dankjequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je eigen ketting er niet op kan leggen is het wel héél erg met je gesteld..
Ja ik baalde er echt vanquote:
Dankjequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je je eigen ketting er niet op kan leggen is het wel héél erg met je gesteld..
Je zou het zelf kunnen bedenken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja ik baalde er echt van![]()
[..]
Dankje
Maar hoe moet ik weten hoe ik dat ding er op moet leggen als het me nooit uitgelegd is
dat dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef SLP_ het volgende:
Dankje
Maar hoe moet ik weten hoe ik dat ding er op moet leggen als het me nooit uitgelegd is
quote:
Hoi.... Ik heeft tietenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zou het zelf kunnen bedenken?
Ik heb een dichte kast en ik had dus eerst geen flauw idee hoe ik dat ding open moest krijgen. Maar later bleek dat je zo'n onderdeel er gewoon af kan schuiven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zou het zelf kunnen bedenken?
Dan moet je ook voor de rest niet willen emanciperenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb een dichte kast en ik had dus eerst geen flauw idee hoe ik dat ding open moest krijgen. Maar later bleek dat je zo'n onderdeel er gewoon af kan schuiven.
Maar volgens mij is fietsen repareren gewoon een mannending, en zijn wij vrouwen daar niet voor gemaakt
pics or.... etc...quote:
Wie zegt dat ik wil emanciperen? En moet ik meteen een keuze maken tussen die twee uitersten? Óf fietsen kunnen reparen óf achter het aanrecht staan? Lekker kortzichtig danquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je ook voor de rest niet willen emanciperen
Hup, naar het aanrecht jij!
Of je gaat je verdiepen in SM, dan leer je vanzelf hoe het zit met die kettingen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wil emanciperen? En moet ik meteen een keuze maken tussen die twee uitersten? Óf fietsen kunnen reparen óf achter het aanrecht staan? Lekker kortzichtig dan
JIj zal daar alles wel van af weten zeker!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of je gaat je verdiepen in SM, dan leer je vanzelf hoe het zit met die kettingen!
Ik ben al jaren klaar. Soms mis ik het wel, af en toe wat studeren en voor de rest lekker veel vrijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef SLP_ het volgende:
Waar?
Ben je al klaar met je opleiding of heb je er geen gevolgd?
En het werktquote:
achterbaks loederquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
En het werktMaar ik vind gewoon dat het mannenwerk is
En soms dan doe ik me wel eens iets dommer voor dan dat ik ben om dingen voor elkaar te krijgen....
50 procent kans van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:26 schreef dikkekaas het volgende:
Ik ben te lui om het topic door te lezen, maar, is de Albert Heijn in de stad open?
Jeweetzquote:
Oh vandaar jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al jaren klaar. Soms mis ik het wel, af en toe wat studeren en voor de rest lekker veel vrijIk werk nu in Amersfoort, vandaar dat ik niet met de fiets ga
Haha dat laatste doet iedere vrouw volgens mij wel esquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Californium het volgende:
[..]
En het werktMaar ik vind gewoon dat het mannenwerk is
En soms dan doe ik me wel eens iets dommer voor dan dat ik ben om dingen voor elkaar te krijgen....
vrouwenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:29 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Oh vandaar ja
[..]
Haha dat laatste doet iedere vrouw volgens mij wel es
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te makenquote:
Hier tot 8 uur. Maar dat is de Lindersquote:
ja zo werkt dat jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te maken
iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Is toch alleen maar handig. Kan de man bewijzen wat ie allemaal wel niet kan en hoeft de vrouw haar handen niet vies te maken
Nah, dat niet zozeerquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus je had eigenlijk wel op een meet gehoopt, zodat je daar gezellig kon doen
Daar stink ik dus echt niet meer inquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Sanderquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar stink ik dus echt niet meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |