dan kunnen we checkenquote:
slecht excuusquote:
Jitzze is een fag. NG is lijp, hij komt binnenkort nog bij me smoken in Groningenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
jitzzze komt echt niet op een meet
Het is best duidelijk dat je met gers wil daten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef jagga het volgende:
[..]
slecht excuus
en ik pick je dan op natuurlijk
zaterdag dus?
maar fietsen is chill als je dronken bentquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef jagga het volgende:
[..]
slecht excuus
en ik pick je dan op natuurlijk
zaterdag dus?
Het is ook best duidelijk dat jij autistisch posten leuk vindquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Het is best duidelijk dat je met gers wil daten.
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst benquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef gers het volgende:
[..]
maar fietsen is chill als je dronken bent
Ik doe dan ook mijn best om het zo realistisch mogelijk over te laten komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is ook best duidelijk dat jij autistisch posten leuk vind
Nicequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jitzze is een fag. NG is lijp, hij komt binnenkort nog bij me smoken in Groningen.
Hier spreekt de koning, ik rkan nuchte al niet fietsen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef jagga het volgende:
[..]
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst ben
Ontmaagding voor beidenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat me daar dampende gayseks worden.
dat hoort erbij in een bebloed bed slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef jagga het volgende:
[..]
als je niets raakt wel ja... spreek uit ervaring als ik zeg dat ik wel eens met meerdere blauwe plekken wakker werd omdat ik naar huis gefiestst ben
die ene met dat korte kapsel is lelijkquote:
gastquote:
En met wat voor een zwakzinnige.quote:
prullenbak ook leegmakenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef reetveter het volgende:
Inbox van reetveter (104 % gebruikt)
Geen berichten
Wtf is dit nou weer
Je moet ze weghalen bij je verwijderde berichtenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef reetveter het volgende:
Inbox van reetveter (104 % gebruikt)
Geen berichten
Wtf is dit nou weer
je exquote:
Ludo is terugquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat me daar dampende gayseks worden.
Heel ff maar, sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ludo is terugelke avond weer verlang ik naar je aanwezigheid.
quote:
Wauw, wat een geile 1 pixel foto.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg straks een paar klappen jonge
Zegt zij die alleen maar met haar neus in de boeken zit.quote:
En nu gaat het van *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem*quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA DIE MAN VAN TAKE ME OUT ZIT BIJ DE SCOUTING![]()
![]()
Ik mocht niet iets anders posten dan kreeg ik gelijk ein blaues oog.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wauw, wat een geile 1 pixel foto.
wie is da?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg straks een paar klappen jonge
Dat ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:34 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA DIE MAN VAN TAKE ME OUT ZIT BIJ DE SCOUTING![]()
![]()
was er nog maar 1 overquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En nu gaat het van *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem* *boem*
IEDEREEN WEG, MWHEHEHHE!!!!!!!111![]()
![]()
!
1
1
2
23
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |