Precies!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef Californium het volgende:
[..]
SanderMijn band is lek
Kun jij m plakken
alsjeblieft
![]()
* knipoogt en kijkt zielig
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:31 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Precies!
Welke man trapt hier nou niet in?
Haha jaa en daarbij vooral héél scheinheilig kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Californium het volgende:
[..]
en afhankelijk van man kun je afwisselen, even aftasten waar ze voor vallen .... :
[domme toon]Kun jij mij zeggen hoe ik mijn band moet plakken * kijkt zielig heb ik nog nooit gedaanen ik weet niet hoe dat moet
[/domme toon]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha jaa en daarbij vooral héél scheinheilig kijken
Hey! ik regel die shit zelf! alleen op me eigen manierquote:
quote:
Erg selectieve.quote:
Mijn vrouw was nog aan het pitten. Ook al zo'n geemancipeerde.... Maar ach, zo lastig is de was niet: knopje indrukken en na een uur of wat eens wat gepiep aan horen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:00 schreef Mikkie het volgende:
Als het goed is heb ik maar een was of twee à drie, maar dan nog word ik er niet vrolijk van. Morgen ga ik aan het werk en probeer ik wel gewoon alles er doorheen te knallen ofzo...
En kleur niet wassen op 90 graden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Wel zorgen dat de witte en de donkere was gescheiden is!
Was? Daar heb je vrouwen voorquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef Mikkie het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo irritant dat als je terug komt van vakantie, je geen zin hebt om je tas uit te pakken, omdat je dan meteen weer een shitload aan was hebt?.
sorryquote:
Owh, ik krijg juist nog geld van swarmi, maar dat bewaren we wel tot de volgende meetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, gister naar Ronals Goedehardt (cabaretier) geweest in den Bosch. Was erg leuk
.
swarmi, ik bedacht me tijdens 't eten dat jij nog een smak geld van me krijgt. Doe eens gegevens mailen aub
.
Dan heb ik er nog steeds niet van gehoord, maar goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, het is Ronald Goedemondt.
http://www.ronaldgoedemondt.nl/dvd.php
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarmi, ik bedacht me tijdens 't eten dat jij nog een smak geld van me krijgt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:55 schreef Mikkie het volgende:
maar dat bewaren we wel tot de volgende meet.
dont ask, maar ik las knuffelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm ja. Even boterham naar binnen buffelen en dan ook maar eens aan de studie.
O, een vrouw die zeurt over hoofdpijn! Ben jij er zo eentje?quote:
Straks gaan de vrouwen nog eisen dat ze recht hebben om te stemmen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:02 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb het recht om over hoofdpijn te zeuren als ik hoofdpijn heb!
Ik heb het liefst een vrouw zonder stem. Gewoon commando's opvolgen zonder te zeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks gaan de vrouwen nog eisen dat ze recht hebben om te stemmen!
Wat is daar nou leuk aan? Dat gaat na een tijd toch ook wel vervelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een vrouw zonder stem. Gewoon commando's opvolgen zonder te zeuren.
Hoezo, vervelen? Ze haalt m'n bier, ze poetst en ik kan ondertussen lekker doen wat ik wil zonder gezeik aan m'n kop. Een beter ideaalbeeld is er niet!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan? Dat gaat na een tijd toch ook wel vervelen?
Nou succes met het vinden van zo'n inhoudsloos wijfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo, vervelen? Ze haalt m'n bier, ze poetst en ik kan ondertussen lekker doen wat ik wil zonder gezeik aan m'n kop. Een beter ideaalbeeld is er niet!
Dank je. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken, er zijn er genoegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou succes met het vinden van zo'n inhoudsloos wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |