je dronken bentquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef jagga het volgende:
[..]
slecht excuus
en ik pick je dan op natuurlijk
zaterdag dus?
Het is ook best duidelijk dat jij autistisch posten leuk vindquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is best duidelijk dat je met gers wil daten.
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst benquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar fietsen is chill als je dronken bent
Ik doe dan ook mijn best om het zo realistisch mogelijk over te laten komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is ook best duidelijk dat jij autistisch posten leuk vind
Nicequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jitzze is een fag. NG is lijp, hij komt binnenkort nog bij me smoken in Groningen.
Hier spreekt de koning, ik rkan nuchte al niet fietsen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef jagga het volgende:
[..]
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst ben
Ontmaagding voor beidenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat me daar dampende gayseks worden.
dat hoort erbij in een bebloed bed slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef jagga het volgende:
[..]
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst ben
die ene met dat korte kapsel is lelijkquote:
gastquote:
En met wat voor een zwakzinnige.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |