Mijn verrassing wat doe jequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, ik heb voor de puree niet zoveel nodigDus blijft genoeg over voor ontbijt. Maar doe maar broodjes + wat beleg voor morgenochtend
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:31 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Echt vrouwelijke schoenen zijn het m.i. ook niet, dus ik vind het niet erg dat je ze niet kent
hangt er vanaf of hij de gave bezit jou in hogere sferen te brengenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie morgen m'nweer eens, is dat naar de hemel varen?
ja alsof jij niet tegen zo'n opmerking kanquote:
hoe hoogquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:52 schreef SLP_ het volgende:
Oeps, mn telefoonrekening is schandalig hoog, ben benieuwd hoe ik die ga betalen
69,19 euro. Ik heb in Berlijn 20 euro opgemaakt, maar ik zeg wel tegen mn ouders dat dat 30/35 was en misschien willen ze de helft dan wel betalenquote:
Ja misschien ben ik vorige week vergeten een internetpagina af te sluiten en heeft het zeker een paar uur geduurd voor ik daar achter kwamquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik zwanger was en ik was iedere keer gewoon ongesteld geworden enzo dus was te laat om nog abortus te laten plegen.. En ik durfde het IB niet te vertellen![]()
Was wel even weird wakker worden
quote:
ik 3x 20 euroquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er een van 40 euro, voor mijn doen ook hoog, maar zit 10 euro bellen en gebeld worden in buitenland bij, van toen dat meisje ziek was geworden und so..
nu welquote:
Ah soquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
eerst had ik 1 abo, die werd te klein en ik zat er per maand meer dan zn eigen kosten overheen, en een erbij nemen was goedkoper dan de bestaande op te hogen, dus vandaar dat ik n 2e heb gekocht
heb ook n telefoon waar 2 simkaarten inpassen, dus zo lastig is t niet
Welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:13 schreef Sander het volgende:
Ik ga denk ik vandaag mijn nieuwe spiegelreflex kopen
Idd, daar baal ik zelf ook van. Canon en Nikon zijn allebei erg goed en nu zit ik idd aan Canon vast. Voorlopig ga ik lekker aan de kitlens, maar als er een echte goede lens op komt, nou, dan wordt het Canon voor de rest van mn levenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:15 schreef Pheno het volgende:
Ah, leuk ding. Ik heb een Nikon, dus daar blijf ik ook bij (om nu weer lenzen te gaan kopen bij een nieuwe body, nah, geen zin in). Ik zal de dag toejuichen dat ze de lensvittingen standardiseren. Niet dat ik ontevreden ben, maar je zet jezelf zo vast op een merk op deze manier.
De kitlens is al aardig dacht ik. Ik heb die van mijn Nikon nog als backup (ooit gevallen toen ik in Japan was, barst in het glasquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd, daar baal ik zelf ook van. Canon en Nikon zijn allebei erg goed en nu zit ik idd aan Canon vast. Voorlopig ga ik lekker aan de kitlens, maar als er een echte goede lens op komt, nou, dan wordt het Canon voor de rest van mn leven
Ja ik ben er niet bang voor dat ik binnenkort uitgekeken raak op die lensquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kitlens is al aardig dacht ik. Ik heb die van mijn Nikon nog als backup (ooit gevallen toen ik in Japan was, barst in het glas). Daar natuurlijk (duh, Japan, land van de lens) een neiuwe Tamron lens gehaald. Ik bij thuiskomst naar de fotograaf in Wijchen en die wist me te vertellen dat ik nog net verzekerd was. Voor 15 euro kreeg ik de kitlens weer gemaakt terug
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had vannacht gedroomd dat ik zwanger was en ik was iedere keer gewoon ongesteld geworden enzo dus was te laat om nog abortus te laten plegen.. En ik durfde het IB niet te vertellen![]()
Was wel even weird wakker worden
Echt hè, de wonderen des thuiswonen en ouders die dingen betalenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
69,19 euro. Ik heb in Berlijn 20 euro opgemaakt, maar ik zeg wel tegen mn ouders dat dat 30/35 was en misschien willen ze de helft dan wel betalen
edit: die 6 moet een 9 zijn![]()
Ik mag voor je hopen dat je niet meteen richting hemel gaat als je 'm ziet, zo weinig quality time danquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef LastRequest het volgende:
Ik zie morgen m'nweer eens, is dat naar de hemel varen?
Daar hoef ik niet voor thuis te wonen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Echt hè, de wonderen des thuiswonen en ouders die dingen betalen
kostdatquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:13 schreef Sander het volgende:
Ik ga denk ik vandaag mijn nieuwe spiegelreflex kopen
waar heb je dat in een keer vandaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:01 schreef Sander het volgende:
[..]
¤ 1069,48. Camera, goeie lens en accessoires. Precies 52 cent onder mijn budget.
Dat had ik al een tijdjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar heb je dat in een keer vandaanheb je je rapport laten zien in het bejaardentehuis en ff gescoord
Hobbyquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef SLP_ het volgende:
Is het puur voor hobby ofzo of heb je zo een goede camera voor je werk nodig?
Absoluutquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:31 schreef morgane het volgende:
Ik ben jaloers Sander, goede aankoop!! Ooit wil ik nog een spiegelreflex hebben, lijkt me toch wel erg fijn werken en de foto's zijn natuurlijk top als ik het eenmaal onder de knie heb. Heb nu een Panasonic Lumix, ook wel erg fijn met 10x optische zoomlaat je het zien als je wat mooie shots hebt?
quote:
Uiteindelijk gaat het om compositiequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond de mijne goed genoeg, met zon vet toestel kan ik toch niks
Het is een hobby waarvan ik merk dat ik nu tegen de grenzen aanloop van wat ik kan doen met wat ik heb. De camera die ik heb, de specs daarvan, ik wil gewoon verder. En ik ben geen geniale fotograaf maar ik vind het leuk om te doen. En als mijn camera me niet meer "tegenhoudt", wie weet wat het dan wordtquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan vind ik 1070 euro toch echt veel geld zeg! Ik heb er geen verstand van maar dat zal ie wel waard zijn dan.
ja dan is het logisch natuurlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is een hobby waarvan ik merk dat ik nu tegen de grenzen aanloop van wat ik kan doen met wat ik heb. De camera die ik heb, de specs daarvan, ik wil gewoon verder. En ik ben geen geniale fotograaf maar ik vind het leuk om te doen. En als mijn camera me niet meer "tegenhoudt", wie weet wat het dan wordt
Oh oke, ja ik snap je opzich wel. Heb je ook een site ofzo waar je je foto's plaatst?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Het is een hobby waarvan ik merk dat ik nu tegen de grenzen aanloop van wat ik kan doen met wat ik heb. De camera die ik heb, de specs daarvan, ik wil gewoon verder. En ik ben geen geniale fotograaf maar ik vind het leuk om te doen. En als mijn camera me niet meer "tegenhoudt", wie weet wat het dan wordt
Waarschijnlijk een nog leukere hobbyquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Nog niet; ik schiet nu vooral plaatjes met een analoge camera. Mijn oude digitale camera is dood en daar maak ik ook geen foto's meer mee. Als ik genoeg heb gespaard, kan ik die allemaal scannen en kunnen jullie daar van genietenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh oke, ja ik snap je opzich wel. Heb je ook een site ofzo waar je je foto's plaatst?
Ja doe maar! Ik ben nu wel benieuwd naar die foto's, die moeten dan wel van een superkwaliteit zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Sander het volgende:
[..]
Nog niet; ik schiet nu vooral plaatjes met een analoge camera. Mijn oude digitale camera is dood en daar maak ik ook geen foto's meer mee. Als ik genoeg heb gespaard, kan ik die allemaal scannen en kunnen jullie daar van genieten
Wacht maar op de scans, ik weet het nog niet van de kwaliteitquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja doe maar! Ik ben nu wel benieuwd naar die foto's, die moeten dan wel van een superkwaliteit zijn
Ik weet zeker dat ze heel mooi zijn hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Wacht maar op de scans, ik weet het nog niet van de kwaliteit![]()
.
Tell me, ik heb nog 33 friend invitations open staanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef gers het volgende:
lekker handig![]()
ook altijd handig dat onbekende mensen je toevoegen op hyves
duhquote:
Hmm, ik een hele keuken, badkamer en mijn eigen kamer...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Sander het volgende:
Mmm, goed plan. Ik heb hier nog een kastje staan dat veel werk nodig heeft.
Er werken leuke mensen daar! Maar het is wel anders dan toen ik er werkte...quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef morgane het volgende:
Ai, succes
Ik ga zo maar eens richting station, ze zoeken nog een parttimer bij de AH To Go
Die heb ik gelukkig al gehadquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmm, ik een hele keuken, badkamer en mijn eigen kamer...
Weet ik, ik ken er al 2 van Fokquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:34 schreef Dupje het volgende:
[..]
Er werken leuke mensen daar! Maar het is wel anders dan toen ik er werkte...
Yep. Moet gewoon werkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef SLP_ het volgende:
Wat is er vrijdag eigenlijk? Want het is toch maar één dag hemelvaart?
Oa Brammie1... Verder nog meer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken er al 2 van Foken nog wel een paar van de AH waar ik gewerkt heb. Ben benieuwd
ik heb nog een volle kaartquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoop dat Tosti World vandaag open is want ik heb dus echt ontzettende zin in zo'n heerlijke tosti
Je kunt toch ook proberen iets te vinden via het uitzendbuerau? Mijn ervaring is dat je in eerste instantie even wat klotebaantjes moet accepteren, maar als je inzet toont je ook best iets goeds kunt krjigenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:43 schreef morgane het volgende:
Dankjewelik begin een beetje hopeloos te worden nu, heb al bij zóveel zaken gehoord dat ze niemand nodig hebben.
Jij met je ijskoffie
Give it to mequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog een volle kaartlekker zijn ze he
Ohja Anne, maar die is al heel lang weg. En Dennis is er momenteel ook niet. Hij krijgt opleiding geloof ik, om later de baas over te kunnen nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:34 schreef morgane het volgende:
RadioAnneen ik geloof dat de (assistent)winkelmanager nu Dennis is, die komt van het filiaal waar ik werkte.
Heb overigens toch niet gesolliciteerd, de werktijden waren óf 06-10 óf 20-24, beide vind ik niet erg fijn. Heb nu gesolliciteerd bij die broodjeszaak, C'est Du Pain. Lijkt me ook erg leuk
als je een lekker wijf bent tracteer ik je wel een keerquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Give it to me![]()
Ja die tosti's zijn echt heeeerlijk
Hahaha. Arme Jon. Althans, Jon denk ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
mogguh, bruiloft gisteren was awesome denk ik, kankerdronken is misschien een beter woord, zeker nu de master of ceremonie met een gebroken bovenarm thuis zit
Goed geraden ja... hoe de neuk breekt iemand zijn bovenarm?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Hahaha. Arme Jon. Althans, Jon denk ik?. Jammer dat ik de parteh gemist heb.
Briljant! Ik wil foto's zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed geraden ja... hoe de neuk breekt iemand zijn bovenarm?![]()
En de parteh was bawesome
Zover ik weet, kom jij ook?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Briljant! Ik wil foto's zien. Wens hem maar beterschap als je hem spreekt. Dat feestje de 28e gaat gewoon door toch?
Welkom terug in ieder gevalquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Ben je een week weg, heb je één topic gemist.
Prutsers.
Kut ja, dat moet ik ook nog doen! Zojuist post en mail bijgewerkt, maar helaas blijft het daar niet bij...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef Sander het volgende:
Zo, ff de stad in. De AH gaat zo open en ik moet nog boodschapjes doen.
Weinig heldachtigs aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou mikkie kom op met de heldenverhalen
Want dit posten terwijl je wacht, dat heeft niet het stempel 'kansloos'quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
De rijen bij de AH zijn nu langer dan de winkel diep is.. Ze gaan in een boogje weer terug naar de diepvriezen. Té kansloos. Maarja, ondertussen sta ik er wel in
die mensen die gister waren 'vergeten' dat vandaag een feestdag wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
De rijen bij de AH zijn nu langer dan de winkel diep is.. Ze gaan in een boogje weer terug naar de diepvriezen. Té kansloos. Maarja, ondertussen sta ik er wel in
Ik vrees wat dat betreft ook het ergste voor wat ik dadelijk tegen kom... Heb wel al besloten makkelijk te eten, net al anderhalf uur liggen pitten op de bankquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
Dat ontken ik dan ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want dit posten terwijl je wacht, dat heeft niet het stempel 'kansloos'
Vegetarisch eten is voor hippiesquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Californium het volgende:
cottage piewel de vegetarische versie uiteraard
quote:
Ben toch ook een hippiequote:
Als je je eigen ketting er niet op kan leggen is het wel héél erg met je gesteld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef SLP_ het volgende:
Ik was net 5 minuten onderweg naar Nijmegen gaat mn ketting er af. Ik ben niet zo technisch ingesteld en mn vriendin ook niet dus ik mn vader bellen. Duurt het een halfuur voordat ie er is, heeft ie dat ding in 10 seconden er weer opgelegd. Vervolgens heeft ie 5 keer moeten uitleggen hoe ik de ketting er op moet leggen voordat ik het snapteMaar het heeft geholpen want op de terugweg ging mn ketting er weer af en die heb ik helemaal zelf er weer opgelegd
![]()
Ooh en Tosti World was dicht
dankjequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je eigen ketting er niet op kan leggen is het wel héél erg met je gesteld..
Ja ik baalde er echt vanquote:
Dankjequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je eigen ketting er niet op kan leggen is het wel héél erg met je gesteld..
Je zou het zelf kunnen bedenken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja ik baalde er echt van![]()
[..]
Dankje
Maar hoe moet ik weten hoe ik dat ding er op moet leggen als het me nooit uitgelegd is
dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef SLP_ het volgende:
Dankje
Maar hoe moet ik weten hoe ik dat ding er op moet leggen als het me nooit uitgelegd is
quote:
Hoi.... Ik heeft tietenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zou het zelf kunnen bedenken?
Ik heb een dichte kast en ik had dus eerst geen flauw idee hoe ik dat ding open moest krijgen. Maar later bleek dat je zo'n onderdeel er gewoon af kan schuiven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zou het zelf kunnen bedenken?
Dan moet je ook voor de rest niet willen emanciperenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb een dichte kast en ik had dus eerst geen flauw idee hoe ik dat ding open moest krijgen. Maar later bleek dat je zo'n onderdeel er gewoon af kan schuiven.
Maar volgens mij is fietsen repareren gewoon een mannending, en zijn wij vrouwen daar niet voor gemaakt
pics or.... etc...quote:
Wie zegt dat ik wil emanciperen? En moet ik meteen een keuze maken tussen die twee uitersten? Óf fietsen kunnen reparen óf achter het aanrecht staan? Lekker kortzichtig danquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ook voor de rest niet willen emanciperen
Hup, naar het aanrecht jij!
Of je gaat je verdiepen in SM, dan leer je vanzelf hoe het zit met die kettingen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wil emanciperen? En moet ik meteen een keuze maken tussen die twee uitersten? Óf fietsen kunnen reparen óf achter het aanrecht staan? Lekker kortzichtig dan
JIj zal daar alles wel van af weten zeker!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je gaat je verdiepen in SM, dan leer je vanzelf hoe het zit met die kettingen!
Ik ben al jaren klaar. Soms mis ik het wel, af en toe wat studeren en voor de rest lekker veel vrijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef SLP_ het volgende:
Waar?
Ben je al klaar met je opleiding of heb je er geen gevolgd?
En het werktquote:
achterbaks loederquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
En het werktMaar ik vind gewoon dat het mannenwerk is
En soms dan doe ik me wel eens iets dommer voor dan dat ik ben om dingen voor elkaar te krijgen....
50 procent kans van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef dikkekaas het volgende:
Ik ben te lui om het topic door te lezen, maar, is de Albert Heijn in de stad open?
Jeweetzquote:
Oh vandaar jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klaar. Soms mis ik het wel, af en toe wat studeren en voor de rest lekker veel vrijIk werk nu in Amersfoort, vandaar dat ik niet met de fiets ga
Haha dat laatste doet iedere vrouw volgens mij wel esquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
En het werktMaar ik vind gewoon dat het mannenwerk is
En soms dan doe ik me wel eens iets dommer voor dan dat ik ben om dingen voor elkaar te krijgen....
vrouwenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh vandaar ja
[..]
Haha dat laatste doet iedere vrouw volgens mij wel es
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te makenquote:
Hier tot 8 uur. Maar dat is de Lindersquote:
ja zo werkt dat jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te maken
iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te maken
Nah, dat niet zozeerquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus je had eigenlijk wel op een meet gehoopt, zodat je daar gezellig kon doen
Daar stink ik dus echt niet meer inquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Sanderquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar stink ik dus echt niet meer in.
Precies!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
SanderMijn band is lek
Kun jij m plakken
alsjeblieft
![]()
* knipoogt en kijkt zielig
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Precies!
Welke man trapt hier nou niet in?
Haha jaa en daarbij vooral héél scheinheilig kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
en afhankelijk van man kun je afwisselen, even aftasten waar ze voor vallen .... :
[domme toon]Kun jij mij zeggen hoe ik mijn band moet plakken * kijkt zielig heb ik nog nooit gedaanen ik weet niet hoe dat moet
[/domme toon]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha jaa en daarbij vooral héél scheinheilig kijken
Hey! ik regel die shit zelf! alleen op me eigen manierquote:
quote:
Erg selectieve.quote:
Mijn vrouw was nog aan het pitten. Ook al zo'n geemancipeerde.... Maar ach, zo lastig is de was niet: knopje indrukken en na een uur of wat eens wat gepiep aan horen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:00 schreef Mikkie het volgende:
Als het goed is heb ik maar een was of twee à drie, maar dan nog word ik er niet vrolijk van. Morgen ga ik aan het werk en probeer ik wel gewoon alles er doorheen te knallen ofzo...
En kleur niet wassen op 90 graden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Wel zorgen dat de witte en de donkere was gescheiden is!
Was? Daar heb je vrouwen voorquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef Mikkie het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo irritant dat als je terug komt van vakantie, je geen zin hebt om je tas uit te pakken, omdat je dan meteen weer een shitload aan was hebt?.
sorryquote:
Owh, ik krijg juist nog geld van swarmi, maar dat bewaren we wel tot de volgende meetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, gister naar Ronals Goedehardt (cabaretier) geweest in den Bosch. Was erg leuk
.
swarmi, ik bedacht me tijdens 't eten dat jij nog een smak geld van me krijgt. Doe eens gegevens mailen aub
.
Dan heb ik er nog steeds niet van gehoord, maar goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, het is Ronald Goedemondt.
http://www.ronaldgoedemondt.nl/dvd.php
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarmi, ik bedacht me tijdens 't eten dat jij nog een smak geld van me krijgt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
maar dat bewaren we wel tot de volgende meet.
dont ask, maar ik las knuffelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm ja. Even boterham naar binnen buffelen en dan ook maar eens aan de studie.
O, een vrouw die zeurt over hoofdpijn! Ben jij er zo eentje?quote:
Straks gaan de vrouwen nog eisen dat ze recht hebben om te stemmen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:02 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb het recht om over hoofdpijn te zeuren als ik hoofdpijn heb!
Ik heb het liefst een vrouw zonder stem. Gewoon commando's opvolgen zonder te zeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaan de vrouwen nog eisen dat ze recht hebben om te stemmen!
Wat is daar nou leuk aan? Dat gaat na een tijd toch ook wel vervelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een vrouw zonder stem. Gewoon commando's opvolgen zonder te zeuren.
Hoezo, vervelen? Ze haalt m'n bier, ze poetst en ik kan ondertussen lekker doen wat ik wil zonder gezeik aan m'n kop. Een beter ideaalbeeld is er niet!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan? Dat gaat na een tijd toch ook wel vervelen?
Nou succes met het vinden van zo'n inhoudsloos wijfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo, vervelen? Ze haalt m'n bier, ze poetst en ik kan ondertussen lekker doen wat ik wil zonder gezeik aan m'n kop. Een beter ideaalbeeld is er niet!
Dank je. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken, er zijn er genoegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou succes met het vinden van zo'n inhoudsloos wijf
Ah, ik mag morgen ook weer om 8.00 acte de présence geven.quote:
Van bowlen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de prijsindicatie daar zo'n beetje dan?
350 - 500quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de prijsindicatie daar zo'n beetje dan?
Maar wat krijg je ervoor? Net zulke bezemkasten als in Nederland, of krijg je 50 m² met eigen voorzieningen, bij wijze van spreken?quote:
Dat eerste dus, maarja ik ben al blij als ik daar een kamer heb.. Ze hebben ook hele mooie studentencomplexenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar wat krijg je ervoor? Net zulke bezemkasten als in Nederland, of krijg je 50 m² met eigen voorzieningen, bij wijze van spreken?
dat vind ik ookquote:
niet zo wijsneuzerigquote:
Jij had toch ook nog geen kamer toen je ging?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Californium het volgende:
whehe... ken dat zeikerige ook![]()
'regel dat nu eens' 'ja mam, ik wacht op een mailtje terug'
grrrrrrrrrr![]()
![]()
wel over en weer gemailt voor een kamer enzo... maar niet gezien en moestn de hele stad doorkruisen de eerste dagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij had toch ook nog geen kamer toen je ging?
Nahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wanneer ben je daar ongeveer mee begonnen? al zoveel maanden voor je er daadwerkelijk heen ging?
trustenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Echt mijn ouders lopen hier door het huis te dollen met elkaar als een stel verliefde tieners
Hele tijd stoeien en weetik veel wat met elkaar
Goed om te weten, ga er misschien morgenavond ook heenquote:
Vast een stomme vraag, maar waarom zou je überhaupt je theorie voor je 18e willen doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:52 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, ik ben een beetje aan het orienteren op rijscholen etc. En ik ben al begonnen met het leren van de theorie [:nerdhoofd] en ik dacht dat ik ooit ergens gelezen had dat je je theorie-examen 3 maanden voor je 18e verjaardag mag afleggen, maar nu staat er op de site van cbr dat dat pas vanaf 18 mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |