raalte? das limburg ofnie? (nee AK was niet mijn sterkste kant op school )quote:
Schitterend van afwezigheid afgelopen dagen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's een leugen van de bovenste plank!
smaak.... jij hebt hetquote:
Niet vloeken graag, Raalte is in Overijssel, bij Zwolle.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef jagga het volgende:
[..]
raalte? das limburg ofnie? (nee AK was niet mijn sterkste kant op school )
Ik ben nog wel je Führer hè. 8.gifquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter dan iemand met parkinson die 2x klikt. mwhihihihi
Sorrie Ariequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ben nog wel je Führer hè. 8.gif
ik zei toch....ik ben een ramp met aardrijkskundequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet vloeken graag, Raalte is in Overijssel, bij Zwolle.
Mohmohbowmon!quote:
Zelfkennis 14.gifquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef jagga het volgende:
[..]
ik zei toch....ik ben een ramp met aardrijkskunde
Ik wil alleen dat jullie mijn bezoeken meer waarderen, dat werkt gewoon niet als hier constant rondhang.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schitterend van afwezigheid afgelopen dagen.
still to be madequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef jagga het volgende:
kun je ergens inzien wanneer de volgende KLB meet is? of moet er nog een gepland worden?
Probleem is dat mensen in de SC niet zo veel met de rest te maken willen hebben, daarom komen er weinig uit de SC.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef jagga het volgende:
kun je ergens inzien wanneer de volgende KLB meet is? of moet er nog een gepland worden?
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Dat gaat me daar dampende gayseks worden.
En andersomquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen in de SC niet zo veel met de rest te maken willen hebben, daarom komen er weinig uit de SC.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probleem is dat mensen in de SC niet zo veel met de rest te maken willen hebben, daarom komen er weinig uit de SC.
hoe dat zo?quote:
Dat is ondertussen wel duidelijk jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef jagga het volgende:
[..]
hmmm best wel flauw vind je niet?
Me for one, ben er wel voor te porren
Nou en.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef gers het volgende:
klb haat ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |