ken ich nietquote:
Alsie afgaat in volkel ga jij eerder dood dan ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef gers het volgende:
[..]
sterf met je kutdorp, ik hoop dat een atoombom uit volkel explodeert en dat hele pokkedorp wegvaagd
loosbroekquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Alsie afgaat in volkel ga jij eerder dood dan ik![]()
ik woon in loosbroek
all i have to say: KUBO (en nee ik bedoelde nu niet kut boerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef gers het volgende:
[..]
loosbroek![]()
lunenburg![]()
publiek bij lunenburg
sterfquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef jagga het volgende:
[..]
all i have to say: KUBO (en nee ik bedoelde nu niet kut boer)
quote:
ossenaren zijn altijd tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
nah ossenaren zijn best tof, maar er zitten er een paar bij...![]()
moet je eens melden wanneer je naar de luun gaat, ik woon er praktisch naast namelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef gers het volgende:
[..]
ossenaren zijn altijd tof![]()
alleen soms is het bij de luun matten
ik vind de luun te boers ik kom er nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef jagga het volgende:
[..]
moet je eens melden wanneer je naar de luun gaat, ik woon er praktisch naast namelijk![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
ik vind de luun te boers ik kom er nooit
ja sorry bovendien is het een takkeend fietsenquote:
ok loosbroek is klein maar er stopt een bus hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
ja sorry bovendien is het een takkeend fietsen
s'avonds niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:25 schreef jagga het volgende:
[..]
ok loosbroek is klein maar er stopt een bus hoor
skönquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk wat ik net heb getekend in photoshop, ja ook die rups en nee niet met een brush.
[ afbeelding ]
Ik ben zo trots, mijn eerste kuttekening op de computer
ik vind hem leuk, netjes hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Kijk wat ik net heb getekend in photoshop, ja ook die rups en nee niet met een brush.
[ afbeelding ]
Ik ben zo trots, mijn eerste kuttekening op de computer
iddquote:
Ik vind zelf dat ie beter kan, maar ik ben zóóó slecht in tekenen op de computer.quote:
dude serieus, keer meeten en dan naar de luun?quote:
met een muis of zo'n wacom dingetje?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ie beter kan, maar ik ben zóóó slecht in tekenen op de computer.
mag niet van me moeders met vreemde mannen praten maar een keer meeten lijkt me wel tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef jagga het volgende:
[..]
dude serieus, keer meeten en dan naar de luun?
Kom je wel oppikken en je kunt eventueel bij mij blijven pitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |