Ik ben al jaren klaar. Soms mis ik het wel, af en toe wat studeren en voor de rest lekker veel vrijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef SLP_ het volgende:
Waar?
Ben je al klaar met je opleiding of heb je er geen gevolgd?
En het werktquote:
achterbaks loederquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
En het werktMaar ik vind gewoon dat het mannenwerk is
En soms dan doe ik me wel eens iets dommer voor dan dat ik ben om dingen voor elkaar te krijgen....
50 procent kans van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef dikkekaas het volgende:
Ik ben te lui om het topic door te lezen, maar, is de Albert Heijn in de stad open?
Jeweetzquote:
Oh vandaar jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klaar. Soms mis ik het wel, af en toe wat studeren en voor de rest lekker veel vrijIk werk nu in Amersfoort, vandaar dat ik niet met de fiets ga
Haha dat laatste doet iedere vrouw volgens mij wel esquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
En het werktMaar ik vind gewoon dat het mannenwerk is
En soms dan doe ik me wel eens iets dommer voor dan dat ik ben om dingen voor elkaar te krijgen....
vrouwenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh vandaar ja
[..]
Haha dat laatste doet iedere vrouw volgens mij wel es
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te makenquote:
Hier tot 8 uur. Maar dat is de Lindersquote:
ja zo werkt dat jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te maken
iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |