Oh en ik heb een lichte oogirritatie van mn lenzenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh kom we gaan 4EBE aan 't lachen maken. [ afbeelding ]
Nee dat is kut, omdat je weet dat het pijn doet om te lachen ga je juist lachen om allerlei suffe dingen.![]()
Oh en mijn teen is helemaal rood en doet pijn.Nieuwe schoenen jeweet.
http://www.ziengs.nl/damesschoenen/marc_o_polo/11-7101quote:
ik zei toch net dat ik de variant bedoelde? kubo = kut boerquote:
Kuribo's shoe?quote:
Ze zijn in de salequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.ziengs.nl/damesschoenen/marc_o_polo/11-7101
Deze.
Nog een paar uurtjes.Moet ik een topic voor je openen?
Godverdomme, gewoon de helft van de prijs.quote:
sjieke schoenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze.
Die zien er decent uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze.
FAALquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godverdomme, gewoon de helft van de prijs.
jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zien er decent uit.
Nog anderhalf uur!
Dat mag altijd, maar hij zal wel snel gesloten worden. Kun je ook een verjaardags joint voor me regelen
?
Ben je jarig morgen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zien er decent uit.
Nog anderhalf uur!
Dat mag altijd, maar hij zal wel snel gesloten worden. Kun je ook een verjaardags joint voor me regelen
?
Oké doe ik dat even.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zien er decent uit.
Nog anderhalf uur!
?
eindhoven meetquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké doe ik dat even.Nee joint gaat niet, Eindhoven is toch wat ver he.
BT wat doe je ik dacht dat je een onschuldig lief meisje was die van dat soort dingen niet af wistquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je jarig morgen?
Edit: Kutover dat deel van de verjaardagsjoint heen gelezen.
Zal ik een verjaardagsjointje voor je draaien liefjepiefje?
Ja! dan roken we 'm samen opquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je jarig morgen?
Edit: Kutover dat deel van de verjaardagsjoint heen gelezen.
Zal ik een verjaardagsjointje voor je draaien liefjepiefje?
bt is altijd aanwezig in de stoner topics hoor... *hinthint*quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
BT wat doe je ik dacht dat je een onschuldig lief meisje was die van dat soort dingen niet af wist
Ik ga er wat moois van maken hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! dan roken we 'm samen op.
Oh en Fas, nu zit ik natuurlijk helemaal in spanning over dat topic, dat begrijp je wel.
met ook wat tetten voor de mannenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga er wat moois van maken hoor.![]()
![]()
![]()
quote:
OPTIEFENquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef gers het volgende:
[..]
met ook wat tetten voor de mannenen bi's/lesbos
?
ja maar ik ben een student dus reis ik met het pauperovquote:
Moeten we nog een keertje doen jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja! dan roken we 'm samen op.
Oh en Fas, nu zit ik natuurlijk helemaal in spanning over dat topic, dat begrijp je wel.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef gers het volgende:
[..]
BT wat doe je ik dacht dat je een onschuldig lief meisje was die van dat soort dingen niet af wist
Inderdaad, ik ben er niet bepaald gesloten over geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bt is altijd aanwezig in de stoner topics hoor... *hinthint*
sorryquote:
ja maar je hebt niet echt een blowkopquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeten we nog een keertje doen ja
[..]
[..]
Inderdaad, ik ben er niet bepaald gesloten over geweest..
Ik wel danquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:35 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar je hebt niet echt een blowkop![]()
je ziet er niet uit als een hippie of alto
nee zeker nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel dan?
Net of je een afgerotte junk moet zijn om te kunnen genieten van een goede J.
quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel dan?
Net of je een afgerotte junk moet zijn om te kunnen genieten van een goede J.
ik ben nogal verlegen als het om foto's gaat, dus daar moet je even op wachten hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom staat dat hoofd er niet op?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben nogal verlegen als het om foto's gaat, dus daar moet je even op wachten hoor
mooi, hier heb je alvast de onsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou dan wacht ik wel.
quote:
Ik vind haar er daar ook heel goed uitzien hoor.quote:
Ik vind het cute.quote:
WOW zekerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sybrund spelen julie trouwens met expansion? Want dan moet ik die nog downloaden
SYBRUND IS AUTIST EN WOWNERDquote:
ik zit te overwegen om wow nog een kans te gevenquote:
kubo's hebben geen recht van spreken en al helemaal niet als het pauperOV-ers zijnquote:
nerdquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef jagga het volgende:
[..]
ik zit te overwegen om wow nog een kans te geven
Ik ben uitgekeken op warhammer omdat endgame content nog geen ruk voorstelt en heb afgelopen weken alle mmorpgs geprobeerd waarin grinden voorop stond
Maar ik twijfel nog
sterf met je kutdorp, ik hoop dat een atoombom uit volkel explodeert en dat hele pokkedorp wegvaagdquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kubo's hebben geen recht van spreken en al helemaal niet als het pauperOV-ers zijn
*koetjieiekoetjiekoetjie aait*quote:
Rise of Nations gek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |