Yep. Moet gewoon werkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef SLP_ het volgende:
Wat is er vrijdag eigenlijk? Want het is toch maar één dag hemelvaart?
Oa Brammie1... Verder nog meer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken er al 2 van Foken nog wel een paar van de AH waar ik gewerkt heb. Ben benieuwd
ik heb nog een volle kaartquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef SLP_ het volgende:
Ik hoop dat Tosti World vandaag open is want ik heb dus echt ontzettende zin in zo'n heerlijke tosti
Je kunt toch ook proberen iets te vinden via het uitzendbuerau? Mijn ervaring is dat je in eerste instantie even wat klotebaantjes moet accepteren, maar als je inzet toont je ook best iets goeds kunt krjigenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:43 schreef morgane het volgende:
Dankjewelik begin een beetje hopeloos te worden nu, heb al bij zóveel zaken gehoord dat ze niemand nodig hebben.
Jij met je ijskoffie
Give it to mequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb nog een volle kaartlekker zijn ze he
Ohja Anne, maar die is al heel lang weg. En Dennis is er momenteel ook niet. Hij krijgt opleiding geloof ik, om later de baas over te kunnen nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:34 schreef morgane het volgende:
RadioAnneen ik geloof dat de (assistent)winkelmanager nu Dennis is, die komt van het filiaal waar ik werkte.
Heb overigens toch niet gesolliciteerd, de werktijden waren óf 06-10 óf 20-24, beide vind ik niet erg fijn. Heb nu gesolliciteerd bij die broodjeszaak, C'est Du Pain. Lijkt me ook erg leuk
als je een lekker wijf bent tracteer ik je wel een keerquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:56 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Give it to me![]()
Ja die tosti's zijn echt heeeerlijk
Hahaha. Arme Jon. Althans, Jon denk ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
mogguh, bruiloft gisteren was awesome denk ik, kankerdronken is misschien een beter woord, zeker nu de master of ceremonie met een gebroken bovenarm thuis zit
Goed geraden ja... hoe de neuk breekt iemand zijn bovenarm?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Hahaha. Arme Jon. Althans, Jon denk ik?. Jammer dat ik de parteh gemist heb.
Briljant! Ik wil foto's zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed geraden ja... hoe de neuk breekt iemand zijn bovenarm?![]()
En de parteh was bawesome
Zover ik weet, kom jij ook?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Briljant! Ik wil foto's zien. Wens hem maar beterschap als je hem spreekt. Dat feestje de 28e gaat gewoon door toch?
Welkom terug in ieder gevalquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:00 schreef Mikkie het volgende:
Ben je een week weg, heb je één topic gemist.
Prutsers.
Kut ja, dat moet ik ook nog doen! Zojuist post en mail bijgewerkt, maar helaas blijft het daar niet bij...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef Sander het volgende:
Zo, ff de stad in. De AH gaat zo open en ik moet nog boodschapjes doen.
Weinig heldachtigs aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou mikkie kom op met de heldenverhalen
Want dit posten terwijl je wacht, dat heeft niet het stempel 'kansloos'quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
De rijen bij de AH zijn nu langer dan de winkel diep is.. Ze gaan in een boogje weer terug naar de diepvriezen. Té kansloos. Maarja, ondertussen sta ik er wel in
die mensen die gister waren 'vergeten' dat vandaag een feestdag wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
De rijen bij de AH zijn nu langer dan de winkel diep is.. Ze gaan in een boogje weer terug naar de diepvriezen. Té kansloos. Maarja, ondertussen sta ik er wel in
Ik vrees wat dat betreft ook het ergste voor wat ik dadelijk tegen kom... Heb wel al besloten makkelijk te eten, net al anderhalf uur liggen pitten op de bankquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:35 schreef Sander het volgende:
Dat ontken ik dan ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Want dit posten terwijl je wacht, dat heeft niet het stempel 'kansloos'
Vegetarisch eten is voor hippiesquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Californium het volgende:
cottage piewel de vegetarische versie uiteraard
quote:
Ben toch ook een hippiequote:
Als je je eigen ketting er niet op kan leggen is het wel héél erg met je gesteld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef SLP_ het volgende:
Ik was net 5 minuten onderweg naar Nijmegen gaat mn ketting er af. Ik ben niet zo technisch ingesteld en mn vriendin ook niet dus ik mn vader bellen. Duurt het een halfuur voordat ie er is, heeft ie dat ding in 10 seconden er weer opgelegd. Vervolgens heeft ie 5 keer moeten uitleggen hoe ik de ketting er op moet leggen voordat ik het snapteMaar het heeft geholpen want op de terugweg ging mn ketting er weer af en die heb ik helemaal zelf er weer opgelegd
![]()
Ooh en Tosti World was dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |