Welkom terug in ieder gevalquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Ben je een week weg, heb je één topic gemist.
Prutsers.
Kut ja, dat moet ik ook nog doen! Zojuist post en mail bijgewerkt, maar helaas blijft het daar niet bij...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef Sander het volgende:
Zo, ff de stad in. De AH gaat zo open en ik moet nog boodschapjes doen.
Weinig heldachtigs aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou mikkie kom op met de heldenverhalen
Want dit posten terwijl je wacht, dat heeft niet het stempel 'kansloos'quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
De rijen bij de AH zijn nu langer dan de winkel diep is.. Ze gaan in een boogje weer terug naar de diepvriezen. Té kansloos. Maarja, ondertussen sta ik er wel in
die mensen die gister waren 'vergeten' dat vandaag een feestdag wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
De rijen bij de AH zijn nu langer dan de winkel diep is.. Ze gaan in een boogje weer terug naar de diepvriezen. Té kansloos. Maarja, ondertussen sta ik er wel in
Ik vrees wat dat betreft ook het ergste voor wat ik dadelijk tegen kom... Heb wel al besloten makkelijk te eten, net al anderhalf uur liggen pitten op de bankquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
Dat ontken ik dan ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want dit posten terwijl je wacht, dat heeft niet het stempel 'kansloos'
Vegetarisch eten is voor hippiesquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Californium het volgende:
cottage piewel de vegetarische versie uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |