Ah, ik mag morgen ook weer om 8.00 acte de présence geven.quote:
Van bowlen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de prijsindicatie daar zo'n beetje dan?
350 - 500quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Wat is de prijsindicatie daar zo'n beetje dan?
Maar wat krijg je ervoor? Net zulke bezemkasten als in Nederland, of krijg je 50 m² met eigen voorzieningen, bij wijze van spreken?quote:
Dat eerste dus, maarja ik ben al blij als ik daar een kamer heb.. Ze hebben ook hele mooie studentencomplexenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar wat krijg je ervoor? Net zulke bezemkasten als in Nederland, of krijg je 50 m² met eigen voorzieningen, bij wijze van spreken?
dat vind ik ookquote:
niet zo wijsneuzerigquote:
Jij had toch ook nog geen kamer toen je ging?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Californium het volgende:
whehe... ken dat zeikerige ook![]()
'regel dat nu eens' 'ja mam, ik wacht op een mailtje terug'
grrrrrrrrrr![]()
![]()
wel over en weer gemailt voor een kamer enzo... maar niet gezien en moestn de hele stad doorkruisen de eerste dagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij had toch ook nog geen kamer toen je ging?
Nahquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
En wanneer ben je daar ongeveer mee begonnen? al zoveel maanden voor je er daadwerkelijk heen ging?
trustenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slapen
Echt mijn ouders lopen hier door het huis te dollen met elkaar als een stel verliefde tieners
Hele tijd stoeien en weetik veel wat met elkaar
Goed om te weten, ga er misschien morgenavond ook heenquote:
Vast een stomme vraag, maar waarom zou je überhaupt je theorie voor je 18e willen doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:52 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, ik ben een beetje aan het orienteren op rijscholen etc. En ik ben al begonnen met het leren van de theorie [:nerdhoofd] en ik dacht dat ik ooit ergens gelezen had dat je je theorie-examen 3 maanden voor je 18e verjaardag mag afleggen, maar nu staat er op de site van cbr dat dat pas vanaf 18 mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |